11.06.2014

Niewidzialny biustonosz ByeBra.

Hej :)
Chciałam Wam dzisiaj pokazać coś, co mnie bardzo zaskoczyło :) Nie.. To nie jest żaden kosmetyk:P Dzisiaj będzie wyjątkowo niekosmetycznie:)

Ostatnio otrzymałam w ramach współpracy "niewidzialny biustonosz" - czyli plastry ByeBra :)
Bardzo się ucieszyłam, szczególnie, że biorę ślub w przyszłą sobotę i mogłam sobie sprawdzić na przymiarkach, jak to będzie wyglądało. A wygląda naprawdę fajnie-biust uniesiony, biustonosza nie widać-bo go nie ma. To wszystko właśnie dzięki tym oto plastrom:
Kilka słów od producenta:
Można nimi tymczasowo zmienić kształt piersi oraz je podnieść bez ingerencji skalpela. Dzięki ByeBra otrzymujemy efekt uniesionych piersi.
Plastry są całkowicie bezpieczne w użyciu - produkt przeszedł pozytywnie testy dermatologiczne.
'Niewidzialny biustonosz' będzie idealnym rozwiązaniem dla kreacji z odkrytymi plecami, gdy nie chcemy, aby
biustonosz był widoczny na plecach albo przy głębszym dekolcie z przodu.
Liftery ByeBra można także swobodnie stosować pod stroje kąpielowe.
 
Zapraszam na stronę po więcej informacji:  www.rklingerie.com

Plastry nie wywołały u mnie żadnego podrażnienia, czy uczulenia. Nie wysuszyły też skóry w miejscu ich przyklejenia."Kwiatuszki" wykonane są z bardzo delikatnego i przyjemnego w dotyku materiału.  Faktycznie pięknie unoszą biust - tak jak dobry biustonosz. Idealne do sukienek, bluzeczek, które mają odkryte plecy- moja suknia ślubna ma obniżony tył i biustonosz nie wchodził w grę, a te plastry się świetnie nadają.     
Początkowo myślałam, że aplikacja plastrów będzie dość trudna - ale robiłam wszystko zgodnie z instrukcją i bez żadnych problemów udało się odpowiednio przykleić plastry. Trzeba uważać, aby za pierwszym razem dobrze przykleić plastry, ponieważ są one jednorazowego użytku i po prostu kolejny raz się nie przykleją.

Poza tym, na stronie www.rklingerie.com dostępny jest filmik instruktażowy, jak należy naklejać plastry.

Plastry są dostępne w 3 rozmiarach:
 1. Miseczki A-C - 1 opakowanie zawiera 4 pary plastrów ByeBra i 8 nakładek na sutki;
2. Miseczki D-F - 1 opakowanie zawiera 3 pary plastrów ByeBra i 6 nakładek na sutki.

3. Miseczki F-H - 1 opakowanie zawiera 3 pary plastrów ByeBra i 6 nakładek na sutki.

Uważam, że na co dzień są zbędne. Jednak na imprezę, studniówkę, ślub, czy jakieś inne ważne okazje będą idealne. Wiadomo - do sukienek rzadko wkłada się biustonosze, bo po prostu widać je spod sukienki. Tutaj mamy idealne rozwiązanie, ponieważ biust będzie wyglądał ładnie, będzie uniesiony. Gorzej będzie z dziewczynami, które noszą push-up'y :P Bo są to plastry unoszące i modelujące biust, a nie powiększające. Ja jednak jestem zadowolona i tak naprawdę zaskoczona efektem, oczywiście pozytywnie. Nie sądziłam, że taki mały plaster może tak dużo:P

Niestety jest to dość droga inwestycja, bo koszt za zestaw w rozmiarze A-C płacimy 99 zł, za rozmiar D-F cena jest wyższa, wynosi 109 zł, zaś koszt miseczek F-H to 119 zł. Jednak warto wypróbować -  jest to dużo lepsza alternatywa tych silikonowych nakładek na piersi, które odpadają i nie podnoszą biustu. 

Zapraszam serdecznie do obejrzenia całej oferty sklepu, ponieważ można także kupić oddzielnie same nakładki na sutki już od 49 zł. Takie nakładki warto zawsze mieć:)

www.rklingerie.com
 Bardzo dziękuję firmie RK Lingerie za możliwość przetestowania plastrów ByeBra. 
Fakt, że otrzymałam je w ramach współpracy nie wpłynął na opinię.

Sklep zaoferował również bardzo fajną ofertę  :)
Mam dla Was kod rabatowy:  
allis20 
 - 20% obnizki od wartości zamówienia :)
  • nie obejmuje kosztów wysyłki,  
  • jest przygotowanych dla Was 20 kuponów, a więc 20 pierwszych zamówień będzie mogło otrzymać rabat :))
  • kupony są ważne do 19/06/2014 23:59:59:))

Miałyście to cudeńko ?:)
Pozdrawiam, Paulina.

18 komentarzy:

  1. Od dawna mnie kuszą, jednak cena jest dość wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusi mnie od dawna, ale cena zniechęca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te plastry, ale ze względu na mój mały biust już tak fajnie się nie sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa to taki myk, musiałam obejrzeć filmik, żeby to sobie z wizualizować :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe rozwiązanie na np. sukienki z wyciętymi plecami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czemu nie ufam takim, zwłaszcza na lato :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wolę jednak sprawdzony "sposób" ;-) ale właśnie, do sukienek bez pleców będzie spoko. Pozdrawiam, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealne rozwiązanie dla sukienek z odkrytymi plecami czy licznymi wcięciami! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. sama posiadam i super wyjście :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi zdecydowanie spodobał się ten niewidzialny biustonosz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem czemu ale jakoś mnie to nie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedyś zakupię, będzie na jakieś większe wyjście :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie tez te plastry bardzo zaskoczyły :) pozytywnie, tylko ja, ze swoim dużym biustem, trochę bałabym się w nich gdzieś pójść ;p chociaż trzymają mocno, ale jak się schylam to mam wrażenie, że mi biust ucieka ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie się na pewno nie sprawdzą...

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...