31.03.2014

Olejek pomarańczowy KEJ :)

Hej :)
W ramach akcji organizowanej przez sklep internetowy www.ecoasili.pl ja także otrzymałam wspaniały olejek pomarańczowy :) 
 Na stronie sklepu jest wiele informacji o tym produkcie:
  • Olejek ten pozyskiwany jest poprzez wytłaczanie na zimno skórek pomarańczowych, przez co zachowuje charakterystyczny, intensywny zapach świeżych pomarańczy. Działając antydepresyjnie, przeciwskurczowo i uspakajająco, znajduje szerokie zastosowanie w aromaterapii.
  • Ma działanie przeciwzapalne, antyseptyczne, przeciwdepresyjne, rozkurczowe, pobudzające seksualnie, tonizujące, uspokajające, moczopędne, pobudzające układ immunologiczny, zwalczające trądzik i stany zapalne skóry. Dzięki swoim właściwościom wspomaga leczenie różnych schorzeń i dolegliwości.
  • Zapach olejku pobudza apetyt i stymuluje układ trawienny, natomiast aromatyzacja powietrza olejkiem łagodzi dolegliwości żołądkowo-jelitowe. Olejek pomarańczowy jest niezwykle skuteczny również przy problemach skórnych. Ze względu na działanie antyseptyczne i oczyszczające, znajduje zastosowanie w pielęgnacji cery zanieczyszczonej. Wzmacnia tkankę łączną, regeneruje i ujędrnia skórę.
Zastosowanie: kąpiele, masaże, aromatyzacja powietrza

Opis jest własnością intelektualną sklepu internetowego Ecoasili.

 Przez to, że nie mam wanny mogłam zastosować olejek do aromatyzacji powietrza i do masażu:)
  •  Zapach olejku jest cudowny. Soczyste, świeże pomarańcze, no rewelacja! Uwielbiam ten zapach, po prostu uwielbiam :)
  • Olejek na pewno wprawia w dobry nastrój - w te pochmurne i zimne dni przypomina, że coraz bliżej do wakacji, do ciepła, do morza, plaży itp :) A w te słoneczne jeszcze bardziej poprawia humor:)
  • Jeśli chodzi o masaż, to ja olejek mieszałam z oliwką dla niemowląt i też działanie było fajne :) Sprawdzałam tę opcję na Andrzeju :P On też jest takiego zdania, że olejek pachnie jak świeża, soczysta pomarańcza. Aż chce się zjeść ten olejek :P
  • Buteleczka jest mała, poręczna, wygląda typowo - jak każdy olejek :)
  • Ma dozowniczek - nie wyleje nam się połowa na raz, można ilość określić co do kropelki :)
  • Wydaje mi się, że może jest trochę mało wydajny? Ale nie wiem, w sumie bardzo mało wody dodawałam, gdy paliłam w kominku, a i używam go non stop - kiedy tylko jestem w domu :) Ale jeszcze trochę mi zostało-na szczęście:D
  •  Jest niedrogi, bo kosztuje 5,29 zł za 10 ml,
  • Możecie kupić go TUTAJ.

Generalnie, to olejek trafił w mój, a właściwie nasz gust w 100%. Ten zapach jest cudowny, nie sądziłam, że będzie on tak rewelacyjny <3 Ciekawa jestem również innych zapachów, których sklep w swoim asortymencie ma całą masę:P Jest w czym wybierać:) Podam może link do całego działu aromaterapia - KLIK :) Popatrzcie i wybierzcie coś dla siebie - warto :)
Olejek mogłam testować dzięki www.ecoasili.pl - za co bardzo dziękuję :)
 Zapraszam Was również na FanPage sklepu na Facebooku - KLIK :)

Pozdrawiam, Paulina:)

12 komentarzy:

  1. Chciałabym poczuć zapaszek mm ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zapach pomarańczy :)
    Z chęcią go kiedyś kupię!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawił mnie ten olejek. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie świetnie się spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki zapach na pewno rozpaliłby moje zmysły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny go chwalą, na pewno cudnie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja za niedlugo dam recenzje jest boski < 3

    OdpowiedzUsuń
  8. Olejki są wszędzie ostatnio ;) Pomarańczowego jeszcze nie miałam okazji testować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi również bardzo się spodobał

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...