16.12.2013

Kocham zimę ! :)

Hej:)

Zostałam zaproszona do tej zabawy przez Desire25 :) Bardzo dziękuję:)
Kiedyś nie przepadałam za zimą, ale odkąd mam kota, to zimę kocham;D




1. Ulubiony produkt do ust.
Zdecydowanie na zimne i mroźne dni polecam balsamy od L'biotica:
Pomarańczowa wersja, czyli protect sprawdza się w każdych warunkach pogodowych. Zielona wersja medic - chłodzi - więc używam tylko jak nie ma mrozu i jak jestem w domu. Obie przyspieszają gojenie się i regenerację ust (regularnie gryzę usta, więc dla mnie to ważne).

2. Ulubiony lakier do paznokci.
Mariza zdecydowanie:)

3. Ulubiona świeca.
Aktualnie świeczki kupuję zwykłe, bezzapachowe - stawiam na olejki i woski:)
W tę zimę królować będą u mnie mini woski od Bomb Cosmetics oraz Yankee Candle;)

4. Ulubione perfumy - zapach.
Mam kilka ulubionych zapachów:)
 FM nr 07 - odpowiednik Acqua di Gio
FM nr 237 - odpowiednik Christina Aguilera
Beyonce Heat Rush
Davidoff Cool Water

5. Ulubiony napój.
Zielona herbata cytrynowa z pomelo:
(www.abc-zakupy.pl)

6. Ulubiony dodatek/ubranie.
Oto mój nowy wspaniały i ulubiony dodatek na tę zimę:D


7. Ulubiona fryzura.
Zazwyczaj mam związane włosy, bo nie mam czasu się nimi zajmować:)

8. Co najbardziej lubisz robić zimą?
Siedzieć pod ciepłym kocykiem, z kubkiem pysznej gorącej kawy i moją wspaniałą Frotką;D

9. Najładniejsze wspomnienie związane z zimą.
Hmmm... Chyba zdecydowanie ubieranie choinki z bratem i rodzicami:) 
Zawsze kupa śmiechu, wrzasku i podjadanie cukierków;P A w nagrodę za wspaniale ubraną choinkę pyszna szarlotka mojej mamy z pysznym zimnym mleczkiem:)

10. Ulubiony trend w modzie na zimę.
Chyba nie mam ulubionego:)

11. Otaguj 4 ulubione blogi :)

Zapraszam do zabawy:

Zapraszam też każdego, kto ma ochotę odpowiedzieć na tag:)
Pytania te same, na które odpowiadałam ja:)

Chciałam Wam zapowiedzieć, że jeszcze przed świętami pojawi się rozdanie u mnie na blogu:) Tylko mam pytanie - chcecie dostać nagrodę niespodziankę, czy wolicie wiedzieć o co gracie?:D

Buziaki, Paulina :)))))

18 komentarzy:

  1. ale fajny tag! :) też kocham zimę, z przyjemnością na niego odpowiem! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam Davidoff Cool Water, ale używam raczej latem

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj też uwielbiam siedzie zimą pod kocykiem z pisakiem i herbatą ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, ja nie lubię zimy, jednak jakoś próbuję sobie umilić ten okres herbatkami i świeczkami :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię Heat Rush i Cool Water. Lakier z Marizy śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny jest ten lakier z Marizy. :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zieloną herbatę z pomelo muszę koniecznie spróbować. Buty śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj ja również najbardziej zwróciłam uwagę na kicię Frotka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uu zima to nie dla mnie, ja nie lubie :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem stworzeniem ciepłolubnym więc zima to dla mnie tragedia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię zimę. Mój ulubiony balsam do ust to Medic, nic tak nie leczy popękanych ust jak on.

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny tag :) postaram się w weekend go zrobić ^^ dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozumiem Ciebie dokladnie , kocyk i kot ogrzewajacy ;)
    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne są te pazurki,a kotek jest super i to jego spojrzenie w dal...bezcenne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny ten lakier od Marizy, chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...