21.03.2014

SENS.US - szampon zwiększający objętość i maska dyscyplinująca.

Hej
 Na jednym ze spotkań blogerek do testów otrzymałam szampon i maskę firmy SENS.US. Oferta była dostosowana do indywidualnych potrzeb każdej blogerki - bardzo miła Pani skontaktowała się z nami telefonicznie i dobrała odpowiednią pielęgnację. 
Informacje od producenta:
  • Szampon zwiększający objętość:
Wzbogacony wyciągiem z ostrej papryki chilli oraz tymianku, delikatnie oczyszcza włosy, nadając im lekkości, sprężystości i witalności. Idealny w szczególności do włosów delikatnych i obciążonych. Nie zawiera SLS/SLES.
  • Dogłębnie dyscyplinująca maska, eliminująca puszenie się włosów.
Wzbogacona ekstraktem z nagietka, gardenii oraz proteinami mleka sprawia, że włosy stają się miękkie i jedwabiste oraz łatwe do układania.
Sposób użycia:

Po dokładnym spłukaniu szamponu So Smooth, nałożyć maskę równomiernie na długości i końce. Wmasować, przeczesać i pozostawić na około 5 minut, a następnie dokładnie spłukać.
Nie wiem czemu, ale dostałam szampon zwiększający objętość - mam włosy kręcone, czasem się puszą, są długie, niemalowane. Jeśli chodzi o objętość, to jest normalna - tak też powiedziałam miłej Pani przez telefon, ale dodałam, że po długim stosowaniu innych szamponów niż H&S występuje u mnie łupież. I wtedy Pani zaproponowała mi delikatnie myjący szampon. A jak zobaczyłam, że ten szampon ma za zadanie zwiększać objętość, to się przeraziłam:D Jednak na etykiecie jest napisane, że jest delikatny, także wszystko się zgadzało:)
 
 Szampon delikatnie myje włosy, dobrze się pieni, nie obciąża, włosy są bardzo długo świeże. Unosi je u nasady - bardzo ładny efekt, którego obawiałam się najbardziej :P Nie mam push-upu na głowie, tylko właśnie taki ładny efekt. Oczywiście szamponu używałam równolegle z maską. Włosy po takiej pielęgnacji są gładkie i miękkie. Ładnie się błyszczą. Fajne w masce jest to, że wystarczy trzymać ją na włosach 5 minut:)
 Oba kosmetyki zamknięte są w jednakowych buteleczkach - jest na nich wszystko napisane. Otwieranie jest łatwe. Buteleczki są średnio-elastyczne - raczej trzeba użyć trochę więcej siły, żeby wydusić szampon, czy maskę:D
Maska jest gęsta, biała. Szampon nieco bardziej rzadki i perłowy. Oba produkty są bardzo wydajne. Pięknie pachną - w szamponie czuć ziołową nutę. Odżywka pachnie już tak typowo-odżywkowo:P Ładnie się ją zmywa, a włosy są piękne i gładkie :)

Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie i jest mi miło, że mogłam ją poznać. Szczególnie, że kosmetyki fajnie się sprawdziły. Fakt, że otrzymałam je na spotkaniu blogerek, nie miał wpływu na opinię. 

Miałyście jakieś kosmetyki od SENS.US? Jak Wam się sprawdziły?

P.S. Wyniki konkursu po weekendzie - muszę wszystko dokładnie sprawdzić:D
Pozdrawiam, Paulina.

18 komentarzy:

  1. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ta maska wygląda ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam nigdy nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo ja ich ejsczez nie zaczelam testowac nawte ;< ale juz sie nie moge doczekac ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. kuszą mnie produkty tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi żaden szampon nie daje efektu objętości - przy moich prostych jak druty włosach nie ma szansy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nei widziałem ich ... poki co mam kuracje bioxine :D uwielbiam ta kuracje < 3

    OdpowiedzUsuń
  7. A moja odżywka od nich ma przesłodki, owocowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o tych produktach, na razie używam szamponu z timotei- drogocenne olejki oraz odżywki ultra doux :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne szampony , pierwszy raz o nich słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam tych kosmetyków, ale mają fajne opakowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę te produkty na oczy. Jestem ciekawa ich działania oraz składu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tych kosmetyków, szkoda, że nie zamieściłaś składu. Moje włosy nie przepadają za zbyt naturalnymi składami. Z drugiej strony efekt uniesionych włosów bardzo mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  13. o Firmie nawet nie słyszałam ale raczej tylko szampon mogłabym stosować bo odżywka raczej nie do mojej czupryny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam firmy, ale fajne te produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  15. A mój zestaw dalej czeka na swój debiut :) Ale zbliża się on wielkimi krokami :) Do jutra :)

    OdpowiedzUsuń
  16. okurcze, musiałabym przetestować!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam jeszcze okazji próbować ich produktów, w ogóle widzę tą firmę na oczy pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...