07.12.2013

www.ecoasili.pl :)

Hej :))

Jak tam, co słychać? U mnie biało;P I w dodatku ciągle pada;D
Dobrze, że już powoli przestaje wiać, choć w Lublinie to i tak nie było tragedii.
Oby tylko w święta było dużo śniegu:)

Dzisiaj chciałam Wam pokazać co otrzymałam w ramach współpracy od sklepu internetowego www.ecoasili.pl

Ecoasili, to sklep, w którym znajdziecie wiele kosmetyków naturalnych różnych firm:) I w dodatku są tam bardzo często promocje;P


Aktualnie trwają 2 promocje:


Ok, to wiecie już co i jak, to mogę Wam teraz pokazać co otrzymałam do testów:



Sylveco - tymiankowy żel do twarzy :)
Mam nadzieję, że się u mnie sprawdzi:D

Produkt możecie kupić TUTAJ za 15,99 zł (obecnie trwa promocja).
Możecie wybrać również wersję rumiankową: KLIK

Zwróćcie uwagę na składy obu tych kosmetyków - wydają się bardzo ciekawe:)

Poza tym serdecznie Was zapraszam do zakupów w sklepie internetowym www.ecoasili.pl
Oraz do polubienia ich strony na Facebooku: https://www.facebook.com/Ecoasili

A teraz pokażę Wam co dostałam od moich pracodawców na Mikołaja:)


Pascal kontra Okrasa :)

Aleeee się cieszę:D 
Będę gotować i piec, mniam mniam ;D

Pozdrawiam Paulina :))))))

11 komentarzy:

  1. jestem ciekawa zapachu tego zelu do twarzy
    ale cena naprawde fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach jest bardzo ziołowy - tymiankowy :)

      Usuń
  2. ciekawa jestem tych kosmetyków Sylveco :)

    a książkę Pascala też mam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Książkę Pascala sama bym przygarnęła - a kosmetyki SYLVECO są iście kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o widziałam ostatnio reklame tej książki ;) Ugotuj coś i nam pokaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prezenciki. Ciekawa jestem, co upieczesz i ugotujesz z przepisów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na jakieś pyszne danie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę zobaczyć co ciekawego mają w ofercie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kosmetyk ze współpracy, ciekawa jestem recenzji, bo szczerze nie znam jeszcze kosmetyków tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mnie zainteresował ten tymiankowy żel do twarzy :) podoba mi sie na Twoim blogu i zostaje na dłużej, obserwuję i pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie naturalne kosmetyki a ten żel do twarzy wydaję się być ciekawy :)
    Pozdrawiam, Justyna

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...