15.05.2014

Eveline mini max nr 374.

Hej :)
Co u Was słychać? Jak leci? U mnie trochę kiepsko z czasem ostatnio. Wam to dobrze:P Ciągle się gdzieś spotykacie-trochę zazdroszczę:) Ostatnio to byłam na "targach", długo to nie trwało, bo "targi urodowe" okazały się klapą :P I z dziewczynami widziałam się tylko z godzinę :( No ale może jakoś kiedyś wyjdzie jakieś spotkanie na kawę:) Byłoby miło:) Przyjdą wakacje, będzie więcej czasu-może akurat się jakoś zgramy:)

Dzisiaj chciałam pokazać Wam jeden z upominków, który przywiozłam ze spotkania blogerek.




Krycie: Minimum 2 warstwy (na zdj są 2).
Konsystencja: Rzadka.
Schnięcie: Szybko schnie.
Pędzelek: Cienki.
Trwałość: Tak średnio - po 2 dniach zaczął odpryskiwać.
Wydajność: Jak to lakier. Wydajny.
Zmywanie: Bez problemu.
Cena: 5-6 zł.

Moim zdaniem to taki średniaczek. Mam jeszcze nudziaka z tej serii i jest totalnie beznadziejny, w ogóle krycie pozostawia wiele do życzenia, dlatego ten wcale mnie nie zdziwił. Poza tą czerwienią i nudziakiem mam jeszcze jedną czerwień nr 375, która jest niemalże identyczna jak ta. Konsystencja straszna ;/ Ale mimo wszystko kolor jest ładny:P

Lakier otrzymałam na spotkaniu blogerek - nie miało to wpływu na opinię.

Miałyście?:D
Pozdrawiam, Paulina.

24 komentarze:

  1. Ładny kolorek, szkoda że marna trwałość :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię te lakiery, u mnie się długo trzymają i dobrze się nimi maluje, więc jestem trochę zdziwiona, że ten się niezbyt spisuje w tych kwestiach. Ale kolor ma bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny kolor :) konsystencje to faktycznie mają słabą :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam brudny róż z tej firmy i bardzo go lubię, świetnie mi się go aplikuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też dostałam! Właśnie mam go na paznokciach - fajny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolorek, świetnie prezentowałby się na nogach. Ogółem Eveline robi całkiem spoko lakiery do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny kolor, szkoda tylko że ja nie lubię siebie w czerwieniach :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor przepiękny - choć z tą trwałością trochę kiepsko :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Użyłam go ostatnio na chrzest Micha i następnego dnia był już w opłakanym stanie... gdzie te obiecywane 9 dni??

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna zgaszona czerwień.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi jakoś nie podpasowały te lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor ładny :) Nie mam żadnego lakieru z tej firmy, w sumie to nie wiem czemu... o.O

    OdpowiedzUsuń
  13. przecudny kolor, celuje w mój gust:)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja go mam ale jeszcez nie uzywalam xDDD aczkolwiek ladnie wyglada na panzokciach wiec chentie saama go sprawdze ;)) a na kawe by sie przydlao umowic :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam i używam. Fajnie się mieni w promieniach słońca.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś kupiłam go w Biedronce, ale do tej pory nie użyłam, mam kolor niebieski

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsze widzę, że Eveline na swoje lakiery do paznokci :) Znaczy słyszałam o odżywce jedynie :) Kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...