04.04.2014

Denko ;D

Hej ;D
Ale mam zaległości - wszędzie i u wszystkich:P Zajęcia od 8 rano do 18 albo i do później, zamieszanie związane z tym, że do śluby aby 2 miesiące zostały i nauka jeszcze. Masakra.
Na bloga mam tak mało czasu.. :((

Całe szczęście dzisiaj znalazłam chwilę i chciałabym Wam pokazać, co udało mi się zużyć przez ostatnie 2 miesiące. 
Nie jest tego jakoś dużo:P
1. Cece Med Szampon i odżywka. Już o tym duecie pisałam kiedyś na blogu - KLIK. Niestety, raczej nie kupię ponownie. 
2. Szampon i maska SENS.US - również recenzja pojawiła się już na blogu. Możecie do niej przejść klikając TUTAJ. Kupię jeszcze kiedyś, mam ochotę na wypróbowanie też innych wersji:)
3. Timotei odżywka głęboki brąz - gówno warta odżywka za przeproszeniem. Zużyłam do golenia nóg;P Nie kupię ponownie;P
4. Perfumy FM. Dwie mniejsze buteleczki to nr 237 - czyli mój ulubiony. Kupię na pewno.
5. Perfumy FM. Nie mam pewności, ale jest to chyba nr 07 (odpowiednik Acqua di gio). Kupię.
6. Sylveco żel tymiankowy do twarzy - bardzo fajny żel. Recenzja TUTAJ. Kupię jak będę miała możliwość;)
7. Vintage Body Oil - olejek do kąpieli. Niebawem pojawi się recenzja tego olejku. Jednak nie wiem czy go kupię.
8. Original Source - żel pod prysznic. Kupię, kupię, kupię :))) Możecie o nim przeczytać TUTAJ.
9. Vintage Body Oil - peeling. Również niedługo pojawi się recenzja, jednak tego kosmetyku nie kupię
10. Mydełko od Equilibra - aloesowe. Bardzo fajne mydełko :) Myślę, że jeszcze kiedyś je kupię:)
11. Joanna Naturia Żel do higieny intymnej - niedługo pojawi się recenzja. Nie wiem czy kupię. 
12. Saszetka płynu Perwoll do prania odzieży sportowej. Pewnie kupię - mamy sporo ubrań typowo sportowych, oddychających lub termicznych. 
13. Lirene City Matt - mój ulubieniec. Kupuję regularnie :)
14. Tammi - płatki kosmetyczne. Płatki jak płatki :P Kupię;P

A Wam jak poszło w tym miesiącu? :)))
Pozdrawiam, Paulina:**

20 komentarzy:

  1. Też mam limonkowy żel OS, ale jeszcze nie zdążyłam go wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. żel do twarzy też mam ,ale muszę się przyznać ,że nie przypadł mi do gustu i się przeterminował :(
    fajne denko:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się co do odżywki Timotei, beznadziejna.

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no, dużo tego. :) Gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. spore denko, spodobał się nam żel Sylveco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też dzisiaj denko się pojawi :) Ciekawią mnie bardzo te perfumy z FM

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo. Muszę się skusić na ten żel z Sylveco

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam żadnego z tych kosmetyków - tylko próbkę żelu OS - nie zachęcił mnie zapach do kupna ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne denko, ja też właśnie zdenkowałam żel od OS - w końcu!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do włosów dość sporo kosmetyków zużyłaś :) Ale denko fajne tylko ja chyba nic z niego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo tych rzeczy dużo ;p Ten tymiankowy tonik do twarzy mnie kusi ;p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie denko z dwóch miesięcy też nie za duże, 17 produktów. Ja nie wiem jak to dziewczyny robią, że w ciągu miesiąca zużywają więcej niż ja w dwa :D
    Niestety nie miałam żadnego z kosmetyków, które pokazujesz. Ale... Original Source.. nie miałam nigdy, ale jakoś nie lubię tych żeli :P tzn... zapachy mi w ogóle nie podchodzą ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. widzę swój ulubiony tymiankowy żel :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam tylko żel z OS, ale nie przepadam za nimi ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekałam bardzo na recenzję, czy ten Lirene jest git. Muszę spróbować i ja:)
    Buziaki i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. jak CI sie udalo zuzyc tyle szamponow i odzywek do wlosow ;o ja sie mecze z moimi -.- ale ladnie ladnie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cece med szampon był mało wydajny - miałam wrażenie że nie domywa włosów i myłam po 2-3 razy. Poza tym po tej serii się włosy szybko przetłuszczały... co też miało wpływ na wydajność. A linia SENS.US wystarczyła mi na 1,5 miesiąca. Włosy mam po pas więc też więcej zużywam tego wszystkiego:P A i Andrzej coś czasem mi podkradnie;P

      Usuń
  17. Nie polubiłam perfum z FM, te które miałam tak długo stały, że się zepsuły :) Za to mężowi od pewnego czasu kupuję nr 199 i oboje bardzo lubimy ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję tylu zużyć ;)
    produkty Sylveco od dawna mnie kuszą

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...