14.02.2014

Eveline - nawilżająco ujędrniający balsam do skóry suchej i bardzo suchej.

Hej dziewczyny;)
Co słychać??:>
Przepraszam za tygodniową przerwę, ale od wtorku leżę w łóżku z gorączką. Mam ostre zapalenie gardła, dostałam antybiotyki i tak naprawdę dopiero dzisiaj mam normalną temperaturę. Masakra jakaś. Dobrze, że się nie zaczęło w poniedziałek, bo miałam obronę inżynierską i ciężko by było z 38,5 cokolwiek zrobić. W każdym razie już mi jest trochę lepiej. Mam nadzieję, że mój żołądek wytrwa jeszcze 5 dni na tych antybiotykach, a że nie należy do tych najmocniejszych, to się trochę boję, że jednak będzie z tym problem;P

Przygotowałam dla Was dzisiaj recenzję balsamu od Eveline. Zdjęcia zrobiłam już jakiś czas temu, ale się nie mogłam zebrać, aby coś napisać. Z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale mój aparat jest prehistoryczny, gdy robiłam zdjęcia było pochmurno i wyszły jak wyszły;/
Zacznę od opakowania. Kosmetyk jest zamknięty w buteleczce z pompką, która zdecydowanie ułatwia użytkowanie. Opakowanie ma 350 ml. Podoba mi się i przykuwa uwagę;)
Opcja 'open-close' zabezpiecza przed wydobyciem się kosmetyku np. w podróży. Pompka nie zacina się i lekko się wciska. Ilość balsamu możemy oczywiście sobie dobrać. Balsam się bardzo szybko wchłania i nie pozostawia lepkiej i tłustej warstwy. Pachnie ładnie i delikatnie:)
Konsystencja jest dość gęsta, wystarczy mała ilość na jedną aplikację. Balsam jest wydajny, wystarczył mi na bardzo długo. Jeśli chodzi o działanie, to mnie pozytywnie zaskoczył:) Balsam pięknie nawilża skórę. Nie podrażnia, nie uczula. Lekko ujędrnia. Jeśli chodzi o ujędrnienie, to nie radzi sobie tak doskonale jak przy nawilżeniu. Jednak jest jednym z moich ulubieńców. Polecam gorąco:)

Kosmetyk otrzymałam na spotkaniu lubelskich blogerek. 
Nie miało to wpływu na moją opinię. 

Miałyście? Co o nim myślicie?
Paulina;)

12 komentarzy:

  1. Lubię te balsamy z Eveline, zgadzam się, że świetnie nawilżają, ja stosuję je nawet na stopy

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam produkty z pompką :) Co do balsamu - nie miałam i pewnie mieć nie będę ze względu na swą leniwą naturę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem zapachu, i dobrze, że nawilża odpowiednio :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowiej! Jak wykończę moje masełka i balsamy, to porozglądam się za tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie sądziłam, że ten balsam jest taki dobry. Zdrowiej. Gratulację inżyniera jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Marka słabo nam znana, obecnie stosujemy masła do ciała i sprawdzają się super!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te balsamy z Eveline mnie nurtują choć przy tej ilości smarowideł co mam na dzień dzisiejszy jednak nie skuszę się :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam go i lubię za zapach :)
    Ładnie nawilża skórę, a o to chodzi!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sprawia bardzo dobre wrażenie. Lubię gęste konsystencje.

    OdpowiedzUsuń
  10. na pewno kiedyś wypróbuję, bardzo lubię masełka eveline.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...