20.02.2014

Nowości, nowości, nowości! :))

Hej:)

Jakiś czas temu kupiłam i dostałam kilka fajnych rzeczy, które chciałabym Wam pokazać :) 
Zacznę od zamówienia w sklepie internetowym www.bingosklep.com. Zamawiałyśmy we 3, więc wysyłka wyszła darmowa :) Poza tym wybrałam kosmetyki, które aktualnie były w promocji, bo żal było nie skorzystać :)

W sumie to kupiłam 2 żele brzoskwiniowe i 4 migdałowe i sól do kąpieli - brzoskwinia i migdał dla mnie i dla mojej mamy, migdał + sól dla Romantyczne Smaki i ostatni żel dałam mojej babci :) Zdjęcie soli pochodzi ze strony sklepu.

A teraz to co dostałam od Romantyczne Smaki :D  
 Loveable Luxuries - Eye Shadow
 Wspaniałe cienie do oczu - wybaczcie za jakość zdjęcia, ale zmuszona byłam zrobić je telefonem. Aparat odmówił posłuszeństwa - boję się, że to może być już jego koniec;/ Poza tym, to oczywiście zdjęcie nie pokazuje rzeczywistych kolorów. Góra jeszcze jako tako się zgadza, ale ten dolny rząd jest nieco przekłamany - pierwszy cień jest trochę ciemniejszym brązem, ten drugi to jasny beż, a trzeci to jasny róż. Kolejny jasny niebieski i ostatni ecru.
Primark - nail polish <3
 Kolory są boskie - niedługo Wam wszystkie pokażę :D

 Co do konkursu u mnie na blogu.
Nie zgłosiła się wymagana liczba osób, także zgodnie z regulaminem konkurs zostanie przedłużony. Zgłosiło się do tej pory 36 osób, regulamin mówi o min 50.
Także jeszcze raz zapraszam wszystkich do wzięcia udziału.
Pytanie jest proste:

Co najbardziej kojarzy Ci się 
ze Świętami Bożego Narodzenia ? :) 

Odpowiedź może być króciutka jednozdaniowa:)

A wygrać możecie:
1. Original Source - British Strawberry Shower, poj. 250 ml,
2. Farmona - Tutti Frutti peeling do ciała wiśnia i porzeczka, poj. 120 ml,
3. Naturals Ultra Soft - modelujący krem, poj. 300 ml,
4. Pilomax - regeneracyjna maska do włosów, poj. 70 ml,
5. Timotei with Jericho Rose - odżywka do włosów, poj. 200 ml,
6. Timotei with Jericho Rose - szampon do włosów, poj. 250 ml,
7. Delia Cosmetics - puder do kąpieli, 75 g,
8. Delia Cosmetics - musująca pastylka do kąpieli, 40 g,
9. Body Club - musująca kula do kąpieli, 165 g,
Próbki:
1. Ava - serum maska do twarzy, x2, poj. 2 ml,
2. Ava rozjaśniający krem do twarzy, x2, poj. 2 ml,
3. Sylveco - łagodzący krem pod oczy, poj. 2 ml,
4. Ava - krem pod oczy, x2, poj. 2 ml,
5. Barwa siarkowa moc - szapon, poj. 8 ml,
6. Tołpa dermo face, sebio, x2, poj. 2 ml,
7. Tołpa dermo face, strefa T, poj. 2 ml,
8. Nivea Soft - krem nawilżający, poj. 8 ml.
 
Oficjalnie przedłużam rozdanie do  20 marca - o 1 miesiąc. Mam nadzieję, że zgłosi się więcej osób - ja wiem, Wy wolicie rozdania, gdzie wystarczy obserwować blog, no a tutaj trzeba się namęczyć trochę;P Ale nie wybieram drogą losową, tylko wybieram najfajniejszą odpowiedź;P Obiecuję, że na urodziny bloga nie będzie żadnych pytań, tylko zwykłe rozdanie;P

No to tyle na dzisiaj, lecę teraz zajrzeć na Wasze blogi:)
Pozdrawiam, Paulina.

22 komentarze:

  1. o poczekam na recenzje lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne rzeczy, ciekawy ten krem pod prysznic :D

    OdpowiedzUsuń
  3. lakiery świetne miłego testowania :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się spodobały Primarkowe lakiery :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakiery śliczne, jak będę w Primarku to zobaczę czy ich nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bingo Spa seria wygląda super;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakiery mają takie słodkie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna paletka, ja widzę kolory wyraźnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. aaa... no i chciałam pochwalić Bingo za piękne szaty graficzne, które naprawdę się poprawiły od czasu moich współprac :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe jak Ci się zele sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te lakiery z Primarku mają ładne kolory, ale ja raz miałam też z tego sklepu lakiery i niestety na paznokciach nie wyglądały niestety już tak ładnie. :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Co do prezentu od http://caipiroska1.blogspot.com/ to bardzo dziękuję, co do soli wypowiem się po romantycznej kąpieli przy świecach. Żel- jest fajny, choć nie nawilża idealnie, ale to może być moje subiektywne zdanie. Ostatnio mam jakoś mocno wysuszoną skórę - więc idealnym rozwiązaniem była by dla mnie oliwka:) Bardzo się, że prezent się podoba:-jupi jupi;) Swoją drogą bałam się opinii...

    OdpowiedzUsuń
  13. https://www.facebook.com/kochamtwojepiegi?ref=profile coś specjalnie dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. też sobie kupiłam ostatnio tą sól BS :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Interesująco wyglądają produkty, choć za bingospa nie przepadam;)

    pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie posty :D Najbardziej ciekawią mnie lakiery. Na razie moimi faworytami są 1 i 3 od lewej :DD

    OdpowiedzUsuń
  17. Z Bingo Spa nic nie miałam ,ale kusi mnie własnie ten żel, który pokazalaś na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna paleta i lakiery, ja też mam migdałowy żel pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...