04.08.2014

Lakierowy zawrót głowy:P

Hej :D
Ale gorąco, masakra:P Jeszcze w sobotę byliśmy na weselu - dobrze, że ślub był o 18, to przestało już tak smażyć, ale mimo wszystko taka pogoda na wesele to straszna jest :P
 A jak trzeba, to oczywiście leje;/. Nasz plener ślubny trwał króciutko, bo aby tylko zaczęliśmy robić zdjęcia, to zaczęło padać, grzmieć i trzeba było wracać :( I kolejne podejście w niedzielę :P Mam nadzieję, że będzie max 23 stopnie, zero chmur, zero deszczu i zero komarów:P

W każdym razie fotograf jest genialny i zobaczcie co pięknego stworzył:
 Zakochałam się w tym zdjęciu :)

Tyle prywaty, przejdę do tych lakierów:D
Do pomalowania paznokci użyłam:
  • Lovely Baltic Sand nr 6,
  • Wibo Express Growth nr 481,
  • Essence Colour & Go nr 103 space queen.
 



Lovely Baltic Sand - nr 6:
  • Bardzo dobre krycie, na zdjęciach 2 warstwy, głęboki kolor,
  • Konsystencja jest trochę za rzadka,
  • Schnie szybko,
  • Pędzel jest mało wygodny, nie za cienki i nie za gruby, ale strasznie dużo lakieru się nabiera na niego,
  • Jest trwały (3-4 dni, później zmyłam więc nie wiem jak dalej),
  • Przy zmywaniu można się pobrudzić :P,
  • Buteleczka jest ładna i na pewno przyciąga wzrok,
  • Kupiłam go jak były te promocje w Rossmannie -49%, ale cena regularna to około 9zł,
  • Generalnie bardzo mi się podoba i jakoś przeżyję ten pędzel i konsystencję :)


Wibo Express Growth nr 481:
  • Świetne krycie - 1 warstwa na zdjęciu,
  • Odpowiednia konsystencja,
  • Szybko schnie,
  • Pędzelek precyzyjny, cienki,
  • Lakier jest trwały (tak jak w przypadku Lovely),
  • Ze zmywaniem nie ma problemów,
  • Buteleczka jest standardowa dla Wibo :),
  • Również kupiony na promocji w Ross -49%, a jego cena regularna to około 5 zł,
  • Bardzo go lubię, bo jak nie mam czasu to machnę szybko jedną warstwę i już inaczej paznokcie wyglądają:).

 



 


 

 Essence Colour & Go nr 103 space queen:
  • To jest lakier raczej ozdobny - dobrze współgra praktycznie z każdym innym lakierem, a tutaj akurat połączyłam go z różowym Wibo :),
  • Zawiera naprawdę ogromną ilość małych drobinek, więc nie trzeba nakładać 6248454 warstw żeby brokat był widoczny,
  • Brokat cuuuuuuudownie mieni się w słońcu <3
  • Brokat jest mały, więc żadnej warstwy lakieru bezbarwnego nie potrzeba, bo drobinki nie odstają i nie zaczepiają o wszystko,
  • Wytrzymuje długo na pazurkach,
  • Ma szeroki ale dość cienki i mega precyzyjny pędzel - jedno pociągnięcie i paznokieć pomalowany, rewelacja,
  • Bardzo ładna buteleczka,
  • Lakier jest UROCZY i się w nim ZAKOCHAŁAM :)),
  • Dostałam go od Paulinki :)
Miałyście któryś z nich?
Co macie dzisiaj na pazurkach?:>>

Pozdrawiam, Paulina.

25 komentarzy:

  1. no to gratulacje i dużo szczęścia!!
    Co to za fotograf??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotograf z zamościa, znaczy ich tam jest troje: dwóch foto + jeden kamerzysta
      http://www.aitstudio.pl/ - firma
      https://www.facebook.com/andrzej.chron?fref=photo (link do profilu jednego z fotografów)
      https://www.facebook.com/pages/aitstudiopl/237045519642426?fref=ts (link do firmy)

      Usuń
  2. Zdjęcie ślubne jest piękne :) a lakiery sliczne, lubię piaski od Lovely.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahhh jakie piękne zdjęcie ślubne ! ♡
    Bardzo lubię tą serię lakierów Lovely

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) Zdjęcie piękne!

    a paznokcie też śliczne, ładnie to wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piaski mi się podobają, ale ich zmywanie zniechęca mnie do ich używania.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny jest ten niebieski! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten różowy :) dawno nim nie malowalam :) a niebeiski tez super! pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja dziś nie mam nic na paznokciach (choć na stopach nieprzerwanie goszczą piaski Wibo ♥), bo je regeneruję i muszę jeszcze trochę wytrzymać :/ a już mnie tak nosi, bo tyle lakierów tylko czeka na użycie!
    widziałam więcej zdjęć i mistrzowska robota! ale to w sumie też dzięki Wam, bo ładnie pozowaliście :) wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjęcia ślubne to macie cudne :) świetna robota fotografa :)
    a lakiery jak dla mnie bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne macie zdjęcia na fejsie widziałam więcej :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Niebieski piasek najlepszy!
    A zdjęcie ma coś w sobie, przyjemnie się na nie patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam ten lakier piaskowy Lovely! ♥
    a zdjęcie widziałam na fb... cudowne! *_*

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcie jest cudowne :) Widziałam jeszcze inne zdjęcia z sesji i jestem pod wrażeniem. Bosko razem wyglądacie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. zdjęcie ślubne po prostu cudowne, zdecydowanie ma duszę:)
    faktycznie lakierowy zawrót głowy;)

    pozdrawiam serdecznie
    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. E tam paznokcie, śliczne zdjęcie ślubne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczęścia!
    A mi wpadł w oko ten piasek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pogoda ostatnio jest straszna ale i kapryśna :(( A piaski swoją drogą uwielbiam i mam ich kilka w swojej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. piaski to moje ulubione lakiery, takie wykończenie najdłużej trzyma się na moich paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje! :) Zdjęcie robi wrażenie :-))).

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolory mega magiczne... ale to już Ci mówiłam osobiście. Dziewczyny na żywo wyglądały jeszcze lepiej.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...