08.05.2014

Biały Jeleń ProBiotic - specjalistyczna emulsja do mycia twarzy.

Hej :)
Pod koniec stycznia byłam na spotkaniu blogerek, na którym otrzymałam emulsję do mycia twarzy z Białego Jelenia. Miał on dość krótką datę ważności, bo chyba jakoś do końca lutego. Na zdjęciu widać tyle żelu ile zostało mi ostatniego dnia przydatności. Resztę musiałam wyrzucić;/

W każdym razie żel w końcu doczekał się recenzji:D:D
Specjalistyczna, hipoalergiczna emulsja do mycia twarzy BIAŁY JELEŃ PRObiotic
Wskazania:
- skóra wrażliwa, podrażniona, ze skłonnością do trądziku, z oznakami zmęczenia

Działanie:
- doskonale oczyszcza i usuwa nadmierną warstwę lipidową skóry, nie wysuszając jej,
- odżywia skórę i przygotowuje ją do dalszej pielęgnacji,
- chroni skórę przed negatywnym wpływem środowiska

Działanie Bacillus subtilis:
- wzmacnia warstwę ochronną skóry, chroni przed nadmiernym namnażaniem drożdży i grzybów patogennych na jej powierzchni, przez co może korzystnie działać na skórę ze zmianami trądzikowymi;
- naturalnie wytwarzane enzymy wspomagają redukcję martwego naskórka.


Pojemność 200 ml
Produkt dostępny: m.in na www.sklep.pollena.com.pl

Powyższe informacje znalazłam na stronie producenta: KLIK
 Emulsja zamknięta jest w opakowaniu z pompką. Żel jest łatwy do wydobycia, pompka nie zacina się. Buteleczka jest przeźroczysta także zużycie widać doskonale. Niezbędne informacje są wypisane na opakowaniu.
Żel bardzo ładnie pachnie, nienachalnie. Nie uczula i nie podrażnia. Dobrze oczyszcza skórę. Jest bardzo lekki, delikatny. Konsystencja jest dość rzadka, ale mimo wszystko jest wydajny. Nie pieni się. Nie wysusza. Co do jego działania na niespodzianki, to może trochę je "łagodzi", jednak pojawiały się w takim stopniu jak zwykle - rzadko, ale jednak. 

 Jest to całkiem dobry żel do mycia twarzy, myślę, że warto go wypróbować.

Kosmetyk otrzymałam na spotkaniu blogerek - nie miało to wpływu na moją opinię.

Miałyście? Jak u Was się sprawdził?
Jakie żele polecacie do mieszanej i tłustej w strefie T cery?

Paulina.

14 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawie :-) Ja polecam żel z Fitomedu, u mnie sprawdza się doskonale, wcześniej używałam Vichy Normaderm i też byłam zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Odsyłam do http://emme412.blogspot.com/2013/04/ziaja-vs-biay-jelen-probiotic.html na jednym ze zdjęć można zobaczyć skład:)

      Usuń
  3. Z Białego Jelenia nie miałam nic poza mydełkiem. Produkt zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. żel jest bardzo fajny, ale rzeczywiście trudno go zużyć do końca w miesiąc

    OdpowiedzUsuń
  5. oj ja też nie miałam białego jelenia

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie Biały Jeleń coraz bardziej zaskakuje, do tej pory firma kojarzyła mi się tylko z mydłami, teraz mam okazję używać dobrej odżywki do włosów, miałam próbki kremu do rąk i balsamu do ciała które również przyjemnie mnie zaskoczyły

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam próbkę tej emulsji.
    Spisywała się całkiem nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam, ale po opisie wydaje mi się, że by mi pasował do porannego przemywania twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. biały jeleń to dobra firma:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Firma bardzo pozytywnie zaskakuje - ja Ostatnio trochę próbek z Białego Jelenia zużyłam a teraz przymierzam się do żeli pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Używałam kiedyś kilku kosmetyków tej firmy i spisywały się zaskakująco dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna propozycję, na pewno spróbuję. Kiedyś miałam mydło, fantastycznie pachniało i nawilżało dłonie ( co mnie zaskoczyło, przy mydle w kostce), co ciekawe nawet mój mąż pytał co za super mydło.

    OdpowiedzUsuń
  13. moze go gdzies u siebie znajde vbo szukam czegos fajnego do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...