12.01.2014

Soraya So Pretty - Piękna Cera - peeling orzechowo-morelowy.

Hej;)
Co u Was dziewczyny??

Ja mam strasznie mało czasu ostatnio na bloga, przepraszam Was za to - mam ogromne zaległości. Ale obronię się, zdam egzamin i wracam do żywych:) Obiecuję:) 

Piękna Cera - So pretty. Peeling orzechowo-morelowy. Aksamitnie gładka cera.

Peeling sprawi, że skóra stanie się aksamitnie gładka, czysta i świeża. Zredukuje niedoskonałości, rozprawi się z zaskórnikami i rozszerzonymi porami. Poczujesz jakbyś miała zupełnie nową skórę, jaśniejszą, zdrowszą, bardziej promienną. Produkt rekomendowany dla młodej cery. 


Orzechowe łupinki – usuwają martwe komórki naskórka i zanieczyszczenia. Dzięki nim cera staje się aksamitnie gładka i odświeżona. 


Morelowy nektar – owocowy suplement dla skóry, który dostarcza jej składników nawilżających i przyjemnie wygładza powierzchnię naskórka. 

Kwas salicylowy – działa antybakteryjnie, poprawia kondycję cery tłustej i trądzikowej, redukuje ilość niedoskonałości. 
Peeling należy raczej do tych mocniejszych, ostrzejszych zdzieraków. Bardzo dobrze usuwa naskórek nawet przy bardzo delikatnym masowaniu. Dla cery mieszanej i tłustej uważam, że jest w sam raz. U mnie po jego zastosowaniu nie wystąpiły żadne podrażnienia, czy przesuszenia skóry. Skóra po jego użyciu jest gładziutka, delikatna - uwielbiam ten efekt:)
Potwierdzam, że po jego użyciu cera jest aksamitnie gładka :)
Łatwe otwieranie i łatwe zamykanie. W podróży sam nie powinien się otworzyć. Peeling jest łatwo wydobyć z tuby, która jest elastyczna. 
Szata graficzna opakowania jest urocza :)))
 Konsystencja jest dość gęsta i zbita. Mimo tego bardzo ładnie rozprowadza się na skórze. Peeling pachnie genialnie - od razu się zakochałam :D
Jak widzicie na zdjęciu - drobinki są maleńkie, ale za to ostre :) Po takim roztarciu w palcach pojawia się uczucie jakby się rozcierało piasek:P

Uwielbiam ten peeling:) Mega się cieszę, że mogłam go testować:) 
Powyżej jeszcze skład dla zainteresowanych:)

Kosmetyk otrzymałam na spotkaniu blogerek w Zamościu od firmy Soraya.
Fakt, że otrzymałam go za darmo nie miał wpływu na moja opinię.

Miałyście? Jakie peelingi do twarzy polecacie?

Pozdrawiam, Paulina.

21 komentarzy:

  1. Nie miałam, ale może się za nim rozejrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kończę wersję podstawową, morelową, bardzo lubię ten peeling

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj dla mnie to mocny zdzierak...czasem chyba nawet za mocny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten peeling i także bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam akurat morelowy peeling z sorayi i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam i przyznam, że mocny z niego zdzierak:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam ten peeling ze spotkania, ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z kwasem salicylowym to raczej nie dla mnie, ale też lubię jak produkt jest bogaty w drobinki i są one ostre.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jakoś nie przepadam za kosmetykami tej firmy, ale cieszę się, ze dla Ciebie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też go dostałam, ma cudowny zapach, ale jeszcze nie próbowałam, bo zachwycam się peelingiem z Organique mistrz świata!

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam go i bardzo żałuję, że już powoli zaczyna się kończyć, buuu! :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ten peeling, znajduje się w 10 moich ulubieńców odkrytych w ubiegłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostry zdzierak - lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten peeling! Masz racje jest ostry i dobrze ściera naskórek, aloe tym samym nie podrażnia- ja mam bardzo wrażliwą skore i nie wywołuje nawet zaczerwień. Peeling ma ładny zapach, gęstą konsystencje dzięki czemu jest wydajny i nie przecieka przez palce. Skora po użyciu jest w o wiele lepszej kondycji :) Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moj ulubiony peeling! Naprawdę super produkt uzywam od kilku miesiecy i nie zrezygnuje na pewno! Peeling ma piękny zapach, jest gesty i super sie rozprowadza. Bardzo dobrze złuszcza skore, sprawia ze jest dobrze oczyszczona i bardzo gładką, przyjemna w dotyku. peeling jest ostry ale nie uczula, nie podrażnia mimo iz mam wrażliwą skore, Bardzo wydajny i skuteczny! polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten peeling faktycznie jest fantastyczny!!! Ładnie pachnie, a ten przyjemny zapach pozostaje jeszcze przez chwilę na skórze... Tematu samego zdzierania nie poruszam, bo przecież już wcześniej można było przeczytać, że pod tym wzgledem so pretty jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja z sorayi używam peelingu (zresztą też morelkowego) - świat natury. Kosmetyk jest zapakowany w dużą tubkę, więc wystarcza na bardzo długo. Czasem używam go do całego ciała - mimo, że drobinki są malutkie i delikatniejsze, niż w peelingach do ciała, to i tak po umyciu z zastosowaniem świata natury skóra jest bardzo miękka i delikatna. Jak dla mnie to peeling idealny - no i 2 w 1, bo śmiało można go stosować na calutką skórę :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...