21.07.2014

Kolorowo - lakierowo

Hej :)
Ale mamy piękną pogodę - 30 stopni i bezchmurne niebo i tak od 3 dni :P Wczoraj byliśmy nad jeziorem, ale fajnie, taka chłodna woda, orzeźwiająca :) Szkoda, że dziś poniedziałek i trzeba wracać do obowiązków :P A co u Was? Jak wakacje, macie jakieś plany wyjazdowe?:)

Chciałam Wam pokazać kilka fajnych lakierów, które ostatnio dość często u mnie goszczą:)


 
 1. Wibo Celebrity Nails nr 8 - Mint Project
+ idealny w każdym calu
+ dobre krycie
+ trwały 
+ szybko schnie
 
2. Essence Nude Glam -  nr dopiszę później, bo lakier został w domu :P A kupiłam go za całe 50 groszy:) W Naturze, w Sylwestra :P
+ Essence Nail Art Stampy Polish - 002 stamp me ! black
Nudziak:
- krycie średnie
- powoli schnie
+ piękny kolor
+ trwały 
Czarny do stempli:
+ szybko schnie
+ dobre krycie
3. Miss Sporty Clubbing Colours nr 453
4. Rimmel 60 seconds nr 260 - Funtime Fuschia + Essence Nail Art Stampy Polish - 002 stamp me ! black
Miss Sporty:
+ piękny kolor
+ bardzo dobre krycie
+ trwały
+ szybko schnie 
Rimmel: Recenzja TU :)
 5. Rimmel 60 seconds nr 840 - Blue Eyed Girl
6. Primark Nail Polish 
Rimmel:
- Bardzo gęsty
- Ciężko się zmywa
+ Dobre krycie
+ Szybko schnie
Primark:
- potrzeba 3 warstwy
+ piękny i delikatny róż
+ trwały 

Nie zrobiłam zdjęć wszystkim buteleczkom, więc znalazłam w google.pl i zrobiłam 'zlepek' :P Oto i one:



To są właśnie kolory, które ostatnio gościły na moich paznokciach :)
Miałyście któreś z nich?:)

Pozdrawiam Paulina :)

26 komentarzy:

  1. choć żółtych kolorów nie lubię w tym wypadku najbardziej podoba mi się on na Twoich paznokciach, ten lakier coś w sobie ma.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam, ale pięknie prezentują się na Twoich paznokciach! :) zwłaszcza ten miętowy ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne mani :). Ja w końcu muszę kupić sobie stempel :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojaaa ten mietowy <3 zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  5. rimmel ma ciekawy odcień, a takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stemple rewelacja! Też takie chce! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. CUDOWNIE!!
    ♡♡♡
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten pierwszy z Wibo obłędny! Masz przepiękne paznokcie <3
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten pierwszy miętek jest geniaaaalny! No idealny, lecę do Rossmanna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ten pierwszy jest po prostu cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy- najładniejszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się ten żółty kolorek. Zapraszam do mnie na rozdanie Tangle Teezera

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały jest kolor tego pierwszego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  14. czemu u mnie w naturze takich promocji nie ma? u mnie ostatnio głównie takie nudziakowe kolory leżą na pazurach : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny jest ten miętusek. Chyba muszę się przeprosić z moimi stempelkami i zacząć tworzyć jakieś fajne mani :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ten zolty ejst cudowny !! :333 ! ale kurcze rewelacyjna promocja na lakier ;) i te stempelki ;o musze w koncu sie w jakies zaopatrzyc ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Serca na paznokciach mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Żadnego nie miałam, ale pierwszy jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  20. Turkusik (bo na pewno nie mięta) od Wibo ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam lakiery Rimmel :)

    dbamy-o-wlosy.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...