13.04.2014

Tołpa - matujący płyn micelarny-tonik 2w1 do mycia twarzy. Strefa T.

Hej, przepraszam, że jestem tutaj tak rzadko, mam też duże zaległości u Was. Ale obiecuję, że w lipcu będzie już normalnie :P Na razie ledwo znajduję czas dla siebie :P

Dzisiaj o płynie micelarnym Tołpa:
 
Wiemy, że...
strefa T nie jest nazwą strefy geograficznej ani ekonomicznej, tylko dotyczy pielęgnacji skóry mieszanej. Literę T tworzą razem czoło, nos i broda. To partie, które „najbardziej się świecą” i produkują dużą ilość sebum. W przeciwieństwie do suchych policzków, dających uczucie ściągnięcia.

Nasz dermokosmetyk
jednocześnie usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum oraz tonizuje skórę. Ściąga rozszerzone pory. Przywraca równowagę miedzy przetłuszczającymi i przesuszonymi partiami twarzy. Pozostawia skórę matową i nawilżoną.


Małe wielkie składniki
torf tołpa.®, ekstrakt z kory cynamonowca, ekstrakt z mirry, hialuronian sodu
być może niektóre nasze składniki posiadają zagadkowe nazwy. Ale prawda jest taka, że żaden z nich nie znalazł się tutaj przypadkowo. I z tego jesteśmy dumni.


Mamy na to dowody*

▪ usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum
▪ zwęża rozszerzone pory i odświeża
▪ nawilża i zapewnia długotrwały efekt matowej skóry
* badania dermatologiczne na grupie 30 osób

Sposób użycia
nanieś płyn na płatek kosmetyczny i przemyj twarz i szyję omijając okolice oczu. Nie spłukuj. Stosuj rano i wieczorem.



Przebadany w Klinice Dermatologii, Wenerologii i Alergologii Akademii Medycznej.
(Źródło: KLIK)
Kosmetyk zamknięty jest w przeźroczystej buteleczce. Dzięki temu widać zużycie. Wszystkie najważniejsze informacje znajdują się na opakowaniu. Buteleczka jest dobrze zabezpieczona przed niechcianym otwarciem, wygodna w podróży, solidna.
Ten płyn micelarny jest bardzo dobry. Przede wszystkim spełnia obietnice producenta: usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum. Odświeża, zwęża pory, nie podrażnia ani skóry, ani oczu. Używam go jako płynu do demakijażu oraz jako toniku. W obu rolach bardzo dobrze się spisuje. Pomaga skórze tłustej i mieszanej - faktycznie nie świecę się po nim aż tak. Poza tym, przywraca skórze zdrowy wygląd. 

Płyn otrzymałam na spotkaniu blogerek, co nie miało wpływu na moją opinię. 

Dziewczyny, a Wam jak się sprawdził??
Pozdrawiam :)

19 komentarzy:

  1. wg mnie jest bardzo przyjemny, ładnie odświeża i faktycznie człowiek się nie świeci
    podoba mi się też jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam go i był całkiem fajny

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten płyn, ale nie jestem zadowolona z zamknięcia. U mnie przecieka. Już wracając z zakupów zdążył mi zalać torebkę. Poza tym nie mam zastrzeżeń, a zużywam już kolejne opakowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go ale ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem z niego bardzo zadowolona, ale do demakijażu oczu jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tego produktu,zresztą za płynami jakoś nie za bardzo przepadam chociaż na ten zerknę może zmienię zdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja porzuciłam dla niego żel i tonik i co rano właśnie nim oczyszczam twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Tołpę i miałam wiele produktów już, ale chyba ten płyn 2w1 nie wpadł w moje ręce. Po tej recenzji się nim zainteresuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. "T jak Tołpa" chciałoby się powiedzieć! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo... wygląda atrakcyjnie, ale mam takie zapasy do demakijażu, że muszę póki co odczekać z zakupami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy go nie używałam ale byc może nabyję :)
    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli Ci się spodoba;)
    http://redlips-evelinafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. mam go na swojej liście i płyn z biodermy też, kiedyś przyjdzie ich kolej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na razie mam płyn micelarny z Bielendy a w szafce czeka jeszcze z BeBeauty.ale ostatnio bardzo polubiłam Tołpę więc myślę, że i on kiedyś wpadnie w moje ręce :).

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo ja go wlasnie zaczelam uzywac :D w sumie uzylam raz wiec nic nie jestem w stanie powiedziec xD alee dobrze ze u Ciebie jest okej bo slyszalam tez co nieco zlego :D

    OdpowiedzUsuń
  15. o chętnie wypróbuję, ostatnio polubiłam kosmetyki Tołpy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam i mi bardzo podpasował :) ciekawy blog, chętnie Cię poobserwuję :) jeśli masz ochotę zapraszam Cię serdecznie o mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawią mnie produkty tej marki, spotkałam się z wieloma pozytywnymi recenzjami na ich temat

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...