14.07.2014

Denko :D

Hej :)
Mam teraz więcej czasu - prawie wakacje:P Jeszcze jutro mam jedną poprawkę, trochę się uczyłam, ale zobaczymy:P Jeszcze jedna czeka mnie we wrześniu i właściwie to tyle :)

A dzisiaj denko z 2,5 miesiąca:)

1. Head&Shoulders - jedwabista miękkość. H&S to moje ulubione szampony i jedyne, które pomogły mi z łupieżem:)
2. Tołpa botanic białe kwiaty - żel pod prysznic. Bardzo fajny żel, pięknie pachnie, bardzo delikatny. Niedługo pojawi się recenzja.
3. Fa Sensual & Oil - żel pod prysznic. Bardzo gęsty, dobrze się pieni, zapach intensywny i ładny. Ale za długo to się na skórze nie utrzymuje. Jednak całkiem przyzwoity jest.
4. Pianka do higieny intymnej - Green Pharmacy - dobry w niskiej cenie:) Recenzja TUTAJ.
5. LaciBios Femina Protecta - specjalistyczny płyn do higieny intymnej. Całkiem przyjemny kosmetyk do pielęgnacji wrażliwej skóry. Polubiłam go i to bardzo :) Niedługo recenzja.
6. Loreal Ideal Soft żel-krem oczyszczający do cery suchej - kupiłam go kiedyś w promocji, w sumie to nigdy wcześniej nie kupowałam kosmetyków do twarzy z Loreal, ale odkąd kupiłam ten, to już tylko Loreal :P Bardzo dobry żel, świetnie oczyszcza, łagodzi podrażnienia i faktycznie oczyszcza doskonale i nie wysusza jak inne. Mam skorę mieszaną, ale potrzebowałam nawilżenia, stąd właśnie ten żel. 
7. Nivea aqua effect - żel do mycia twarzy - jest ok, ale w porównaniu do Loreala, to bez rewelacji :P
8. Soraya - peeling orzechowo-morelowy. Idealny <3 Recenzja TUTAJ.
9. Tołpa dermo face strefa t - bardzo dobry płyn micelarny. Recenzja TUTAJ
10. Garnier Mineral Extra Care
11. Garnier Mineral Ultra Dry 
Oba są dobre, używam regularnie tych antyperspirantów.
12. Evree - Foot care - regenerujące serum do stóp. Bardzo dobry kosmetyk do stóp, jestem zadowolona z jego działania i to bardzo :) Recenzja TUTAJ.
13. Essence zmywacz do paznokci. Chyba mój ulubiony zmywacz :)
14. Lirene City Matt - podkład matująco wygładzający. Bardzo go lubię, to już moje kolejne opakowanie.
15. Wibo - tusz do rzęs - podobnie jak z podkładem - ulubieniec mój.
16. Soraya baza silikonowa do cery normalnej i mieszanej - calkiem fajna baza, na pewno jeszcze kupię. 
17. Efektima Hydro-Repair maska do twarzy - bardzo dobra, nawilżająca maseczka. U mnie się spisała tak jak oczekiwałam.
18. Tesco - waciki kosmetyczne. Takie jak większość - dobre i tanie ;P
19. Vanish oxi action odplamiacz - plamy jakiejś mega ciężkiej nie było, ale bluzka wyszła czysta i w całości :P
20. LaciBios Femina - probiotyk. Brałam w czasie antybiotykoterapii. Ale nie potrafię stwierdzić, czy i w jaki sposób ten suplement działa. Nigdy po antybiotykach nie miałam problemów.

Uf, dotarłam do końca :) 
Miałyście coś w powyższych?
Jak Wasze zużycia?

Pozdrawiam, Paulina :)

19 komentarzy:

  1. bardzo fajne denko:* miałam garnier

    OdpowiedzUsuń
  2. Uzbierałaś trochę pustaków ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tego :)
    Fajnie prowadzisz bloga, będę podczytywać i zapraszam w odwiedziny do mnie, sporo makijażów, ostatnio też konkurs :)

    http://rajkozaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam dośc dużo rzeczy z Twojego denka, co nie zdarza się często :D U mnie denkowanie też idzie dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Serum do stóp wydaje się całkiem konkretne Na lato niezawodne!: )

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam żel-kremu do mycia twarzy z Ziai, a za tym z Loreal muszę się rozejrzeć. Ostatnio wolę kremy do mycia twarzy niż żele :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne denko :D ja juz z denkowania zrezygnowalam bo i tak sie nie wyrabialam niestety ;< ale te baze silikonowa uwielbiam ! < 3

    OdpowiedzUsuń
  8. duże denko ;) też bym pewnie musiała zbierać ze 2 miesiące...
    po 1 to u mnie wstyd, wolno zużywam ;)

    zapraszam do mnie na konkurs ShinyBox ;) trwa tylko dziś ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. no no trochę tego nazbierałaś:) ostatnio zastanawiałam się nad kupieniem kremu evree, mają ładne opakowania, które rzucają się w oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem nieźle Ci poszło zużywanie:) a ja nie miałam chyba żadnego z powyższych kosmetyków, chociaż kojarzy mi się antyperspirant z Garniera ... miałam w czasach liceum i nie byłam zadowolona. Już ponownie nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo tego :). Nie miałam niczego z tych rzeczy. Co do antyperspirantów to ja lubię Rexonę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne denko, ale nie wiem co tu robi Vanish :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę kilka znajomych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo zużyć :) Evree uwielbiam :) muszę wypróbować ich całą serię bo są godne uwagi,apłynu do higieny intymnej Lacibios femina nie cierpie i chyba największemu wrogowi bym go nie poleciła.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo zużyłaś tych kosmetyków :), korci mnie żeby wypróbować kilka rzeczy, ale na razie sie wstrzymam bo szafka z kosmetykami pęka w szwach ;).

    Ps. Obserwuję :)

    www.whitechocolateflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...