18.03.2014

Nowości;)

Hej :D
Ostatnio mam strasznie mało czasu i się ledwo wyrabiam, ale na zakupy, to zawsze znajdę czas;D A że otworzyli mi na przeciwko Rossmanna, to żal nie wejść jak się wraca do domu :)))

Jednak wybrałam to, co mi niezbędne:
 Zdjęcia robiłam w piątek - było tak słonecznie wtedy, a dzisiaj taka zimnica na dworze, brr :(((
  • Korzystając z promocji kupiłam szampon i odżywkę Syoss'a - mniej niż 9zł za 500 ml. Mam nadzieję, że się sprawdzą. Miałam kiedyś odżywkę Smooth Relax i się kompletnie nie sprawdziła, zresztą tak, jak i spray do prostowania włosów również z Syoss'a. Jednak dałam firmie kolejną szansę.
  • Lirene City Matt - mój ulubieniec jak do tej pory.
  • Garnier mineral Ultra Dry - tej wersji jeszcze nie miałam, zobaczymy jak się sprawdzi.
  • I dla mojego Andrzeja kulka z Garniera - również pierwszy raz kupiliśmy, także zobaczymy.
Nie obyło się też bez pomocy Froci - zdecydowanie z jej obecnością zdjęcia wyglądają o niebo lepiej :D 

Chciałabym też zapytać, kto wybiera się w sobotę na targi urodowe na hali targowej w Lublinie? Może byśmy się zebrały razem o jednej godzinie? Będzie raźniej:)

 Pozdrawiam, Paulina ;)

22 komentarze:

  1. garniera ma mój mąż i ja również mam tylko na razie nie używam

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię podkład lirene city matt:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lirene City Matt - miałam i lubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pojechałabym na takie targi :), troche daleko bo z Kielc jestem :(
    NIe testowałam jeszcze tego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic nie miałam z tych rzeczy, a do syossa nie mam przekonania po bublu jakim był spray termoochronny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie mi też ten spray się nie sprawdził, ale keratyna jednak skusiła - zobaczymy :))

      Usuń
  6. Żadnej z tych rzeczy nie miałam.
    Ja niestety nie pojadę na targi, wyjeżdżamy na weekend do Kransego

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. a co do targów to się jeszcze waham...

      Usuń
  8. jestem ciekawa tego Garniera, bo szukam czegoś skutecznego odkąd sparzyłam się na LSS :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś antyperspirant Garniera, ale ciągle wracam do moich ulubionych 'kulek' z Nivea. Miałam też dawno temu szampon i odżywkę Sayoss i z tego co pamiętam były całkiem niezłe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi niestety nie po drodze na te targi a z chęcią bym się wybrała - a zakupy ciekawe sama przyglądałam się tym kosmetykom do włosów z Syoss ale póki co mam wystarczający zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie lubie Garniera, ale z chęcią dowiem się czegoś więcej o podkładzie

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie dla mnie, ale niech Ci dobrze służy. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kiedyś odżywkę Syoss... strasznie męczyłam ;/ teraz w stronę tej firmy nawet nie patrze!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, którego odcienia CittyMatt używasz ? :)
    Ja będę w sobotę, już wiesz :*

    OdpowiedzUsuń
  15. garnier najlepszy!
    zapraszam na konkurs do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi strasznie plączą się włosy, ale kiedy zmieniłam szampon na Syoss od razu lepiej :D
    Uwielbiam kosmetyki tej firmy <3

    OdpowiedzUsuń
  17. mam szampon z tej firmy i jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurczaki, żałuję że nie będzie mnie w sobotę w mieście bo chętnie bym przybyła na te targi ;))

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...