25.08.2014

Muffinki czekoladowe :)

Hej, w sobotę, jak byłam w domu, a mama nie miała czasu piec ciasta, stwierdziłam, że upiekę muffinki;D Wyszły pyyyyszne! Pożyczyłam od Tata aparat i zrobiłam kilka zdjęć:D
Mam dla Was przepis:

  • 1 ¾ szklanki mąki
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • ½ łyżeczki sody
  • 2 łyżki kakao
  • ¾ szklanki cukru pudru
  • ¾ szklanki czekoladowych groszków (lub czekolada pokrojona w małą kosteczkę), 
  •  ¼ szklanki czekoladowych groszków do posypania, mi zostało kilka Magic Starsów i dodałam :)
  • 1 szklanka mleka
  • ⅓ szklanki oleju
  • 2 jajka
  • cukier waniliowy

 Przygotowanie:
  1. Ustaw piekarnik na 180°C
  2. W dużej misce mieszamy wszystkie suche składniki (mąkę, cukier, sodę, proszek do pieczenia, czekoladowe groszki). 
  3. W drugiej misce mieszamy wszystkie mokre składniki. 
  4. Łączymy suche i mokre składniki. Im więcej grudek tym lepsze muffinki. 
  5. Do foremek/papilotek (moja akurat robione były w filiżankach bo oczywiście blaszek nie wzięłam:D) wlewamy masę tak do ¾ wysokości. Posypujemy resztą czekoladowych guzików.
  6. Po 20 minutach wyjmujemy z piekarnika <3 
  7. Lekko zmodyfikowałam przepis z muffinki.blox.pl
Lubicie muffinki?:D
Paulina.

23 komentarze:

  1. Zakochałam się w muffinkach <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię czasami przekąsić coś słodkiego do kawy. Te muffiny byłyby idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam <3 chyba upiekę takie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo słodko się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze na swięta robię muffinki i je przyzdabiam :) na Boże Narodzenie są bałwanki i reniferki, a na wielkanoc zające i kaczuszki ;) Ale mają branie! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz to mi chętki na coś słodkiego narobiłaś - faktycznie prezentują sie pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszne, ale ograniczam takie jedzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale pyszności.Uwielbiam muffinki czekoladowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. uuu wyglądaja przepysznie ;) normalnie wpadłabym kawą żeby podjesc ^^ chyba jutro zrobie swoje popisowe bannowe z masłem orzechowym i czekoladą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uuu wyglądaja przepysznie ;) normalnie wpadłabym kawą żeby podjesc ^^ chyba jutro zrobie swoje popisowe bannowe z masłem orzechowym i czekoladą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale piękne :) muszę zrobić z tego przepisu. Póki co robiłam tylko truskawkowe i jogurtowe.

    OdpowiedzUsuń
  12. smacznie wyglądają, już strasznie dawno nic nie piekłam

    OdpowiedzUsuń
  13. ojojojojoj uwielbiam.. jeszcze czekoaldowe ! < 3

    OdpowiedzUsuń
  14. Jasne, że lubię :D Teraz ograniczam, ale i tak kocham słodycze :D

    OdpowiedzUsuń
  15. w sumie to więcej radości sprawia mi robienie muffinek niż ich zjadania - choć to też jest przyjemne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądają bardzo apetycznie :d

    OdpowiedzUsuń
  17. Mniam! Uwielbiam muffinki :) Smaku mi narobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...