25.02.2014

CECE of Sweden - Cece Med. Szampon i odżywka do włosów.

Hej :)
W końcu wyzdrowiałam :D Całe ferie byłam chora, ale fajnie, nigdy mi się tak nie zdarzyło:D
Masakra jakaś, ale teraz to każdy chory w sumie, więc nie tylko ja się męczyłam :P
Jakiś czas temu skończyłam szampon i odżywkę, które dostałyśmy na spotkaniu w Nałęczowie. Z firmą spotkałam się pierwszy raz:)

Od producenta:

Cece Med - włosy suche.
Seria stworzona jest do włosów suchych i matowych. Dzięki zawartości jedwabiu przywraca prawidłowy poziom nawilżenia oraz regeneruje uszkodzoną strukturę włosa. Proteiny pszenicy dodatkowo wzmacniają włosy oraz przywracają im miękkość i zdrowy wygląd. Olej z kiełków pszenicy łagodzi podrażnienia oraz przeciwdziała starzeniu się skóry głowy.

Efekt: Zdrowe, wygładzone, pełne blasku włosy.
Więcej o tej serii możecie przeczytać TUTAJ
Włosy po użyciu obu kosmetyków są gładkie i miękkie. Sam szampon nieco plącze włosy, ale po użyciu odżywki jest już ok. Nawilżenie raczej marne... Miałam wrażenie, że szampon nie myje dokładnie włosów. Zawsze trzeba umyć 2 razy (nie ma wymówek, że się człowiek spieszy:D). Przy pielęgnacji tymi kosmetykami włosy się szybciej przetłuszczają, a przynajmniej miałam takie wrażenie.
Gdy grzejniki zaczęły grzać i powietrze w mieszkaniu było okropnie suche, to włosy puszyły się. Szampon i odżywka bardzo słabo sobie z tym radziły;/ Ale to standard u mnie, że w zimie mam, jak to Andrzej mówi, "pierzaki" :D Gdy nie było grzania, to było całkiem przyjemnie, włosy były ładne, gładkie, a nawet blasku nabrały.
Ponadto po regularnym stosowaniu i po upływie 1,5 miesiąca pojawił się łupież, czego obawiałam się najbardziej. 
Na powyższym zdjęciu jest odżywka. Konsystencja dość gęsta, nie spływa, nie przelewa się przez palce, co sprawia, że jest bardzo wydajna. 
Tutaj mamy szampon. Podobnie jak przy odżywce - konsystencja jest gęsta, ale słabo domywa włosy, przez co zwiększa się jego zużycie i traci na wydajności. 

Oba te kosmetyki zamknięte są w identycznych butelkach, co pod prysznicem nieco utrudnia używanie, bo trzeba się wpatrywać, czy to szampon, czy odżywka. Mogłyby się różnić chociaż kolorem nakrętki:P Czymkolwiek:D 
I szampon i odżywka pięknie pachną:)
Oba produkty łatwo wydobyć z elastycznych butelek, nie ma z tym problemów. 

Szczerze mówiąc, to chyba liczyłam na cud i taki wygląd włosów po użyciu kosmetyków:
(źródło: www.zszywka.pl)

Niestety nieco się przeliczyłam :D
Ale tak już obiektywnie patrząc, to póki grzejniki nie grzały, to było dobrze, choć mógłby lepiej nawilżać. Ale pozostawiał włosy przyjemne w dotyku i gładkie.
Generalnie ten zestaw nie wypada źle, jednak dla mega suchych i zniszczonych włosów może być za słaby.

Dostępność: widziałam w Rossmanie kiedyś, Super-Pharm, cena ok: 30zł (często są promocje i można za niecałe 20 zł kupić).

Zestaw otrzymałam na spotkaniu blogerek, co nie miało wpływu na moją opinię.
Bardzo dziękuję firmie za możliwość przetestowania tych produktów, gdyż wcześniej nie wiedziałam nawet o ich istnieniu :)

Miałyście? 
Może znacie jakieś dobre szampony do włosów falowanych i kręconych?

Pozdrawiam, Paulina <3

15 komentarzy:

  1. ciekawy szampon pierwszy raz się z nim spotykam

    OdpowiedzUsuń
  2. ogólnie rzecz biorąc te produkty sa takie sobie, nie warte swojej ceny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Możliwe, że szampon ma jakieś olejki w składzie, które obciążają dodatkowo. W końcu jest do włosów suchych ;)

    Mam ochotę na tą firmę, ale wybrałabym inną serię kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  4. A dla mnie wydobywanie szamponu i odżywki to mordęga totalna ;/
    Szampon polubiłam, zużyłam dwa opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsze słyszymy, mamy swoje ulubione i na razie ich się trzymamy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam jeden ich szampon i bardzo go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też te kosmetyki się nie sprawdziły. Maska najgorzej wypadła. A taką fajna prezentacje nam pan w Nałęczowie zrobił;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam ich i raczej nie kupię jeśli się nie sprawdzają.
    Mnie od poniedziałku jakieś choróbsko bierze, mam nadzieję, że przejdzie.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja miałam dwa inne szampony z tej firmy, no szału to nie było :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam nigdy tej marki. Moją ukochaną marką pozostają szampony z L'Oreal Professionnel, w szczególności Intense Repair. Jest drogi, ale cudownie robi włosom :) Lubię też bardzo szampn Ollson, też drogi, ale włosy są po nim fantastyczne, choć niestety wiem, że nie na wszystkich działa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czyli taki zestaw średniaczków ;) Dla niewymagających włosów- będzie w sam raz! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja miałam dwie identyczne butelki z fitomedu, kiedyś umyłam sobie włosy płynem do higieny intymnej i nie zauważyłam żadnej różnicy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię te szampony i odżywki, dają radę ;) Może jakieś super-wybitne nie są, ale całkiem całkiem.

    OdpowiedzUsuń
  14. skoro spowodował łupież to nawet nie zaryzykuję jego kupna :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie włosy jak na zdjęciu, to i ja chciałabym mieć :D Oj raczej się nie skuszę na ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...