01.02.2014

Evree - serum do stóp.

Hej:)

Zdałam egzamin!! :D I to na 4.5 ! :D Ale się cieszę:)
Jeszcze tylko obrona w piątek i ferie:DDD

Dzisiaj chciałabym napisać Wam o fajnym kosmetyku do pielęgnacji stóp, którym jest serum od Evree.
Serum znajduje się w małej, poręcznej tubce. Raczej przez jej kolor ciężko przeoczyć ten kosmetyk np. w Rossmannie. Opakowanie ma 50 ml. Tubka jest elastyczna, także bardzo łatwo możemy wydobyć serum ze środka. 


 "Aż 50% składników aktywnych. Skoncentrowana formuła na zrogowacenia i pękającą skórę stóp i pięt. Formuła dermokosmetyku zawiera: olejek arganowy, kompleks nawilżający Hydromanil, olej canola, urea". 
I faktycznie, na 2 miejscu w składzie znajdziemy urea, składnik, który znany jest ze swoich właściwości nawilżających. Serum używamy do 3 razy w tygodniu. Zaś przed jego użyciem dobrze jest wykonać peeling stóp - wtedy lepiej działa. Ja zawsze stosowałam na noc i po wmasowaniu serum zakładałam skarpetki frote. Nawilża i zmiękcza skórę. Pięty o niebo lepsze po regularnym stosowaniu
Konsystencja typowa dla serum. Biały kolor. Zapach całkiem ok. Nie będę się rozpisywać. Po prostu idźcie, kupcie i same się przekonajcie;)

Miałyście to serum? Wiem, że Weronika kiedyś o nim pisała i również była zadowolona. Odsyłam do jej  posta: KLIK :) Także nie tylko mi przypadło do gustu :)

Serum otrzymałam na spotkaniu blogerek, jednak nie ma to wpływu na moją opinię.

Pozdrawiam, Paulina;)

21 komentarzy:

  1. Mam i bardzo lubie :) Ładnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Też niedawno o nim pisałam i uwielbiam go za to jaki efekt daje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam ale chętnie poznam się z nim bliżej przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio kupiłam dwa kremy do rąk z tej firmy. Ciekawa jestem jak się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam peeling jest za delikatny, jeśli tak samo działa serum to podziękuję

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję oceny ;)
    muszę sobie kupić ten krem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam tą firme mam kremik do rąk i jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie szukam jakiegoś kremu/serum do stóp :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak będe chciała jakiś kosmetyk do stóp, na pewno ten kupie : )
    zapraszam do mnie na ponowne otwarcie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :D
    Miałam kiedyś coś do stóp z tej firmy i sprawdziło się całkiem okej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie on jakoś nie zachęca do kupna ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Używam właśnie maski do stóp z mocznikiem i jestem zachwycona efektami. Pewnie z tym serum też bym się polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. czytałam już o nim, zachęcające :)

    OdpowiedzUsuń
  14. to serum na pewno jest świetne, ale jak każdy kosmetyk tego typu wymaga systematyczności a to u mnie jest trudniejsze;)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. takie serum by się i nam przydało, gratulacje .. piękna ocena!

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję pięknie zdanego egzaminu i powodzenia, byle do ferii!
    Nigdy nie miałam tego serum, nawet za bardzo nie kojarzę firmy, ale fajnie, że Ci służy:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Cale szczęście nie mam większych problemów ze stopami i są zadowolone po zwykłym kremie do rąk :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam wszelkie kremy do stóp a ten może faktycznie być ciekawy -ale dziś kupiłam z Rossmannowskiej serii własnej kosmetyków więc ten musi poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubiłam to serum i myślę, że jeszcze kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa recenzja,zachęciła mnie do zakupu serum,produkty firmy uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...