05.02.2014

Denko :)

Hej dziewczyny :)

Dzisiaj przychodzę do Was z moimi zużyciami, trochę się tego nazbierało przez te 2 miesiące :)
 1. Apart Natural - mydło w płynie. Od mydła wymagam tylko, aby dobrze myło i pięknie pachniało. To mydło oczywiście spełnia moje oczekiwania i raczej je kupię ponownie, ale może w innej wersji zapachowej - dla zapoznania się z innymi :) Recenzja pojawi się niebawem - mam zrobione zdjęcia, tylko ani czasu, ani weny nie było ostatnio :) W każdym razie fajne mydełko:)
2. Joanna Naturia - żel pod prysznic z grejpfrutem i pomarańczą. Pięknie pachnie - w miarę wydajne - ale wiadomo 100 ml żelu pod prysznic nie wystarczy na zbyt długo;) W każdym razie spróbowałam i mam ochotę na więcej - kupię
3. Apart Natural - nektar pod prysznic z witaminami. Również pojawi się niedługo recenzja. W każdym razie zapach nie powala i chyba głównie dlatego raczej nie kupię ponownie. Chyba, że inną wersję zapachową - zobaczymy.
 4. Head&Shoulders szampon przeciwłupieżowy z odżywką 2 w 1. H&S to mój ulubieniec - pomógł mi w walce z łupieżem, gdy wszystkie inne Nizorale i jakieś jeszcze za niebotyczne kwoty nie dawały rady. Kupię.
5. Wellaflex - lakier do włosów Ultra Strong Hold - taki średniak niestety. Słabo trzyma. Nie kupię

6. Dermedic Płyn micelarny. Przy oczyszczaniu skóry radzi sobie tak powiedzmy dobrze, ale przy demakijażu, szczególnie ciemnych i intensywnych cieni oraz tuszu jest dramat. I tu mam dylemat, bo przy takim oczyszczaniu w ciągu dnia, gdy nie nakładam makijażu sprawdza się fajnie, ale do demakijażu się kompletnie nie nadaje. Również będzie recenzja. Raczej nie kupię.
7. Nivea - żel do mycia twarzy aqua effect. To już kolejne moje opakowanie tego żelu. Kupię ponownie, ale tylko w promocji :P (a te są dość często na ten żel:)
8. Be Beauty płyn micelarny do demakijażu - Recenzja TU. Kupię ponownie.

9. Lirene City Matt fluid matująco-wygładzający. Mój ulubieniec jak do tej pory :) Nie ma co się rozpisywać. Kupię ponownie.
10. Wibo growing lashes - tusz do rzęs. Również mój ulubieniec. A poznałam go na spotkaniu blogerek i bardzo się z tego cieszę, bo nie wiem, czy bym po niego sięgnęła w Rossmannie. W sumie za niecałe 10 zł mamy cudeńko :) Kupię ponownie.
11. Mariza baza matująca - może i przedłuża trochę trwałość makijażu, ale liczyłam na coś więcej.. Dalej będę szukała ideału. Nie kupię ponownie. A może wy mi polecicie jakąś bazę? Tylko taka, aby sprawdzała się przy cerze mieszanej i tłustych powiekach.
12. Balea - antyperspirant. Całkiem ok, jeśli będę w DM, to kupię.
13. Garnier Mineral Extra care - bardzo dobry, to moje kolejne opakowanie. Kupię ponownie.
14. Persil kapsułki do prania - podoba mi się taka forma :P Nawet już kupiłam pełnowymiarowe opakowanie :)
15. Folia - detergent do prania. Hm. No pranie się dobrze wyprało. Pierze jak inne płyny do prania. Nie wiem czy kupię.
16. Silan - pięknie pachnie, na pewno kupię.
17. Folia - Płyn do mycia naczyń, a właściwie próbka. Ciężko powiedzieć czy kupię, chyba nie raczej :P
18. Carea płatki kosmetyczne - nie ma co się rozpisywać, często je kupuję, także kupię też i kolejny raz:)
19. Softella - płatki kosmetyczne. No te już są trochę takie gorsze w porównaniu do tych biedronkowych. Rozwarstwiają się. Nie kupię.
20. Efektima maseczka peel-off. Jest fajna, ładnie wygładza skórę i usuwa naskórek. Kupię.
21. Blend-a-med pro-expert. Przy okazji któregoś denka o niej pisałam. Kupię ponownie.
22. Zmywacz do paznokci - kupiony na szybko w jakimś supermarkecie. Nie kupię ponownie, chyba, że będzie tylko taki, a ja będę go potrzebować;P

I to by było na tyle :)
A jak Wasze zużycia?
Pozdrawiam. Paulina.

11 komentarzy:

  1. city matt też jest moim ulubieńcem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Carea płatki używam najczęściej :D
    niedługo jadę na zakupy więc może coś sobie kupie z tych ,co być kupiła ponownie' : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię rzeczy z Dermedic, ale tego micela nie miałam. Ale może to i dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ten tusz z Wibo - bije na głowę tego żółtego z Lovely. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorówka zawsze najdłużej schodzi, gratuluję ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ulala sporo tego! Czaiłam się na lakier Wellaflex, ale chyba jednak poszukam czegoś innego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam bazę z Marizy, ale ... w zasadzie to jej nie używam ;p nie to, zebym jej nie lubiła, ale jakos tak... wystarczy tego wszystkiego co nakładam na twarz :P więcej nie trzeba :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam płyn apart jest fantastyczny, dzięki niemu jest aksamitna skóra.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...