26.11.2013

Ponowne losowanie zwycięzców;P

Hej:)

Jako, że sporo blogerek rezygnuje z różnych powodów - rozumiem, że ktoś nie ma pieniążków teraz, rozumiem, że wygrał już taki bon, ale nie rozumiem słów typu: "na allegro jest taniej więc sama rozumiesz"... Nie nie rozumiem, chyba będę robiła dużą selekcję przy kolejnym rozdaniu.


Będę edytować ten post, ponieważ nie ma sensu pisać codziennie po czyjejś rezygnacji, a czas leci. 

Osoby, które zdobywają bon rabatowy na 50% i darmową przesyłkę w sklepie www.firmoo.com to:
1. DOBIEZKA 

A więc trzy osoby, które wylosowałam to:
http://angies-fashion.blogspot.com/ - Angie
http://marzena84beauty.blogspot.com - Marzena Próchniak



Dziewczyny proszę Was o mejla ze swoimi danymi na mój adres: allis@gazeta.pl !
Proszę też o napisanie w komentarzu z jakiego mejla piszecie do mnie (chcę uniknąć nieporozumień później:)

Paulina:)

19 komentarzy:

  1. Kochana ja wygrałam na innym blogu kupon 50%, więc także rezygnuję, może ktoś inny skorzysta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci bardzo, ale wygrałam okulary na blogu Daisy K, dlatego rezygnuję ze swojego kuponu- może ktoś inny go wykorzysta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Szkoda że wcześniej nie widziałam konkursu...

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym chciala odstapic ten bon komus innemu jesli mozna :) na razie zbyt duzo mam wydatkow, mam nadzieje ze mi wybaczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja okulary z Firmoo jak najbardziej polecam ;) sama mam dwie pary i noszę je na zmianę, także dziewczyny bon rabatowy i darmowa przesyłka to super wygrana ;) Nie rozumiem Waszej rezygnacji bo okulary tam są i tak tanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałaś już to na facebooku, rozumiem o co Ci chodzi, ale chyba Ty mnie do końca nie zrozumiałaś. Mi chodziło o to, że pewne rzeczy należy zachować dla siebie, a nie o to, że gdzieś tam taniej można kupić - jasne że można - to jest logiczne przecież ;)

      Usuń
  7. W sumie z tym allegro może i ktoś przegiął, może i nie zależy jak na to patrzeć. Szczerze muszę przyznać, ze nie dziwię się, ze dziewczyny rezgnują, bo ten kupon wychodzi drożej niż normalne zamówienie, taka prawda. Pierwsze zamówienie jest za darmo, placi się tylko koszty przesyłki ok 18$. Z tym kuponem wybierając zwykle okulary za 39$ placi sie polowe, bo wysyłka za free, czyli 20$. Wybierając okulary za 59$ trzeba zapłacić 30$...Drożej? Drożej! Do tego jest ograniczenie czasowe 2 tygodnie na wykożystanie kupinu. Te kupony tak naprawdę nic nie dają, dlatego ludzie rezygnuję.
    A jak dziewczyna chce tylko zwykle okulary zerowki dla lansu, to niech kupi sobie za 10zł na allegro po co ma płacić 30$ za jakość jak jej nie zależy- proste.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jak ktoś wybrał te za 39$ to wychodzi po 19,50$ - a wysyłka jest 18,65 $ więc wychodzi bardzo podobnie. Są też jeszcze tańsze - po 10$, czy 15$ Przy droższych masz rację - jest drożej, ale jeśli ktoś już zamówił te pierwsze darmowe? To co wtedy? Wtedy fajnie jest wygrać kupon...
      Nie naskakuj tak na mnie dziewczyno, każdy kto chciał, to brał udział - ja nie zmuszałam...

      Usuń
  8. gratulacje dla zwycięzców, świetny blog , pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...