03.02.2014

Soraya - multiaktywny krem nawilżający - nawilżanie i dotlenienie. Krem na noc.

Hej:)
Właśnie skończyłam piec muffinki i mam chwilę czasu dla bloga :)
Piekłam 2 rodzaje:P A korzystałam z tych przepisów:
  • Muffinki z czekoladą, KLIK
  • Muffinki czekoladowe, KLIK  
Wyszły piękne i pyszne :) A piekłam, bo obiecałam Andrzejowi, że jak zdam egzamin, to mu upiekę co będzie tylko chciał :D Mam nadzieję, że będą mu smakowały tak jak i mi;D


Zrobiłam duuużo, bo Andrzej obiecał kolegom z pracy, że będzie i dla nich x)  
Przepraszam za jakość tych zdjęć, ale robiłam telefonem:P I wkradła się też na jedno zdjęcie reklama, ale już niech będzie, bo dobre rzeczy ma Krasnystaw;)
W szczególności kefir i maślankę, które wspaniale pomagają w walce z poparzeniami słonecznymi:D Ale nie o tym dzisiaj:D
Może przejdę do głównego tematu;P

Soraya - krem na noc - multaktywny krem nawilżający.
Nawilżanie & dotlenienie.

Multiaktywny krem nawilżający na noc:
- spłyca zmarszczki,
- redukuje szorstkość,
- poprawia elastyczność i jędrność skóry,
- sprawia, że skóra staje się wypoczęta i odprężona,
- zapewnia uczucie silnego nawilżenia skóry.

Wielokierunkowe nawilżenie skóry spragnionej wody Aqua - Cell.
W oparciu o wiedzę dotyczącą nawilżania komórek skóry i procesów oddychania komórkowego w laboratorium Soraya powstała seria niezwykle skutecznych kosmetyków Nawilżanie & Dotlenianie. 
Ich zadaniem jest polepszenie wyglądu skóry, jej rewitalizacja i przywrócenie poczucia komfortu. Przekonaj się o tym, każdego dnia obserwuj jak Twoja skóra staje się wypoczęta, pełna blasku, odzyskuje doskonałą kondycję.
Nawilżanie - Kompleks Aqua - Cell z kwasem hialuronowym - nawilża powierzchnię skóry, przestrzenie międzykomórkowe oraz wnętrza komórek skóry.
Dotlenianie - Oxy - Cell - zwiększa wewnątrzkomórkowy transport tlenu i jego wykorzystanie w komórkach skóry.
Oczyszczanie z toksyn - Detox - Cell - usprawnia detoksykację komórek skóry.
Ochrona przed podrażnieniami i regeneracja - pantenol, allantoina i witamina E - aby łagodzić objawy podrażnienia i stymulować ochronę naskórka.
A co ja o nim myślę?:)

Myślę, że na pewno przyzwoicie nawilża. Także spełnia główną obietnicę. Niestety jednak, gdy wstaję rano, moja twarz się strasznie świeci. Także odradzam używania jeśli macie mieszaną, bądź tłustą cerę. Ja mam mieszaną. 
Muszę też powiedzieć, że u mnie w trakcie jego stosowania na skórze twarzy pojawiały się różne niemiłe niespodzianki, ale raczej w stopniu umiarkowanym, a nie tak jak po sorbecie od Garniera. Także nawilżanie jest ok i tyle dobrego:P
Krem ma dość lekką konsystencję. Taką może nawet trochę zbyt rzadką. Dobrze się rozsmarowuje i wystarczy bardzo mała ilość, aby rozprowadzić na całej twarzy. Także jest bardzo wydajny. Ma przyjemny i lekki zapach. 
Jest zamknięty w uroczym słoiczku, dobrze widać zużycie - nawet bez odkręcania. Ładna szata graficzna, raczej przyciąga wzrok i zachęca swoim wyglądem do kupna;)
Kosztuje około 16 zł. Dostęp jest raczej szeroki - Soraya jest wszędzie, nawet w supermarketach :)

Może jakbym miała cerę suchą lub normalną, to bym go polubiła, może. U mnie niestety się słabo sprawdził, poza oczywiście w miarę dobrym nawilżeniem. 

Krem otrzymałam w ramach spotkania blogerek, lecz nie miało to żadnego wpływu na moją opinię. 

Miałyście? Jak u Was się spisywał?

