07.02.2014

JOKO New Vintage: 206 - Be Elegant w duecie z 201 - Sweet Memory :)

W końcu jestem w domu :) Nie byłam ponad 1,5 miesiąca, stęskniłam się strasznie. Zapakowałam Frocię w transporter i oto jestem :D No i teraz czekają mnie pyszne domowe obiadki i ciacha:D Szkoda, że zostaję tylko do niedzieli:P
W każdym razie mam teraz duuużo więcej czasu dla siebie:)

Przepraszam za jakość zdjęć, ale musiałam robić telefonem, bo nie zabrałam ze sobą aparatu.
A taty aparat to nie wiem gdzie jest - jak wróci z pracy to się dowiem dopiero;P

Ok, przejdźmy do zdjęć:
 Od lewej: 201 - Sweet Memory, 206 - Be Elegant
Krycie: 2-3 warstwy. Na zdjęciach mam 3.
Konsystencja: Odpowiednia.
Schnięcie: Mogłoby być nieco szybciej.
Pędzelek: Długi, cienki i precyzyjny.
Trwałość: Trwały, nie odpryskuje. 
(malowałam w środę i lekko starły się końcówki)
Wydajność: jak to lakier - wydajny.
Zmywanie: Bez problemu.
Buteleczka: Bez zastrzeżeń :)
Cena: około 12 zł.

Cała kolekcja lakierów JOKO prezentuje się tak:
 Kolory są przepiękne. Z tej kolekcji mam także granat - jest cudny :) Niedługo Wam go pokażę.

Lakier otrzymałam od firmy JOKO Cosmetics na spotkaniu Blogerek w Lublinie.
Ten fakt nie miał żadnego wpływu na moją opinię.

Jak Wam się podoba?:)
Pozdrawiam, Silver;*

21 komentarzy:

  1. wszystkie kolorki bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. duet idealny ♥ zazdroszczę tak ładnych pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten fiolet, moje klimaty. Kiedyś w swoim astorze często widywałam Joko, teraz w ogóle :(
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nudziak jest uroczy :)
    Z chęcią bym go przygarnęła!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam ten brudnozielony, ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze nic nie miałam z tej marki
    fiolet jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  7. laaadny ten fiolecik :)) mkilego pobuty w domu :DD < 333

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki cudowny kolorek !!! swietnie sie prezentuje ! udanego pobytu :P_

    OdpowiedzUsuń
  9. przyjemne kolorki, bo takie pastelowe:)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wygląda zestawienie tych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmm ciasto zjadłabym z całą pewnością ;D Nudziaki to nie moje kolory, ale fiolecik prezentuje się ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne lakiery, wiem, bo sama sie przekonałam :)
    http://crazy--dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...