24.05.2014

Apart Natural - Nektar pod prysznic-morela i pomarańcza.

Hej, z góry przepraszam za jakość zdjęć - moje oszczędności, za które miałam kupić porządny aparat poszły na porządnego laptopa (złośliwość losu...). Niestety nie miałam wyboru i teraz sobie znów 3, czy 4 lata będę odkładać na lustrzankę, po czym znów popsuje się coś, co będzie mi potrzebne do pracy i ważniejsze niż aparat -takie życie:D

Do wesela zostały dokładnie 3 tygodnie, zaczynam już odliczać:)

A dzisiaj o śmierdziuszku od Apart Natural:P
 Apart Natural - Nektar pod prysznic-morela i pomarańcza. (źródło: KLIK)
Kosmetyk zawiera naturalne, występujące w owocach bioflawonoidy, znane z właściwości antyoksydacyjnych. Niwelują one działanie wolnych rodników, opóźniając starzenie skóry. Morela silnia nawilża, zmiękcza, wygładza i ujędrnia skórę. Pomarańcza regeneruje, wygładza i nawilża. Nadaje skórze blasku i świeżości. Kompleks witamin A, E, F, H, B5, B6 nawilża, odżywia, regeneruje i chroni skórę. Lipidy z oleju słonecznikowego sprawiają, że skóra traci mniej wilgoci oraz łatwiej się regeneruje.

Pojemność: 400 ml
 Zacznę od zapachu, który na początku był dla mnie nie do zniesienia, jednak z czasem się do niego przyzwyczaiłam. Niestety nie podoba mi się w ogóle, jakiś taki po prostu nieładny. A w żelach pod prysznic, to właśnie zapach odgrywa ważną rolę. Całe szczęście nie utrzymywał się za długo. Poza tym żel dobrze oczyszcza skórę, nie uczula i nie podrażnia. Pod tym względem jest przyzwoity.
Ma bardzo ładne opakowanie zamykane na zatrzask. Buteleczka jest przezroczysta, także dobrze widać ile żelu zostało do końca. Wszystko co potrzeba znajdziemy na opakowaniu. Konsystencja jest ok, nie spływa, kosmetyk jest wydajny.

Mam jeszcze wersję oliwkową i jest genialna-zapach cudny. Tylko ten morelowy jakoś nie bardzo;/ Mimo wszystko za niska cenę (ok 7 zł) można go wypróbować.

Kosmetyk otrzymałam na spotkaniu blogerek, co nie miało wpływu na opinię.

Miałyście? Co o nim myślicie?
Paulina.

12 komentarzy:

  1. bardzo fajna cena za taki kosmetyk ,muszę sobie go kupić

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam ale ja kupuję wersje tych żeli robione dla Lidla za 3zł - mienia się tylko naklejka ale zapachy w sprzedaży podobne, butelka ta sama więc po co przepłacać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie też olbrzymią rolę pełni zapach. Szkoa, ze tu nie "pykło". Pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt może kiedyś jak znajdę to wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. żelu do mycia apart jeszcze nie miałam ale lubię ich płyny do kąpieli. też wolałabym inny zapach, jakiś kwiatowy

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubię jego zapach!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam tych żeli, ale masz racje zapach w żelach pod prysznic jest bardzo ważny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze no ale zapach to w sumie podstawa w żelach, zaraz po nie wysuszaniu;)
    szkoda, że śmierdziuszek...

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie te kosmetyki, podobaja mi sie ich zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam różową serię, cudnie intensywnie pachnie.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...