29.08.2014

Co udało mi się zużyć?

Hej, dzisiaj chciałam Wam pokazać, co udało mi się zużyć w ciągu ostatnich dwóch miesięcy:)
Może nie jest tego jakoś strasznie dużo:)
1. Balea żel pod prysznic guawa - recenzja TUTAJ :) 
2. Yves Rocher peelingujący żel pod prysznic o zapachu brzoskwini - recenzja TUTAJ.
3. Apart Natural - hipoalergiczny żel pod prysznic, oliwka i buriti - bardzo przyjemny żel, myślę, że jeszcze go kiedyś kupię.
4. BingoSpa żel pod prysznic - słodkie migdały i biała glinka. Recenzja TUTAJ.

Żeli pod prysznic jest tyle, ponieważ nie lubię używać jednego bez przerwy, bo zwyczajnie mi się nudzi. Postanowiłam jednak, że muszę pozużywać te resztki, które mi zostały, bo tylko mi miejsce zajmowały na półce.
5. Garnier Essentials - kojący tonik witaminowy - Recenzja TUTAJ.
6. L'oreal ideal fresh -  orzeźwiający żel oczyszczający. Bardzo dobrze oczyszcza, nie podrażnia i nie wysusza. Na pewno go kupię.
7. Head&Shoulders - szampon przeciwłupieżowy - pojawia się w każdym denku więc nie muszę chyba nic więcej dodawać:P
8. Joanna Naturia szampon z miodem i cytryną - lubię ten szampon, ale zawsze po nim muszę użyć odżywki bo trochę plącze włosy.
9. Essence nail art - zmywacz do paznokci. Jeden z moich ulubionych.
10. Lirene City Matt - mój ulubiony podkład.
11. Garnier Mineral Maximum Control - również praktycznie w każdym denku się pojawia - ulubieniec.
12. Maseczka do twarzy Siarkowa Moc - przyjemna, nawilża i pozostawia skórę przyjemną w dotyku. Na pewno jeszcze kupię.
13. Płatki kosmetyczne - moje ulubione to biedronkowe, te są ok.

A poza tym pokażę Wam moją wygraną nagrodę u Weroniki:

Jednak nie kremy na blizny, ale kolagen, który również dobrze sprawdza się na blizny, rozstępy, dobrze wpływa na kondycję włosów:) Zobaczymy, wiążę z nim duże nadzieje :)

A poza tym wygrałam też rozdanie u Agi - bardzo się cieszę:D Jak dzisiaj zobaczyłam te wyniki to o mało nie padłam z wrażenia:P Fajne rzeczy, zobaczcie:

1) AVON krem do rąk różany 
 2) ZIAJA intima - żel do higieny intymnej konwalia
3) AVON - olejek do opalania 
 4) BeBeauty płyn micelarny
5) Farbka do ust lub policzków
6) AVON tusz mega effects 

Mam nadzieję, że kosmetyki się sprawdzą, szczególnie te z Avonu, bo chciałabym aby kolejnych kilka rzeczy dołączyło do moich Avonowych ulubieńców, których de facto za dużo nie ma:)

Co u Was ?:)
Paulina

30 komentarzy:

  1. Zużyłaś trochę tego, gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też miałam ten żel z bingo, gratuluję denka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że żele pod prysznic przodują ;) nie ma nic przyjemniejszego od fajnego zapachu przy relaksującej kąpieli. Maseczkę Siarkowa Moc tez bym wyprobowala. Pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam żel z loreala i u mnie sie nie spisał:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wypróbuję tą kulkę od Garniera.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się bardzo polubiłam z Citty Matt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Migdałowy kosmetyk Bingo Spa miałam i polubiłam go :) U mnie ze zużyciami kiepsko w tym miesiącu.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nawet tyle w ostatnim czasie nie zużyłam, więc nie narzekaj.. nieźle jest :D
    Gratuluje wygranego rozdania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. spore zużycia, znamy chyba tylko żel YR ale w innej wersji zapachowej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. No więc ja raczej żadnego z produktów w twoim denku nie używałam - :)

    OdpowiedzUsuń
  11. spore zużycia ;) zaglądnij do mnie u mnie też zużyciowy post :)
    no i gratuluję wygranej :P

    Mój blog KLIK ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. szalona! mnie coraz lepiej idzie zużywanie, półki już się nie uginają, ale prawie cała powierzchnia podbiurkowa jest zawalona kartonami :D

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję wygranych :))) no i tylu zużyć :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję zużyć i wygranych oczywiście :) ja też uzbierałam małe denko :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Lirene City Matt to był kiedyś mój ulubiony fluid :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo :-) Uwielbiam żele z Balei :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wcale nie małe te zużycia :)
    Zaledwie kilka produktów znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo tego zużyłaś :) Żadnego z kosmetyków nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Sporo ;)
    Tez używam te płatki Lilibe i były do tej pory najlepsze, ale ostatnio coś się zepsuły i zrobiły się jakieś cienkie jak te Biedronkowe, których nie lubię.
    Podkład Lirene miałam i spisywał się fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. micel z biedronki super, też mam wrażenie że płatki liebe się zepsuły trochę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Yves Rocher peelingujący żel pod prysznic,chyba cynamonowy, strasznie długo utrzymywał się jego zapach na mojej skórze;0

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję wygranej. Ja przez wakacje starałam się wykorzystać wszystkie otwarte żele, ale podobnie jak Tobie mnie też się one szybko nudzą i nie mogę sięgać codziennie po ten sam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. oho widze jakiś szczęśliwy miesiąc ;D gratuluje serdecznie wygranych w rozdaniach :)) i ladne denko ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale szalałaś :) Ja nawet nie wiem, ile kosmetyków zużyłam w tym miesiącu, bo wyrzuciłam wszystkie opakowania :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję wygranych i zużyć :) a ten szamponik z Joanny także bardzo lubię ale nie mogę go już znaleźć w Rossmannie ;/

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam tak samo jak ty z żelami pod prysznic, zawsze na wannie mam 3-4 zapachy i firmy do wyboru ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...