11.08.2014

Trochę nowości :)

Hej :)
Chciałam dzisiaj pokazać Wam nowości, które ostatnio znalazły się w mojej kosmetyczce :)
 Mleczko Balea dostałam od mamusi mojej kochanej, która wiedziała co wybrać :D Pearl drops również:P Pokończę zapasy balsamów do ciała i zabieram się za ten, już nie moge się doczekać - mam nadzieję, że się sprawdzi:) A Pearl Drops miałam, tylko inną wersję, miałam po niej okropnie wrażliwe zęby. Jednak uzywanie jej jednocześnie z pastą np. sensodyne eliminuje ten problem :)
Żel do twarzy Tołpa kupiłam w Tesco na promocji za 13 zł - używam już od około tygodnia i na razie jestem zadowolona, choć na wizarzu opinie podzielone :) Zobaczymy.

 Test pH otrzymałam od Magdy wraz z ulotkami i opisami co i jak :) Oprócz testu otrzymałam słodkości i pyszną herbatkę, a także piękną bransoletkę-jest przeurocza :) Bardzo dziękuję :)

A teraz kilka słów o samym teście i ogólnie o GINEintima :)
O GINEintima dowiedziałam się z internetu, a konkretnie z blogów kosmetycznych. Bardzo się z tego cieszę, ponieważ produkty same w sobie są bardzo ciekawe. Ideą produktów GINEintima jest:
  1. Wykrywanie - problemów intymnych
  2. Działanie - leczenie
  3. Utrzymanie - stosowanie odpowiednich kosmetyków do higieny intymnej

Pierwszym krokiem przy wykrywaniu infekcji jest zrobienie testu pH. Test jest bardzo prosty w obsłudze - wszystko jest dokładnie opisane w instrukcji. Uważam, że taki test warto mieć zawsze w domu. Cokolwiek się dzieje, jakieś pierwsze objawy, cokolwiek nas zaniepokoi - robimy test i wiemy co się dzieje.
Jednak nie zwalnia to oczywiście z wizyty kontrolnej u lekarza.

Kolejnym krokiem jest wybór odpowiedniej metody leczenia w zależności od tego jakiego typu jest to infekcja. W czasie wakacji, szczególnie za granicą, gdzie możemy mieć ograniczony dostęp do lekarza, to wiadomo - taki zestaw "ratunkowy", czyli test pH, tabletki, maść i żel do higieny intymnej jest obowiązkowy.

Żel do higieny intymnej pozwoli na ochronę miejsc intymnych przed infekcjami. Co do żelu to wiadomo - jestem zdecydowanie na tak:)
Jestem jak najbardziej 'ZA' testem pH oraz żelem do higieny intymnej, jednak z wyrobami medycznymi tj. tabletkami GINEintima oraz maścią uważam, że należy uważać i skonsultować to jeśli nie z lekarzem specjalistą, to choćby z farmaceutą. Jednak tak jak wyżej pisałam - w sytuacji braku dostępu do lekarza na pewno zaczęłabym stosowanie maści, czy tabletek. W końcu każda nieleczona infekcja może przerodzić się w bardzo poważny problem.

Wszystkie zdjęcia niepodpisane moim adresem pochodzą z: http://www.mojaintima.pl/GINEintima.html

Co myślicie o GINEintima? 

* * * 

Przepraszam za kilkudniową nieobecność, ale ciągle kursuję Krasnystaw-Lublin i tak naprawdę, to nie miałąm czasu na bloga. Wczoraj jeszcze mieliśmy sesję ślubną plenerową - teraz czekamy na zdjęcia. Oczywiście jak je tylko dostaniemy to Wam pokażę. Z tego co nam fotograf pokazał na aparacie to są rewelacyjne <3 <3 <3 Nie mogę się doczekać :)))

Ok, tyle na dziś :) 
Paulina :)

18 komentarzy:

  1. Kuszą mnie od jakiegoś czasu kosmetyki z Tołpy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja żele intymne kupuję ale z przeznaczeniem do twarzy - sprawdzają się idelanie
    Buziaki, Michalina.
    www.soinspiring.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. czekamy na zdjęcia z sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeny jeny jeny juz sie nie moge doczekac tych zdjec z sesji < 3 wyglaqdaliscie tak cudownie ze co jakis czas do nich wracam :D nawet mojego Michala dzis 'pomeczylam' troche tymi zdjeciami :D
    mam pytanie co do pearl drops ;D dziala to cos ;D? zeby sa bielsze ;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nam miło, że się zdjęcia podobają :) A pasta usuwa przebarwienia po kawie i herbacie, delikatnie wybiela. Raczej nie będzie efektu jak z Hollywood;P

      Usuń
  5. ja wlasnie biore udzial w kampanii GINEintima wiec produkty znam i nawet lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe produkty i ciekawa jestem Twojej opinii o żelu do twarzy Tołpa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ostatnio fazę na produkty Balea, nawet udało mi się ich parę zdobyć w ostatnim czasie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne nowości :) Czekam na recenzję zelu od Tołpy )

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne nowości, muszę więcej poczytać o GINEintima

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie te produkty ostatnio zainteresowały, myślę nawet nad zainwestowaniem w nie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem tego mleczka z Balei :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne nowości :)
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  13. nie brałam GINEintima, ale mam zamiar zastosować :D
    http://czillen.blogspot.com/2014/08/geek.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy wpis...;) Fajnie że już mieliście sesje:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...