16.07.2014

Tołpa, dermo body, hydro. Nawilżające mleczko regenerujące.

Hej:)
Jak widzicie trochę się u mnie zmieniło - chyba najwyższa pora:P Miałam trochę czasu, więc musiałam go jakoś wykorzystać :) Mam nadzieję, że Wam się podoba i, że dalej będziecie tu wpadać :) 
Dzisiaj chciałam też napisać kilka słów o bardzo fajnym mleczku, które otrzymałam na spotkaniu blogerek:) A chodzi konkretnie o mleczko regenerujące, nawilżające firmy Tołpa. Bardzo się cieszę, że mogłam je testować, bo się dobrze u mnie sprawdziło:)
Mleczko nawilża i wygładza skórę. Przyspiesza jej regenerację i przywraca komfort. Wspomaga odbudowę warstwy lipidowej skóry i wzmacnia jej barierę ochronną. Zapobiega przedwczesnemu starzeniu skóry i uodparnia ją na działanie czynników zewnętrznych. Zwiększa sprężystość i elastyczność skóry.
  • zwiększa nawilżenie skóry o 37% zaraz po zastosowaniu, utrzymuje nawilżenie przez 24h
  • wygładza skórę o 15%, poprawia elastyczność o 23% po pierwszym użyciu
  • ogranicza utratę wody z naskórka o ok. 48% zaraz po zastosowaniu
Źródło: KLIK.
Naprawdę bardzo dobre mleczko do ciała. Nawilża i to bardzo dobrze, a skóra po użyciu nie lepi się do wszystkiego i jest taka, jak u dziecka - mięciutka, gładziutka. Szybko się wchłania. Jest taki bardzo delikatny i przyjemny. Ślicznie pachnie, tak lekko i nienachalnie. Nie wystąpiły u mnie żadne podrażnienia, czy uczulenie. 
 Konsystencja jest gęsta, ale nie ma problemu z rozprowadzeniem na skórze. Bardzo mała ilość wystarczy do wysmarowania całego ciała. Jest wydajny. Dozujemy sobie odpowiednią ilość poprzez pompkę (nie zacina się na szczęście). Generalnie opakowanie jest wygodne. Pompka posiada blokadę, co zabezpiecza przed niechcianym naciśnięciem. Buteleczka ma pojemność 250 ml, a koszt to około 27 zł.

Jestem zachwycona tym mleczkiem :) 
A Wy miałyście? Jakie mleczka do ciała polecacie?
Czy może wolicie balsamy lub masełka?
Pozdrawiam, Paulina.

19 komentarzy:

  1. bardzo fajne, i opakowanie z pompką. ja z Tołpy to uwielbiam serię z czarną różą

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Tołpy używałam tylko maseczek do twarzy i byłam bardzo zadowolona. Mleczko wygląda zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam i też mi się spodobało! Ale w moim przypadku było mało wydajne

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam teraz ujędrniającego serum z Tołpy i jestem bardzo zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje się fajne ;) Jak tylko będę miała okazję, to z pewnością wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że ci się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię produkty Tołpy, ale na razie mam detoks kosmetyczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. dawno nie natknęłam się na recenzję tołpy... proszę, kolejny dobry produkt:)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam ale brzmi bardzo zachęcająco. Ja jestem fanką wszelkich maseł, ale latem zwykle poszukuje czegoś lżejszego:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładniutko tu u Ciebie ! :) Ja coraz częściej sięgam po naturalne kosmetyki, więc Tołpa nie jest mi bliska ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Tołpy jeszcze nic nie miałam, ale wiele kosmetyków mnie kusi. Bardzo lubię buteleczki z pompką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli faktycznie jest wydajny to i może za taką cenę kiedyś wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  13. kuuurcze a ja go oddalam kolezance ;<<

    OdpowiedzUsuń
  14. ostatnio wolę masła ;) ale chętnie go kiedyś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. miałam miałam i bardzo się z ni lubiłam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam kosmetyki z Tołpy. Tego mleczka jeszcze nie miałam przyjemności używać. Lubię balsamy, mleczka i masełka do ciała :) Tołpa Nova też jest bardzo przyjemny, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam to mleczko i bylo całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...