10.03.2014

Pomadka JOKO nr J62

Hej :)
Fajnie, że tyle z Was wyraziło chęć wzięcia udziału w akcji testowania:) Bardzo się cieszę - do końca tygodnia opublikuję listę uczestników akcji:) 

A dzisiaj trochę o bardzo fajnej pomadce od Joko :)
 Pomadkę oddałam do testów mojej mamie, bo jak zobaczyłam kolor szminki, to wiedziałam, że jest stworzona właśnie dla niej :) Mama bardzo się ucieszyła i ostatnio jak byłam w domu, to zrobiłam kilka zdjęć i zapytałam mamę o zdanie :)
Pomadka utrzymuje się na ustach do kilku godzin (raczej tak do 4 h). Nie podkreśla suchych skórek, ładnie się prezentuje na ustach, nie wysusza. Mama jest zadowolona z tej pomadki:) Poza tym opakowanie jest ładne, eleganckie, nie otwiera się w torebce, solidne. Jedynie "J" na opakowaniu lekko się starło przy noszeniu w torebce.

Pomadkę otrzymałam na spotkaniu blogerek, co nie miało wpływu na opinię. 

Miałyście? Podoba Wam się?:)
Zdjęcia robiłam aparatem taty, chyba muszę częściej jeździć do domu, bo mój aparat to taki trochę prehistoryczny i zdjęcia nie wychodzą tak ładnie :P

Przepraszam za zaległości na Waszych blogach, ale ogarnęła mnie już ślubna gorączka:D Mamy dużo na głowie, przygotowania idą pełną parą :P Oby do czerwca :)

Paulina <3

19 komentarzy:

  1. Ja jej używam i baaardzo ją polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam jedną szminkę joko i lubię

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze szminki z Joko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny kolor ma ta pomadka

    OdpowiedzUsuń
  6. mam też :) jest bardzo fajna :)
    do czerwca szybko czas zleci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. w sobotę od moich rączek wpadł róż z tej marki ciekawa jestem jak się spisze

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor ma bardzo ładny, tylko jej zapach mi nie odpowiada...

    OdpowiedzUsuń
  9. Od dawna podobają mi się te kanciaste opakowania szminek Joko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mojej mamie też by się taki kolorek spodobał:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że nie pokazałaś jej odcienia na ustach lub ręce :-(

    OdpowiedzUsuń
  12. ona jest piekna ;)) bardzo ja lubie ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie testowałam pomadek tej firmy. Szkoda, że nie pokazałaś efektu na ustach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo pomyślałam gdy przeczytałam do końca ;-)

      Usuń
  14. Bardzo fajny odcień, przydałby mi się w kolekcji, nie miałam pomadek z Joko jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Otrzymałam tę pomadkę na spotkaniu blogerek ale niestety otrzymałam pomarańczowy odcień.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...