11.07.2014

Manhattan Lotus Effect 45p

Hej:)

W końcu mam chwilę na bloga :) Ale sporo się działo ostatnio i na uczelni i w życiu:P W każdym razie powoli będę starała się nadrobić wszystkie zaległości na Waszych blogach :) I tutaj też będę oczywiście częściej :P

Kupiłam sobie wczoraj lakier do paznokci Manhattan Lotus Effect 45p:
 Kolor bardzo mi się podoba - kupiłam z myślą o sesji ślubnej plenerowej, bo na ślubie miałam mega podobny:) Sesja miała być dzisiaj, ale pogoda się popsuła i będzie może za 2 tygodnie :P
Krycie: Ma bardzo dobre krycie, na zdjęciach są 2 warstwy.
Konsystencja: W porządku.
Schnięcie: Schnie szybko.
Pędzelek: Bardzo precyzyjny - cienki.
Trwałość: Malowałam wczoraj, także na tą chwilę, to Wam nie powiem :P
Zmywanie: Akurat jednego sobie pazurka popsułam, musiałam zmyć i malować jeszcze raz. Ze zmywaniem jest ok. Odkąd wiem jak schodzi hybryda, to nie będę już nigdy narzekać na zwykłe lakiery:D
Buteleczka: Ok.
Cena: około 10 zł.

I jak Wam się podoba??

Aaaa... Chciałam Wam jeszcze coś powiedzieć :P Ostatnio sporo czasu spędzaliśmy w szpitalu dla kotów, ponieważ kotek znajomych miał wypadek i wymagał operacji. W tym szpitalu była też mała, śliczna kocica - nikt jej nie chciał, bo nie ma jednego oka - ja tam się od razu w niej zakochałam i tak się stało, że mamy dwa koty aktualnie, a właściwie dwie kocice:D 

Nazywa się Frania :D 
A tu Frocia z Franią <3

To na dziś tyle - idę czytać co u Was :)
Pozdrawiam:)

11 komentarzy:

  1. Twoja Frania jest prześliczna, podobna do mojej Tosi i Złotka. A Frocia jest jak moja Łasiczka! Kolor lakieru bardzo ładny. Kocham koty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta Wasza Frania. Kotomaniaczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jakie pazurki śliczne.

    Ale kicia wymiata w tym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakier piękny, a kot miał szczęście, że trafił na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakier fajny, ale post wygrała Frania! Mam nadzieję, że zostanie u Was na stałe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem kotofilem i jak widzę zdjęcie jakiegoś, to już nic innego mnie nie interesuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie lubię tych lakierów jakoś..

    OdpowiedzUsuń
  8. widac ze kociaki sie polubily ze soba < 33 masa ! ;DDD
    i lakier ladny ;) nie mialam ich jesczez chyba ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki kolor trzeba mieć w swoich zbiorach, ja mam ciemniejszą czerwień z tej serii.
    Super, że wzięliście tą kotkę, jakbym mogła to też na pewno bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam ten lakier i jego kolor jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam taki kolor lakieru do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...