04.01.2014

Balea - kokosowy żel pod prysznic.

Hej:)

Co u Was?:) Jak się udał Sylwester?:)
Ja jeszcze raz życzę wszystkim dużo szczęścia w Nowym Roku:)

Mam dzisiaj dla Was żel pod prysznic od Balea:) Pisałam już kiedyś o limonkowej wersji, która była bardzo fajna. Recenzję znajdziecie TUTAJ
Tak jak jego limonkowo-aloesowa wersja dobrze myje skórę, dobrze się pieni, nie wysusza i pozostawia skórę przyjemną w dotyku.
Opakowanie jest przeurocze:) Na pewno zachęca do kupna. Zresztą dla żeli z tej firmy, to żadna nowość. Wszystkie zamknięte są w ładnych, kolorowych i przyciągających wzrok opakowaniach:)
Żel w łatwy sposób możemy wydobyć z opakowania. Ta buteleczka jest elastyczna, więc jak zostaje końcówka kosmetyku, to również jest ją łatwo wydobyć. Trzeba jednak uważać, aby żel nie wydobył się ze środka w czasie podróży. Najlepiej jest zabezpieczyć go taśmą bezbarwną. 
Konsystencja jest dość gęsta, żel jest wydajny. Kolor żelu to taka jasna perła. Żel pachnie trochę chemicznie, jednak nie tak przesadnie. Dla lubiących naturalne zapachy się raczej nie nada, mi zapach nie przeszkadzał:) Jak za cenę około 4 zł, to można mu to wybaczyć:P Szkoda jednak, że jest tak słabo dostępny w Polsce. W każdym razie polecam, bo za niską cenę mamy przyzwoity żel pod prysznic:)

Miałyście, polecacie?

A poza tym, przypominam o moim konkursie:
Aby przejść do konkursu kliknij TUTAJ.
Zauważyłam, że dużo mniej blogerów bierze udział w rozdaniach, w których trzeba odpowiedzieć na pytanie, coś wymyślić, czy coś zrobić. Najwięcej chętnych jest na rozdania, gdzie wystarczy tylko obserwować bloga. Szkoda i nie szkoda. Bo w sumie wolę dać nagrodę komuś, kto zasłużył:P

Pozdrawiam, Paulina:)

27 komentarzy:

  1. Używam wersje limonkowo-aloesowa nie jest zła ;) A na ten bym się nie skusiła, nie przepadam za bardzo za kokosem.. :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chętnie wypróbowałabym jakiś żel pod prysznic Balei, mam nadzieję, że w końcu uda mi się go dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym go wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam limonkowy teraz i lubię. Poprzedni zapach nie bardzo mi przypadł do gustu. Ale byli zięciowie, remontowali i wymyli resztę. ;)) Fajne są te żele bo nie wysuszają. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Baleę, bo chociaż nie jest do końca "bez wad", to za tę cenę na pewno się opłaci :) Buziaki, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam szampon z Balei,a żel pewnie też niczego sobie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam kosmetyki o zapachu kokosu,a jak się pieni fajnie to już wgl się skusze na niego jak go spotkam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. marzy mi się wypróbowanie czegoś z Balea...

    OdpowiedzUsuń
  9.  Świetny blog i ładne zdjęcia :) ♥

    A co do notki - ciekawa i bardzo mi się spodobała :)



    Zapraszam na mojego bloga: www.turqusowa.blogspot.com

    Jeżeli ktokolwiek, kto wejdzie na mojego bloga zawędruje na dłużej (tj. doda się do obserwatorów) i poinformuje mnie o tym w komentarzu ma pewność, że odwdzięczę się tym samym ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kilka rodzai tych żeli i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie nie trzeba zachęcać do niego, chętnie bym kupiła a nie mam gdzie :/

    OdpowiedzUsuń
  12. oj kuszą mnie bardzo produkty Balea, ale jakoś nigdzie nie mogę ich spotkac ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne są te kremowe żele z Balei mają obłędne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ojeeeny jak tu swiatecznie < 33 ;DDD nie mialam ejszcze nic z balei ;<

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post i cały blog! :D

    Zapraszam do komentowania, obserwowania za obserwacje i lajkowania mojego fotograficznego bloga
    http://ugphoto.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/UndergroundPhotography1

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyznam, że nie miałam jeszcze ani jednego kosmetyku z Balei ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio uwielbiam wszystko co kokosowe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam wszelkie kokosowe rzeczy wiec jeszcze tego nie mialam ale czas najwyzszy sie za nim rozejrzec :)

    OdpowiedzUsuń
  19. \Mnie też balea próbuje uwodzić opakowaniami i zapachami, a kokos wielbię:) Dobrze, że nie mam stacjonarnych pokus w temacie, bo bym chyba skapitulowała;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. nie miałam,ale uwielbiam wszystko co kokosowe:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszą pięknie pachnieć skoro tyle dziewczyn wystawia im pozytywnie pachnące recenzje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. balea jest dowodem na to ze kosmetyki nie musza byc drogie aby byly dobre, miałam w swoim zyciu troche produktów z tej firmy i zawsze byłam zachwycona :) bardzo dobrze sparwdził sie u mnie krem do stóp z mocznikiem

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...