06.04.2014

Vintage Body Oil - cukrowo orzechowy peeling do ciała.

hello :)
Byłam wczoraj na przymiarkach - moja suknia ślubna już wygląda prawie jak ta ze zdjęcia, brakuje kilku szczegółów tylko :) Za 3 tyg, 26 kwietnia ma być już praktycznie gotowa, a w maju będę ją już odbierać:) Wczoraj dopasowywała mi pani długość i wysokość koronek :)))) Już nie mogę się doczekać jak będzie skończona ;)
No i to tylko jeden pozytywny aspekt brania ślubu kościelnego chyba... Mam nadzieję,że nie będziecie przechodzić przez to co my, bo zamiast cieszyć się, to się tylko denerwujemy... i tracimy czas, bo musimy zajmować się jakimiś bzdurami... aż się odechciewa ;/ 

A dzisiaj chciałam Wam powiedzieć kilka słów na temat peelingu cukrowego Vintage Body Oil:
 Peeling do ciała SPA VINTAGE BODY OIL zawiera masło shea, które jest nośnikiem wielu cennych składników odżywczych i działa nawilżająco na skórę. Natłuszcza i zapobiega utracie wody z organizmu, dzięki czemu skóra zamiast się starzeć, odbudowuje zniszczone komórki. Chroni skórę przed szkodliwym działaniem wolnych rodników, wykazuje działanie odbudowujące i regeneracyjne, a ponadto pobudzające skórę do wytwarzania większej ilości kolagenu, co wspomaga przeciwdziałanie starzeniu się skóry. Olej migdałowy odżywia, wygładza, uelastycznia skórę. Prowitamina B5 zmniejsza utratę wody przez naskórek i skutecznie nawilża skórę, nadając jej miękkość i elastyczność, stymuluje podziały komórkowe, dzięki czemu działa gojąco i regenerująco, poprawia barierę lipidową naskórka. Kryształki cukru oraz drobne kawałki z łupin orzecha ścierają wierzchnią warstwę naskórka, głównie obumarłe komórki, co powoduje pobudzenie skóry do szybszego wzrostu i odnowy oraz wzmacnia elastyczność warstw głębszych. Peeling mechaniczny pobudza mikrokrążenie skórne i dotlenia skórę. Wyrównuje się koloryt skóry, która staje się elastyczna i gładka. Aromaterapeutyczny zapach odpręża, relaksuje i sprawia, że zabieg staje się niezwykłym rytuałem dla ciała i zmysłów.

Składniki aktywne: masło shea, olej migdałowy, prowitamina B5

Zastosowanie: Do pielęgnacji skóry ciała

 Ten peeling to dość ostry zdzierak - jak dla mnie, to takie właśnie do ciała są najodpowiedniejsze. Pod tym względem spisuje się bardzo dobrze - doskonale złuszcza martwy naskórek, wygładza i zmiękcza skórę. Niestety pozostawia tłusty film - dla mnie jest to niestety na minus. Dodam, że ja zwykle biorę prysznic 'we wrzątku' - przy niższej temperaturze wody ponoć ten film jest jeszcze gorszy.
Konsystencja jest bardzo zbita - jak się ma długie paznokcie, to wydobywanie peelingu staje się trochę uciążliwe:P Niestety jest bardzo niewydajny - wystarczył mi na 4 użycia na całe ciało - a kto mnie zna, ten wie, że nie jestem jakaś wielka:P:D Jeśli chodzi o zapach, to jest boski:D
Peeling jest zamknięty w słoiczku - łatwo się odkręca, opakowanie jest przepiękne :) Jednak pod prysznicem takie opakowanie jest średnie w użytkowaniu.

Peeling byłby fajny, gdyby był bardziej wydajny i gdyby nie pozostawiał filmu na skórze. Choć jeśli chodzi o działanie to jest ok. Myślę, że mimo wszystko warto go wypróbować - może akurat Wam podpasuje :)

Kosmetyk otrzymałam na spotkaniu blogerek, co nie miało wpływu na moją opinię.

Miałyście?? Co o nim myślicie? :)))
Pozdarwiam, Paulina<3

20 komentarzy:

  1. na prawde wystarczyl CI na 4 zuzycia ;o?! Co Ty mowisz?! Niesamowite ;ooo az chyba odstawie ten peeling co mam teraz i wezme sie za ten bo tez go mam z czystej ciekawosci ;o hahaha :D
    kochana ta suknie masz sliczna wiec sie nie martw nie raz jesczez sie spotkamy :DDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pomyślałam o tym samym :) Muszę go otworzyć jak najszybciej bo mam niedobór mocnych zdzieraków :) A twoja suknia jest piękna - dzięki za zdjęcie :)

      Usuń
  2. Jeszcze muszę do niego się dorwać bo póki co to stoi nie zaczynany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz się z nim spotykam ,bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, ja też biorę prysznic w niemal wrzącej wodzie :D
    pachnie obłędnie, cudownie zdziera naskórek, a te film nie jest zły, ja sobie z nim radzę całkiem nieźle, bo po zastosowaniu peelingu sięgam po gąbeczkę z żelem i dopiero wtedy przystępuję do właściwego mycia ciała ;) potem skóra jest naprawdę cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapach ma faktycznie bardzo ładny, ale ta warstwa na skórze skutecznie mnie do niego zniechęca i po pierwszym użyciu jeszcze do niego nie wróciłam :/ najchętniej pozbyłabym się go, ale przemieszałam już w nim palcami dokładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj nie, jak zostawia tłusty film to to nie jest produkt dla mnie. Miałam coś podobnego z Perfecty i nie wspominam dobrze oblepionej skóry po kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja nie lubię jako kosmetyk zostawia tłusty film :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż trudno uwierzyć, że wystarczy tylko na 4 użycia. A ile produktu zawiera opakowanie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Choć nie cierpię gdy peeling zostawia tłusty film, a w przypadku tego peelingu jest to wyjątkowo tłusta warstwa, wybaczyłam mu to za genialne wprost działanie. Po zmyciu tego filmu, moja skóra była idealnie gładka, jak nigdy wcześniej. Jeśli komuś nie przeszkadza parafina w składzie, to jest to na prawdę świetny produkt. Uwielbiam go :)
    A co do ślubu kościelnego, to właśnie ze względu na te wszystkie formalności my z niego zrezygnowaliśmy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niedługo go wypróbuję, szkoda tylko, że mało wydajny

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę wypróbować, moim hitem od wielu lat jest antycellulitowy peeling z Lirene - jest naprawdę ostry, a do tego ślicznie pachnie pomarańczami http://hashmag.pl/przetestowalam-antycellulitowy-peeling-myjacy-lirene-najlepszy/

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja mimo wszystko byłabym skłonna go wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Opakowanie ma urocze, szkoda, że jest mało wydajny;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba się skuszę na ten peeling :) Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  15. peeling to dobra rzecz ;) coś ostatnio zabrałam się za wytwarzanie ich w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. paterząc na konsystencję nie powiedziałabym, ze peeling jest bardzo ostry ale sama go nie miałam, kiepska wydajność

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię peelingi cukrowe, ale ta wydajność troszkę mnie przeraziła:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...