27.03.2014

WYNIKI KONKURSU :DD

Hej :)
Wybaczcie, że z takim poślizgiem, ale mam zapierdziel na uczelni:P
Można było wygrać: 




Wiele odpowiedzi bardzo mi się podobało, ale nagroda jest jedna. Andrzej pomagał mi wybierać no i po przeczytaniu wszystkich komentarzy powiedział mi tak:

"Niech wygra ta, którą pierdolnęła choinka" :DDDDDDDDDDD

A więc moja droga Serenitko wygrywasz!!!!!!! :)))))))))

Przypomnę Twoją odpowiedź:
 Kochana, teraz czekam na wiadomość od Ciebie na allis@gazeta.pl z mejla podanego w komentarzu :)
Zgodnie z regulaminem czekam 3 dni na mejla :)

Jeszcze raz gratuluję:D
 

11 komentarzy:

  1. Hahaha jaka odpowiedź konkursowa! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż... gratuluję i zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej - no z ta choinka to niezła bania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje bardzo:D
    Taka nagroda osłodzi mi na pewno wspomnienie lecącej wprost na mnie choinki :D
    Już pisze maila.Napiszę z mojego drugiego maila którego tu nie podałam bo na tego nie mogę się zalogować:(

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...