15.01.2014

Sylveco - tymiankowy żel do twarzy.

Hej :)

Na pewno pamiętacie, jak około miesiąc temu otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem internetowym www.ecoasili.pl żel do mycia twarzy. Powiem jeszcze raz kilka słów o sklepie - może nie wszyscy czytali moje poprzednie wpisy:)
Ecoasili - jest to sklep internetowy, w którym znajdziecie kosmetyki o naturalnym składzie. Dostępne są między innymi takie marki jak: Tołpa, Fitomed, Green People, Sylveco i Scandia Cosmetics (czyli The Secret Soap Store). Asortyment jest szeroki - jest co wybierać:) Poza tym są bardzo często promocje - zazwyczaj informuję Was na Facebooku lub w pasku bocznym na blogu:) 

Zachęcam do odwiedzenia sklepu: www.ecoasili.pl
Oraz polubienia FanPage: https://www.facebook.com/Ecoasili

A teraz przejdę już do recenzji;)
Tymiankowy Żel do Twarzy 150 ml.

Opis produktu:
Głównymi składnikami olejku tymiankowego są tymol i karwakrol. Posiada on bardzo silne właściwości przeciwwirusowe i przeciwgrzybicze. Hamuje rozwój bakterii chorobotwórczych (m.in. Staphylococcus aureus i Propioniobacterium acnes, które odpowiadają za rozwój zmian trądzikowych). Łagodzi stany zapalne, działa na skórę oczyszczająco i tonizująco. 

Hypoalergiczny, oczyszczający żel do mycia twarzy z kwasem jabłkowym o aktywnym działaniu wygładzającym i rozjaśniającym. Zawiera bardzo łagodny, ale jednocześnie skuteczny środek myjący, który nie podrażnia nawet najbardziej wrażliwej skóry. Usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum, delikatnie złuszcza martwy naskórek i reguluje procesy odnowy jego komórek. Żel został wzbogacony olejkiem i ekstraktem z tymianku, które posiadają właściwości przeciwzapalne i kojące. Systematyczne stosowanie pozwala zachować gładką, zdrową skórę o równomiernym kolorycie.

Zastosowanie
Do codziennej pielęgnacji cery łuszczącej się, zaczerwienionej i podrażnionej.

Działanie
-skutecznie oczyszcza
-rozjaśnia i wygładza skórę
-łagodzi podrażnienia

Składniki / INCI
Woda,  Glukozyd laurylowy,  Gliceryna,  Ekstrakt z tymianku pospolitego,  Panthenol,  Kwas jabłkowy,  Benzoesan sodu,  Olejek tymiankowy 

Wszystkie informacje pochodzą ze strony sklepu!


To były oczywiście obietnice producenta, ale czy się sprawdziły...?
Żel bardzo dobrze oczyszcza skórę. Od czasu do czasu coś tam mi na twarzy wyskoczy - wiadomo, hormony, a poza tym zaczęłam brać Calcium Pantothenicum mniej więcej w tym samym czasie - a u mnie on w pierwszych tygodniach brania wywołuje właśnie pogorszenie stanu cery. Choć i tak, jak za pierwszym razem brałam CP, to było duuuużo gorzej. Może to wpływ tego żelu, że jest ich mniej, na pewno jednak przyspiesza gojenie się krost. Łagodzi podrażnienia i nie wysusza skóry. Nie ma efektu ściągania. 
Niestety żel jest bardzo wodnisty - ucieka przez palce. Przez to traci na wydajności. Zaczęłam go używać 7 grudnia - czyli 40 dni temu - żelu została 1/3. To i tak dobrze - bałam się, że będzie gorzej. Poza tym, żel w ogóle się nie pieni. W sumie to nie jest minus, bo kosmetyk przecież ma naturalny skład.
Żel ma bardzo intensywny - tymiankowy zapach. Na początku był powiem szczerze taki aż duszący, ale z czasem się do niego przyzwyczaiłam i teraz jest już ok.
Żel zamknięty jest w bardzo wygodnym opakowaniu w pompką. Uwaga na pompkę - trzeba powoli naciskać:P Na opakowaniu znajdują się wszystkie informacje, ale moim zdaniem brak jest jednej. Chodzi mi mianowicie o to, że żel zmienił swoją barwę i zmętniał. Szukałam w internecie informacji o tym, ale niestety nie znalazłam. Napisałam do Pana Marcina, z którym nawiązałam współpracę i otrzymałam odpowiedź:)

"żel nie zmienił swoich właściwości, ale pod wpływem niższej temperatury jeden ze składników (glukozyd) przeszedł z formy płynnej w postać stałą. Taki żel można używać bez przeszkód"

Aby żel wrócił do swojej poprzedniej wersji wystarczyło ogrzać buteleczkę;)) I faktycznie - po zostawieniu żelu przy grzejniku wszystko wróciło do normy. 
Na powyższym zdjęciu macie skład:)

Uważam, że ten żel jest bardzo dobry i mam wielką ochotę na wersję rumiankową:D
Podam linki, abyście nie musieli szukać:)
Tymiankowy żel do twarzy Sylveco - KLIK, aktualna cena: 15,99 zł
Rumiankowy żel do twarzy Sylveco - KLIK, aktualna cena: 15,99 zł
Myślę, że to dobra cena dla takiego fajnego kosmetyku, można powiedzieć nawet, że zachęcająca;P

Kosmetyk testowałam dzięki www.ecoasili.pl.
Bardzo dziękuję za taką możliwość i zaufanie.
Fakt, że produkt otrzymałam za darmo nie miał wpływu na opinię.

Dziewczyny, miałyście ten żel??
Jak Wam się spisywał??
A może miałyście wersję z rumiankiem?

Pozdrawiam, Paulina.

10 komentarzy:

  1. Strasznie mnie kusi ten żel i chętnie bym go kupiła, ale mam chwilowo tyle produktów do mycia twarzy, że chyba będzie musiał poczekać na liście życzeń.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda ciekawie ;) być może jak skończy się mój z oriflame to go zakupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam się ciągle nad kupnem żeli z Sylveco, sporo dobrego o nich napisano.

    OdpowiedzUsuń
  4. też czytałam sporo dobrego na temat Sylveco

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam żel rumiankowy z sylveco, myślałam, że tylko taki mają, jestem w nim absolutnie zakochana i następnym razem wypróbuję tymiankowy .

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie atego żelu choć kosmetyki SYLVECO ostatnio wydają sie coraz bardziej kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam z nim styczności, w ogóle nie znam tej firmy ;/
    Ale zmienianie konsystencji przez ogrzanie na kaloryferze znam, robię tak w przypadku oleju kokosowego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Opisałaś go bardzo zachęcająco i lubię tymianek i jego zapach.
    Zaraz zajrzę do tego sklepu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. tymianek od zawsze działa bardzo korzystnie na skóre, potrafił nawet wpłynąc na płytkie blizny i sprawdzić ,że będą bledsze, kto wie może ta pianka tez jest takim rewelacyjnym produktem :) przyznam szczerze,ze nie miałam jeszcze okazji wypróbowac, musze rozejrzec sie dokładnie za tym produktem :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...