21.08.2014

Nowości :D

Hej 
U Was też tak zimno i deszczowo? W Lublinie pogoda okropna, nic się nie chce robić, nie chce się nigdzie wychodzić - nawet koty dzisiaj się tylko lenią i śpią...
Jak ktoś jeszcze nie zna, to:
to małe z paszczą otwartą to Franka, a ten duży leniuch to Frotka :P

Chciałam Wam jeszcze pokazać jak miło zostałam wczoraj zaskoczona :P Przyszedł kurier, wręczył pudełko, w którym znalazłam...:
 Zestaw Dove Hair Therapy Intensive Repair, w którego skład wchodzą:
- Szampon
-Maska ekspresowa (stosuje się jak odżywkę)
- Maska z aktywatorem ciepła.

Na początku myślałam, że to pomyłka, bo nigdzie nikt mi nie pisał, że coś takiego wyśle, no ale moje dane i to te z nowym nazwiskiem - dziwne :P

W każdym razie po dłuższej chwili już wiedziałam, że to z kampanii prowadzonej na www.wizaz.pl :) Akcja pod tytułem "Klub Recenzentki Dove Hair cz. 3" :P
Bardzo się cieszę i mam nadzieję, że moje włosy się polubią z taką pielęgnacją. 

Poza tym zestawem w skrzynce znalazłam jeszcze próbkę, którą zamawiałam już dawno temu, ale w końcu dotarła. Powiem szczerze, że próbka jest sporych rozmiarów:P I w słoiczku i jest to miniaturka po prostu - super ;)
Yodeyma - Fruit 15 ml.
A klikając TUTAJ możecie zamówić sobie też właśnie taką próbkę i oczywiście zapachów jest dużo do wyboru :) 

A jak już się tak chwalę, to się pochwalę też tym, że wygrałam rozdanie u Weroniki. A wygrałam dwa kremy na blizny na dzień i na noc:

Kremy bardzo mi się przydadzą, ponieważ mam dwie blizny po wycięciu pieprzyków. Pieprzyki były duże, to też i blizny są zauważalne niestety. Ale zobaczymy - mam nadzieję, że kremy choć trochę je wygładzą i zniwelują ich widoczność:)

No dobra to tyle chwalenia się:P

A powiedzcie mi dziewczyny, czy któraś z Was wybiera się na Chmielaki do Krasnegostawu?:D:D

Pozdrawiamy
 Paulina & Frocia & Frania  
#same_leniuchy 

:D

24 komentarze:

  1. Kot wygląda jakby miał dziabnąć drugiego w tyłek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah :D całe szczęście Franka tylko ziewneła sobie;P

      Usuń
  2. Kotki cudne :) Ciekawa jestem tej maski z aktywatorem ciepła z Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, przejeżdżałam przez Krasnystaw w zeszłym tygodniu :P
    U mnie też pada, choć teraz nie tak mocno jak rano :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nawet nie dałaś znać, phi :P

      Usuń
    2. Przez Lublin też jechałam, nawet przy okazji w Majdanku byłam, ale to tylko chwilę, bo moim celem był Zamość i odwiedzenie chrzestnej xD

      Usuń
  4. No to mnie zmartwiłaś tymi bliznami, bo mam do wycięcia dwa duże pieprzyki na twarzy :(

    OdpowiedzUsuń
  5. siedzę w pracy i jest mi zimno, boli mnie już kark . chyba mnie gdzieś owiało. gdybym miała koty swoje ze sobą to na pewno by się przytuliły i mnie ogrzały. zamówiłam sobie próbkę Yodeyma i czekam, przez przypadek męski apsolut a nie damski zapach :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam niecierpliwie na recenzję kremów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam tę próbkę perfum ,nawet o tym samym zapachu :) Obserwuję i ściskam ♥
    http://milano-infusion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwycięstwa, no :) ja sie nie wybieram, jednak moje przyjaciółki z Krasnego będą, hehe ;) Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No proszę :D takie niespodzianki z rana też bym chciała ;)
    ale chyba za mało się udzielam w internetach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super,ja też brałam udział w tej akcji na wizażu,może wreszcie mi się uda i się załapię.Nigdy mi się to nie udało :) Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No faktycznie w Lbn dzisiaj pogoda ciężka:(

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje ;) miłego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  13. kociaki boskie :D nam zostały 2 kotki - koteczka i czarny kocur z zielonymi oczami (jakbyś słyszała, że ktoś ma chęć to chętnie oddam ;p) Wczoraj przyjechał do nas jakiś pan z Zamościa z córeczkami i wybrał sobie kocurka- ale radość dzieci była ogromna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie tez było deszczowo ;)
    ale dzisiaj juz wychodzi sloneczko mam nadzieje ze u Ciebie tez;)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie dzisiaj juz słonecznie, a też zamawiałam Yodemę ale na razie cisza, moze dojdzie.
    Zostaję u ciebie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj i umnie mega brzydka pogoda :( dzisiaj niby słońce ale i tak jest zimno :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodkie kociaki :) U mnie też cały czas leje i zimno... No dobra, nie cały czas, ale często :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kociaki boskie :)
    Dove bardzo lubie jako firmę więc nic tylko miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...