23.11.2013

WYNIKI ROZDANIA :)

Hej, dzisiaj na szybciutko podaje już wyniki rozdania:)


Aby uniknąć podszywania się, proszę osoby wygrane o napisanie pod tym postem z konta, z którego został zgłoszony udział swój adres e-mail. Macie na to 3 dni:) Wtedy ja skontaktuję się z Wami i przekażę szczegóły :)

Jest w sumie 6 zwycięzców;)
1 - nagroda główna
5 - bon rabatowy upoważniający do 50% zniżki w sklepie www.firmoo.com :) (+wysyłka za darmo)


Główną nagrodę zdobył numer 40:
A bony rabatowe numery: 5, 11, 35, 25, 28:
 A oto zwycięzcy:
Nagroda główna wędruje do.... :

Nagrody w postaci kuponów -50% lecą do:
1. dream7
4. MatiaSmith
5. Ciekawska Beti

Wszystkie zgłoszenia możecie sprawdzić w TYM poście.
Także teraz czekam na Wasze komentarze. Macie czas do 26 listopada do 18:00 :)
Jeśli się nie zgłosicie, to losuję ponownie:)

Pozdrawiam i gratuluję :)))
Paulina ;)

14 komentarzy:

  1. Ale się cieszę :) Bardzo dziękuję :* Będę miała nowe, cudne okularki, bo te moje są już w strasznym stanie :) Mój e-mail: kuzniarz.sylwia@gmail.com.

    OdpowiedzUsuń
  2. O wygrałam zniżkę :) Ale się ciesze.
    Oto mój e-mail: anissiax3@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. oj wygrałam zniżkę ;) Super ;) mega się cieszę i gratuluję pozostałym !
    mój e-mail: lenka13i@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...