24.07.2014

Bingo Spa - żel pod prysznic - słodkie migdały, biała glinka

Hej, co u Was?
Jak wakacje?:> 
U nas się dzieje - mamy dwa koty w domu, spać nie można, bo u kotów dzień zaczyna się generalnie około godziny 23, później jest czas na małą drzemkę na poduszce i głowie Pańci. Około 3-4 nad ranem koty wstają i galopują po mieszkaniu. To takie małe zwierzęta, a tupią jak słonie. Poza tym obie wygadane, to i miauczą bez przerwy w trakcie zabaw, szczególnie nasza nowa podopieczna Frania :P Ale wesoło jest przynajmniej:D Za to cały dzień praktycznie przesypiają wtulone w siebie <3 Chyba, że Frotka ma dość i idzie tam, gdzie Frania nie wejdzie :P Bo Frania to taka z tą swoją miłością nachalna:D 
Tyle o kotach, teraz przejdę może już do tego żelu :P
Delikatny żel BingoSpa pod prysznic o zapachu słodkich migdałów zawiera:
  • białą glinkę, która zawiera ponad 20 ważnych dla zdrowia i urody minerałów, w tym krzem, aluminium, fosfor, wapń, potas, selen, mangan, miedź. Posiada właściwości antyseptyczne i antybakteryjne - działa jak naturalny antybiotyk. Aktywizuje procesy odbudowy komórek. W sposób naturalny oczyszcza i stymuluje proces regeneracji skóry. Złuszcza martwy naskórek, oczyszcza skórę z nadmiaru sebum, toksyn, niezdrowej mikroflory, poprawia ukrwienie, łagodzi stany zapalne, przywraca skórze równowagę mineralną.
  • ekstrakt  migdałowy - ma doskonałe właściwości zmiękczające i wygładzające skórę, odbudowuje warstwę lipidową naskórka. Łagodny dla każdego rodzaju skóry o bardzo przyjemnym, sprzyjającym  zmysłom zapachu.

 Żel pięknie pachnie, bardzo lekko, delikatnie i nienachalnie. Jednak zapach na skórze nie utrzymuje się za długo. Dobrze się pieni i jest wydajny. Dobrze też oczyszcza skórę. Nie podrażnia. Jednak tyle dobrego można o nim powiedzieć. Nie zauważyłam zmiękczenia skóry. I niestety wysusza... :-(
Tutaj macie skład. 
Żel zamknięty jest w przezroczystej buteleczce, dzięki czemu widać zużycie. Opakowanie jest wygodne i ładne. Zamykanie na zatrzask. Żel jest wydajny, ma gęstą konsystencję. 
Poza tym jest bardzo tani. Ja kupiłam za niecałe 4 zł. Możecie go kupić TUTAJ. Choć ja już więcej go nie kupię. Ale z drugiej strony, to nie ma czego wymagać od żelu za 4 zl:P Tylko po co producent tyle obiecuje?:P

Miałyście? Co jest dla Was najważniejsze w żelu pod prysznic?
Pozdrawiam, Paulina.

28 komentarzy:

  1. dla mnie najważniejszy jest zapach właśnie, ale jakoś nie przepadam za kosmetykami Bingo...fajnie, że dla Ciebie chociaz się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten się niestety nie sprawdził;/ Wysuszył mi skórę;/

      Usuń
  2. zapach bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To faktycznie trzeba mu przyznać - pachnie pięknie :)

      Usuń
  3. no ja uważam na kosmetyki wysuszające skórę, bo mam wrażliwą cerę.

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem bardzo ciekawa zapachu i muszę w końcu zakupić jakieś kosmetyki z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham kociaki :))

    a co do żelu nie miałam i żele od Bingo raczej mnie nei kuszą...

    OdpowiedzUsuń
  6. mam takie samo zdanie, zapach mi się podoba ale żel trochę wysuszał.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tego żelu i widzę że nie mam co żałować:) Mój kocur też w nocy hałasuje, szczególnie jak szuka jedzenia w śmietniku... ehh tak jakbym go nie karmiła:)

    OdpowiedzUsuń
  8. niedobrze ze wysusza ;//

    kociaki sa cudowne !! musze keidys Cie odwiedzic i sie z nnimi pobawic :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam. Szkoda, że wysusza chcociaż ja się zawsze balsamuję :).
    Fajne kociaki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niefajnie, że wysusza, ale zawsze można podratować się balsamem ;) Ja miałam tylko jeden produkt z BingoSpa do włosów i raczej nie zachwycił ;) ale to nic, wszystkiego trzeba spróbować! :)
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :*
    PS. kociak cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet nie wiedziałam, że ta firma robi żele pod prysznic. Skoro wysusza jest u mnie skreślony. Przesłodkie kociaki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. akurat wysuszanie nie byłoby mi straszne bo i tak zawsze balsamu po kąpieli używam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mieliśmy go, nawet miło wspominamy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wysusza? Oj to niedobrze. :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Drzemka na głowie Pańci zawsze na propsie! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Skąd ja to znam? Ale kociara jestem, więc mi to nie przeszkadza ;)
    Co do kosmetyku, to nie znam tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  17. słodkie kociaki:)
    uwielbiam zapach migdałów:D

    pozdrawiam serdecznie
    :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Skoro wysusza to zdecydowanie mówię mu nie .. :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Wakacje jak wakacje, trochę opalania, imprez, odpoczynku, właśnie wróciłam z Albanii a już się nie mogę doczekać następnej podróży :D
    Zapach mnie nie przekonuje, a jeśli przy okazji wysusza to nie jest on dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. o taaak koty mają inne wytyczne doby :P z kąd ja to znam :) łącznie z tym "wygadaniem" :) co do kosmetyków w niższych cenach to do tej pory jestem zadowolona jedynie z Joanny - zwłaszcza z cudownych i tanich peelingów do ciała

    OdpowiedzUsuń
  21. Tego żelu nie miałam, ale aktualnie mam esencję do kąpieli i jestem nią zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też nie byłam zachwycona. Tylko mnie drażnił bardzo zapach.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...