Buziaki, Paula;*

27 komentarzy:

  1. mniam mufiny uwielbiam
    a co do kremu nie miałam go

    OdpowiedzUsuń
  2. jak pojawiły się niespodzianki to będziemy unikać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak bardzo zapatrzyłam się na muffiny, że krem od razu wyleciał mi z głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też tak miałam z kremem nawilżającym od Nivea - strasznie się rano buzia świeciła ;) ale stosowałam niewielkie jego ilości i buzia zaczęła pozytywnie na ten krem reagować :) teraz rewelacyjnie nawilża i buzia się nie świeci ;)
    w ogóle nie widziałam nigdzie tego kremu jeszcze :)))


    a muffinki za mną już od dawna chodzą *_* chyba muszę zabrać się za pieczenie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ostatnio zrobiłam bezy : )
    pysznie wyglądają, ciekawa recenzja ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmm narobiłaś mi ochoty ;) wyglądają przepysznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muffinki uwielbiam! sama często też robię ;) a co do kremu to już wiem, że go nie kupię bo nie lubię budzić się ze świecącą buzią ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. I właśnie teraz przypomniał mi się smak pomarańczowo-czekoladowego serka z Krasnegostawu :) Istna poezja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytam: krem Soraya - patrzę: muffinki... co jest?! hahaha ;) Cóż, u mnie też by się nie sprawdził w takim razie, szkoda.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja muffinki robiłam w sobotę i niestety nie ma po nich już śladu :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie używam tego kremu i mam praktycznie identyczne zdanie na jego temat :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. I jak tu czytać o kremie, jeśli na samym początku są babeczki :D ?
    Zmiany widzę, podoba mi się :*

    OdpowiedzUsuń
  13. kremiku nie miałam, ale skoro dobrze nawilża to pewnie sprawdziłby się u mnie o tej porze roku.
    muffinki wyglądają przepysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam kremu, jak nawilża to dobrze
    muffinki uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie apetyczne muffiny, będę musiała spróbować upiec :)
    Tego kremu nie znam, za to polubiłam inny z tej firmy.
    Świetny wygląd bloga!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie muffinki przyciągają wzrok - a kremu niestety nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ha ha ha :) :), no i jak niestety kremik przegrał z muffinkami, okazało się w komentarzach, że słodkości zdecydowanie przyciągnęły naszą uwagę bardziej niż kosmetyki.
    Ja oczywiście też przyjrzałam im się bardzo uważnie :) Wyglądają super :)
    Ale do rzeczy :). Mam tonik z tej serii i dla mojej cery jest super. Bardzo przyjemnie odświeża, przyjemnie pachnie, nie wysusza. Krem mam na celowniku. Jeśli bardzo dobrze nawilża, to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten krem mnie jakoś nie kusi. Jestem na maściach od dermatologa. Muffinki smakowite.

    OdpowiedzUsuń
  19. Na noc uwielbiam nakładać kremy z Sylveco.
    Do tej pory nie znalazłam dla nich konkurenta :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale narobiłaś mi smaka tymi mufinami. :) Kremu nie miałam ale na razie mam co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam ten krem i jestem z niego bardzo zadowolona ! Lubie cala serie nawilżenie&dotlenienie bo mam dość sucha skore, a ten krem nawilża rewelacyjnie. Masz racje jest wydajny, ma dość lekka konsystencje dlatego mnie wcale nie zapycha. Skora przy regularnym używaniu jest naparawde gładka, prezentuje sie bardzo ładnie - polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie spisał się baaaardzo dobrze, dawno nie miałam kremu, który tak pasował do mojej cery :) To, że konsystencja jest lekka też uważam za duży plus, bo tłustych i ciężkich kremów bardzo nie lubię (nawet na noc) :)

    OdpowiedzUsuń
  23. też mam ten kremik, super lekki i bardzo odżywiający skórę. Dotlenianie i nawilżanie w tym wypadku to nie tylko nazwa - to po prostu działa. Krem ma delikatną konsystencję, szybko się wchłania i nadaje jędrności skórze i bardzo dobrze nawilża. Dla mnie i dla mojej suchej skóry bardzo dobry krem. Świetnie sie sprawdza pod makijaż głownie z powodu bardzo szybkiego wchłaniania. Ja krem polecam.

    OdpowiedzUsuń
  24. tego kremu używam i jestem bardzo zadowolona! to prawda jest lekki, dobrze sie wchłania i nie zapycha, ale tez super nawilża. Ja używam codziennie i skora jest dobrze odżywiona, nawilżona, wygładzona efekt rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja tez krem bardzo polecam - konsystencja lekka to plus na zbliżające sie wakacje, ale krem skuteczny dobrze nawilża, wygładza skore. Nie zapycha, fajnie pielegnuje moim zdaniem super produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja tez krem bardzo polecam - konsystencja lekka to plus na zbliżające sie wakacje, ale krem skuteczny dobrze nawilża, wygładza skore. Nie zapycha, fajnie pielegnuje moim zdaniem super produkt :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...