11.05.2014

Kamill - krem do rąk Soft and Dry

Hej:)
Do mojego ślubu został już tylko miesiąc <3 Nie mogę się doczekać, ale w sumie też się już zaczynam stresować tym wszystkim. Muszę kupić jeszcze biżuterię i takie różne drobne rzeczy. Mam nadzieję, że wszystko się uda, że będzie fajnie, że goście będą zadowoleni:)

A dzisiaj chciałam Wam pokazać bardzo fajny krem do rąk, dla osób, które ich nie lubią:D - ten bardzo szybko się wchłania i "nie czuć" go na dłoniach:) Czuć za to jego działanie :)
Powyższe informacje znalazłam na stronie producenta: KLIK.

Ja na spotkaniu blogerek otrzymałam mini wersję (20 ml), jednak, że kremu do rąk nie używam bez przerwy, tylko 1-2 razy dziennie, to w sumie nawet na długo mi wystarczył.
 Zacznę od tego, że krem faktycznie spełnia obietnice producenta - wchłania się bardzo szybko, już po chwili w ogóle nie ma pozostałości po kremie, żadnej tłustej warstwy, nic. Za to czuć, że dłonie są gładziutkie i miękkie. Bardzo fajnie nawilża. Poza tym ładnie pachnie. Lubię go używać :)
 Mini wersja jest dla mnie o tyle dobra, że zmieści się wszędzie. Nawet jeśli nie ma już kompletnie miejsca, czy w kosmetyczce, czy w torebce, to zawsze jakoś udaje się go wcisnąć. A jeśli się nie da, to do kieszonki - jest na tyle mały, że zabierałam go wszędzie. Opakowanie jest ładne, przyciągające wzrok. Niestety papierek przyklejony do tubki w trakcie używania się troszeczkę zniszczył.
 Opakowanie standardowe - zakrętka mocno trzyma, nie otworzy się sam.
Konsystencja jest gęsta. Wystarczy bardzo mała ilość, aby rozprowadzić na dłoniach. Bardzo wydajny.

Ja się z tym kremem bardzo polubiłam. Na wizażu dziewczyny też chwalą :)
Polecam:)

Miałyście? Jakie są Wasze ulubione kremy do rąk?

Przepraszam za zaległości na Waszych blogach - już niedługo się poprawię:)
Pozdrawiam, Paulina.

13 komentarzy:

  1. Nie znamy żadnego kremu, choć o marce słyszeliśmy.
    Obecnie mamy krem do rąk Pharmaceris i lubimy,

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiscie próbki są dosyć wydajne...

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę go wypróbować. Miałam kiedyś krem z Kamil wersję zieloną z pompką, był całkiem niezły;) Bardzo lubię kremy do rąk z Isany, szczególnie fajny jest ten z mocznikiem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. aż dziwne że nigdy nie miałam nic tej firmy..

    OdpowiedzUsuń
  5. Te miniaturki są w sam raz do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten muszę wypróbować, nie lubię kremów, które szybko się nie wchłaniają, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię kremy kamill. one mnie nigdy nie zawiodły

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego nie miałam, za to inne wersje podobały mi się

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię, wersję mini potwierdzam da się ja upchnąć wszędzie. Jak skończy mi się kamill classic, ale nie podoba mi się zapach i jakoś szczególnie nie jest zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam, ale taka mini wersja jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Od dawna szukam db kremu do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam kremu tej marki.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...