22.04.2014

Revlon Orange Fizz i Flormar 401

Święta, święta i po świętach.... Ale szybko minęło, zresztą, jak zawsze. 
Ale całe szczęście mam jeszcze kilka dni wolnego od uczelni, później weekend majowy, juwenalia, zaraz czerwiec, ślub i wakacje :D:P

Chciałabym Wam dzisiaj pokazać jeden z lakierów, które dostałam na urodziny od Pauli i jej męża:D
Revlon Orange Fizz
Krycie: 6 warstw to zdecydowanie za mało ;)))) 
Odsyłam TUTAJ:D Ja doszłam do 3 i zmieniłam taktykę;P Ale o tym zaraz.
Konsystencja: OK.
Schnięcie: Dość szybko - nawet przy 3 warstwach. 
Inaczej schnie w połączeniu z innymi lakierami - nieco wolniej.
Pędzelek: Cienki i precyzjny.
Trwałość: Malowałam wczoraj wieczorem, więc na razie lakier przeżył tylko mycie naczyń, kąpiel itp. Dam jeszcze znać w tym temacie;P
Wydajność: no to tutaj chyba zależy od tego ile nakłada się warstw. Ja stosuję pomarańczowy lakier bazowy i 2 warstwy Revlonu. Więc pewnie wystarczy mi na długo:)
Zmywanie: Bez problemu:)
Buteleczka: Duża, wygodna, podoba mi się;)

Poza tym, lakier pachnie na pomarańczowo:) Może trochę chemicznie, ale za to jak cudnie:DD Pierwszy raz mam taki lakier :D

 Jest taki boski <3 <3 <3 
Dawno mnie żaden lakier aż tak nie zachwycił :)
 Na początku myślałam, że Orange Fizz będzie miał lepsze krycie. Niestety, gdy przy 3 warstwie zobaczyłam, że jest słabiutkie, to zrezygnowałam z takiego malowania. Przede wszystkim szkoda mi takiego lakieru:P Całe szczęście kiedyś na spotkaniu blogerek otrzymałam lakier Flormar o nr 401. Niestety nie bardzo mi się podobał, ma kolor takiej popsutej marchewki, do niczego mi nie pasował. Całe szczęście przepięknie prezentuje się z Orange Fizz :))))
Na zdjęciach mam dwie warstwy lakieru Flormar i dwie Revlona. 

Flormar nr 401:
Krycie: 2 warstwy.
Konsystencja: OK.
Schnięcie: Szybko (przy 2 warstwach).
Pędzelek: Cienki.
Trwałość: Jak wyżej:D
Wydajność: Wydajny.
Zmywanie: Bez problemu.
Buteleczka: Chyba wszystkie lakiery Flormar mają takie same buteleczki. Jest ok.

Poczekam do maja na -49% na lakiery i kupię kilka pomarańczowych - zobaczymy jak Revlon współgra z innymi - jestem mega ciekawa:D Na intensywnym i ciemnym różu daje efekt krwistej czerwieni:D Także kombinować można :) I ten zapach pomarańczy:)))

Jest sporo dostępnych wersji tych pachnących lakierów:
Źródło: KLIK

Miałyście?? Co myślicie o tym połączeniu?? :))

 Poza tym mam dzisiaj urodziny, w maju urodziny bloga, więc może zorganizuję jakiś konkurs albo rozdanie? Hm :)

Pozdrawiam serdecznie, Paulina <3

 

29 komentarzy:

  1. Kolor bardzo ładny, ale ja lakierom revlonu nie ufam, miałam jeden - jakaś masakra! Nigdy więcej nie kupię :P
    Wszystkiego najlepszego w dniu urodzin! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. O widze ze tez wyczekujesz slubu :) powodzenia ;)
    lakiery wygladaja uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem tego zapachu, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda że nie przepadam za specjalnie za pomarańczowymi pazurkami :( ale te pachnące Revlony muszą być mega :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam to samo:P Pomarańcz na pazurkach nie za bardzo mi odpowiada :)

      Usuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)
    A lakier ślicznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj dawno pomarańcz nie gościł na moich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow,muszę go meć ten lakier wygląda obłędnie.I jeszcze jak pachnie poomarańczą to nic więcej nie trzeba!

    OdpowiedzUsuń
  8. To połączenie wygląda genialnie !!

    OdpowiedzUsuń
  9. W zestawieniu bardzo do siebie pasują

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne połączenie :)
    Śliczne kolorki <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  11. kojarzy mi sie z Nimm2 ;D zjadlabym ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Super połączeniu. Rozumiem, że oczekujesz kolejnej dostawy. Mówisz masz?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe kolorki, chociaż ja wolę matowe bez drobinek. :P
    Nie widziałam jeszcze tych lakierków. ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł z tym kolorowym podkładem. Ciekawe, czy wszystkie te pachnące lakiery mają takie słabe krycie...

    OdpowiedzUsuń
  15. o jakie ładne wiosenne kolory! Aż chce się żyć i uśmiechać do słonka:)

    pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne kolorki;) kojarzą się z ciepłem;)
    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
  17. na paznokciach różnica między tymi dwoma kolorami jest bardzo mało widoczna. oba lakiery są ładne

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kolorki i piękne paznokcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudnie wygląda :D To stanowczo idealny czas na taki kolor paznokci :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...