06.05.2014

Eveline - nawilżający peeling do rąk z ekstraktem z wanilii 8 w 1.

Hej;)
Przepraszam Was, że przez tyle czasu nie pisałam, ale niestety musiałam kupić nowego laptopa. Poprzedni jest do tej pory reanimowany, zobaczymy co z tego wyjdzie. Z tego względu, że to jeszcze trochę potrwa, a komputer to moje podstawowe narzędzie pracy, musiałam kupić coś nowego.I dopiero dzisiaj odebrałam kompa:P

A dzisiaj trochę o peelingu do rąk od Eveline:)

Nawilżający peeling do rąk 8 w 1jest szczególnie polecany dla osób o przesuszonych, szorstkich i zniszczonych dłoniach. Innowacyjna formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne doskonale wygładza skórę, niweluje uczucie suchości i szorstkości. Przełomowa technologia YOUNG HAND & HYALURON™ długotrwale nawilża, odżywia i regeneruje. Nadaje skórze aksamitną gładkość i miękkość w dotyku.
 
KOMPLEKSOWE DZIAŁANIE 8 w 1:
1. Skutecznie i delikatnie złuszcza martwe komórki naskórka.
2. Niweluje suchość i szorstkość skóry.
3.Wygładza nierówności.
4. Głęboko nawilża i odżywia.
5. Intensywnie regeneruje i odmładza.
6. Przywraca sprężystość i elastyczność.
7. Rozjaśnia przebarwienia i poprawia koloryt.
8. Koi i łagodzi podrażnienia.

SKŁADNIKI AKTYWNE:bioHyaluron Plus Complex™, Scrub bio-Active Complex™, masło shea, drogocenne olejki sojowy i ze słodkich migdałów, naturalna betaina, ekstrakty z cytryny, miodu, wanilii, kakao, dzikiej róży, lukrecji i aloesu, witamina E.
 
STWORZONY WE WSPÓŁPRACY Z DERMATOLOGIEM

Informacje pochodzą ze strony Eveline
 Peeling jest bardzo delikatny, ale też bardzo dobrze złuszcza naskórek. Zmiękcza i wygładza skórę. Po użyciu dłonie są niesamowite... <3 Gładziutkie, mięciutkie, no wspaniałe po prostu :)
 Tutaj macie skład kosmetyku. Analizę pozostawiam Wam. U mnie peeling nie wywołał żadnych podrażnień, ani uczuleń.
Elastyczne opakowanie peelingu ułatwia wydobycie go ze środka. Zamykanie na 'klik' - wielokrotnie peeling ze mną podróżował i nic złego się nie stało. Opakowanie wytrzymałe. I przy okazji bardzo ładne :) Wszelkie informacje znajdują się na tubce.
 Konsystencja jest dość gęsta, ale łatwo się rozprowadza. Drobinki jak widzicie na zdjęciach są wielkości ziarenek piasku.
Generalnie wychodzę z założenia, że jak coś jest od wszystkiego lub ma wiele zadań do spełnienia, to raczej jest do niczego. Ale nie w tym wypadku. Mamy tutaj kosmetyk, który pięknie złuszcza naskórek, wygładza, zmiękcza, nawilża, pozostawia skórę bardzo "świeżą", przyjemną w dotyku. Myślę, że ten peeling to bardzo dobry wybór :)

Otrzymałam go na spotkaniu blogerek - dziękuję firmie Eveline za taką możliwość. Fakt, że otrzymałam go za darmo nie miał wpływu na moją opinię. 

Miałyście? Jak się u Was spisał?
 Pozdrawiam, Paulina<3

19 komentarzy:

  1. mam, już mi się kończy niestety..
    pokochałam go bardzo szybko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę go spróbować, od dawna mam na liście

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go i bardzo lubię. Przypadł mi do gustu bardziej niż krem do dłoni 6 czy 10 w jednym.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny ,mam go i oczywiście lubię

    OdpowiedzUsuń
  5. też się u mnie sprawdził, jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kosmetyk bardzo fajny i będę musiała się na niego skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja go nie miałam ;) Pewnie go zakupię bo ostatnio moje dłonie nie są w najlepszym stanie:(

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę się za nim rozejrzeć, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze (wyłączając odżywkę do paznokci 8w1) sceptycznie podchodzę do takich produktów- ale jak widać, Eveline nadal nie obniża poziomu:)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Musi być ciekawy ;) Ale mam jeszcze z PlanetSpa z Avonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam ten peeling i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli pięknie złuszcza naskórek, wygładza to myślę,że się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy ten peeling do rąk,chociąz zauważyłam,że nie ma zbyt wielu drobinek.Jednak pewnie i tak bym się na niego skusiła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy produkt choć u mnie ostatnio peeling do rąk z Perfecty zakończył jednak żywot jako peeling do całego ciała choć ręce też brały w całości udział :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam go i niedawno nawet recenzowałam, ma piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten peeling i bardzo go lubię :) Ma piękny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...