30.01.2014

Upominki ze spotkania.

Hej.
Wiem, wiem, należy mi się kopniak za to, że tyle czasu nie pisałam. Ale wiecie, uczelnia, praca, egzamin - jeszcze czeka mnie obrona - jeśli oczywiście zaliczyłam ten wczorajszy egzamin inżynierski. Wyniki będą jutro - trzymajcie kciuki:)
Powoli będę wracała do blogowania i postaram się pisać przynajmniej raz w tygodniu.

A teraz przedstawię Wam, co otrzymałam na spotkaniu blogerskim, które odbyło się 18 stycznia:
 Duuużo tego było... ;)





To dla 3-miesięcznego Olka;**
 A to dla jego mamy - mi ten kosmetyk się nie przyda, bo ani nie jestem, ani nie planuję teraz dzieci:)
































 Uff, to by było na tyle :D

Jeszcze raz dziękuję Organizatorce oraz sponsorom: 

Nikwax, Lagenko, BIC, cintamani, joko cosmetics, etno bazar, czarna perła, drogeria cytrynowa, eko drogeria, fryzomania, superkoszykpl, kobietapisze.pl, otien, fandoo, galeria aishwarya, e-zebra, bandi, buziak style, kamill, dekoracyjna taśma, paese, equilibra, biały jeleń, asa-laciBios femina, baby ono, quiz cosmetics, chocola, elpha pharm, sova i evo quick dry, flodomax, sens.us, eveline, tołpa, galeria zmysłów ,,ukryte w słowach"

Pozdrawiam, Paulina:)

26 komentarzy:

  1. cudności, i ile biżuterii, fajnie

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej podoba mi się zestaw od Tołpy i Eveline:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie dużo :)

    Produkty Soraya i Green pharmacy prezentują się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde świetne upominki! Zazdroszczę! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za 5 z egzaminu inżynierskiego. A upominki, no cóż, cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* Mam nadzieję, że zdam:)
      Upominki - wspaniałe;)

      Usuń
  6. same wspaniałości :)
    w takim razie życzę duuużo szczęścia w pomyślnym zaliczeniu :>

    P.S. jaki kod wpisałaś, że masz takie piękne ramki zdjęć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam programu PhotoScape i tam są gotowe ramki, ta akurat to Stamp 02 :)

      Usuń
  7. ale super prezenty WOW, obie bransoletki urocze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile prezentów!
    Życzę miłych testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jest ta bransoletka z serduszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przypadły ci cudne bransoletki :)

      Usuń
    2. Mi najbardziej podoba się ta od www.cytrynowa.pl :D bo jest z koteczkiem <3

      Usuń
  10. Sporo to mało powiedziane - normalnie roczny zapas kosmetyków :) Nie no świetne szczególnie mnie Tołpa kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. to kopniak;)
    Mam nadzieję, że egzamin się pięknie powiódł...
    Sporo tych zdobyczy:D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej! Nominowałam Cię do nagrody Liebster Blog Award - http://allthesnuff.blogspot.com

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. dla mnie to niekończące się zapasy ;)

    a tak w ogóle to najbardziej zazdroszczę biżuterii!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne są takie spotkania!A kosmetyki są suoer,wiele z nich chciałąbym posiadać :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo fajnych rzeczy widzę :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...