20.06.2014

Golden Rose Holiday nr 55

Hej :)
Przepraszam za zaległości:) Ale ślub, wesele, studia i sesja główne powody, dla których musiałam jednak tymczasowo odstawić bloga. Jeszcze trochę to potrwa, ale już niedługo wrócę do Was i obiecuję, że wszystko nadrobię:)
Krycie: 2 warstwy wystarczą w zupełności.
Konsystencja: Ok.
Schnięcie: Szybko.
Pędzelek: Nie za cienki i nie za gruby.
Trwałość: Trwały, ale w przeciwieństwie do wersji różowej nie ściera się, a odpryskuje po ok. 3 dniach.
Wydajność: wydajny.
Zmywanie: Udręka... :P
Buteleczka: Ok.
Cena: około 13 zł.
Inne: Należy na te 2 warstwy lakieru nałożyć jakiś Top - bo strasznie zadziera wszystko:P


A to zdjęcie z wesela z pierwszego tańca:P 
Wiecie co, fajnie jest mieć męża :D

Pozdrawiam:)

15 komentarzy:

  1. Jaki świetny lakier *,*
    Uroczo razem wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne paznokcie, uwielbiam piaskowo, brokatowe wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny efekt!
    Pięknie też wyglądałaś! Nie poznałabym Cię...

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakier śliczny choć dla mnie zbyt błyszcząco brokatowy :)
    Przepiękne zdjęcie z pierwszego tańca - może pokażesz co więcej - Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakier piękny, zrobił na mnie mega wrażenie.
    Tak Trzymać... zgadzam się z Tobą że fajnie jest mieć męża:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super kolor, lol...
    Wyglądasz zjawiskowo w pierwszym tańcu:)

    pozdrawiam serdecznie
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądałaś śliczne :) Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie! ;D Aż promieniejesz :)
    Co do lakieru, to śliczny ale pierwsze co spojrzałam to 'o boże .. zmywanie go musi być koszmarne:('

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna z Was para, gratulacje i dużo dużo szczęścia i miłości :) A lakier bardzo fajny, lubię połyskujące.

    OdpowiedzUsuń
  10. ten lakier jest piekny, Mężatko wyglądałąś tak cuuuuudownie ! < 33

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny ten lakier :)
    A dla Ciebie i dla A. wszystkiego najlepszego na nowej drodze :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Te lakiery to moi ulubieńcy wszech czasów! Moje studia wymagają ciągłej pracy manualnej i malowanie paznokci zwykłym lakierem było dla mnie codzienną udręką... A ten lakier nie dość, że oryginalnie wygląda (kiedyś myślałam że te drobinki trzeba przyklejać!), to jest trwały, szybkoschnący, a jak coś odbryśnie... to domalowuję ten fragmencik i gotowe :D mój ulubiony odcień to 60, wygląda jak papier ścierny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje i dużo szczęścia!
    Śliczny ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jaki cudny lakier :)
    I wszystkiego dobrego na nowej drodze życia :*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...