30.05.2014

Essence 02 - baby you're a firework, 11 - party crasher

Hej dziewczyny :)
Jakiś czas temu w Naturze można było kupić 3 kosmetyki z szafek, a ten trzeci, najtańszy dostawało się za 1 grosz. Żal było nie skorzystać:P 
Kupiłam sobie wtedy 2 lakiery essence i zmywacz do paznokci również z tej samej firmy. Wybrałam sobie te lakiery:

A tak prezentują się na pazurkach:)

Essence Effect Nail Polish:
02 - baby you're a firework
11 - party crasher
Krycie: 2 warstwy spokojnie wystarczą (na zdj są 2)
Konsystencja: OK.
Schnięcie: Szybciutko :)
Pędzelek: Gruby, ale nie ma problemu z aplikacją.
Trwałość: Po około 3 dniach zaczynają odpryskiwać. Także jest ok.
Wydajność: jak przy większości-bardzo wydajne lakiery.
Zmywanie: Niestety tak jak większość brokatów - tragedia:DD
Buteleczka: fajna, zgrabna.
Cena: 8,99 zł

Do wyboru jest sporo kolorów:
Możecie sobie je dokładnie zobaczyć TUTAJ.

Mnie te lakiery urzekły :) Są piękne i krycie też jest bardzo dobre :) Choć obawiałam się o ten jasny róż, ale przy dwóch warstwach jest ok:)

Miałyście?:>> 

Przepraszam za zaległości na Waszych blogach, obiecuję poprawę, mam teraz dużo na głowie, a czasu coraz mniej :<
Pozdrawiam, Paulina;)

18 komentarzy:

  1. ciałkiem fajne te lakiery i promocja super :p ale zmyć je pewnie będzie ciężko

    OdpowiedzUsuń
  2. wybrałaś piękne lakiery, ja uwielbiam iskrzące piaski. cudne są.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne!
    Nie widziałam ich do tej pory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super efekt, aż się chyba przejdę do Natury. Pod brokaty używam bazy z essence peel off i wszystko ładnie schodzi z paznokci;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt bardzo ładny a jakie mieniące :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie wynalazki od Essence lubię, ładne kolory wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te lakiery. Super kolory.

    OdpowiedzUsuń
  8. No no, kolorki to im się udały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. peikne sa ! musze osbie jakis sprawic ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie śliczne kolory,bardzo lubię fakturę piasku na paznokciach

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...