20.11.2013

Pat&Rub - olejek pod prysznic i do kąpieli.

Hej:)
Co u Was? Jak żyjecie? :)

Bo u mnie, to doba ma za mało godzin i się z niczym nie wyrabiam :) 
Przygotowałam dla Was na dzisiaj recenzję olejku od Pat&Rub, który otrzymałam na jednym z blogerskich spotkań:)
Od producenta:

Pachnie relaksująco trawą cytrynową i kokosem, 200 ml.

Relaksujący Olejek do Kąpieli zapewnia błogie chwile pod prysznicem lub podczas kąpieli w wannie. Zapach duetu trawa cytrynowa i kokos odpręża ciało i zmysły.
Ekologiczny Olejek odświeża, odżywia i nawilża skórę. Tłoczone na zimno oleje z oliwek i słonecznika oraz naturalna witamina E nawilżają i ujędrniają skórę, a także łagodzą podrażnienia.
Naturalny olejek z trawy cytrynowej poprawia wygląd skóry: wygładza ją i oczyszcza. Odświeża umysł i sprawia, że skóra przyjemnie pachnie.

Kosmetyk organiczny z certyfikatem NATRUE.

Polecamy:
Kąpiel lub masaż, z tym aromatycznym olejkiem naturalnym, przyjemnie relaksuje i wprowadza w pogodny nastrój.

Kompozycja:
oliwa z oliwek* – wygładza i koi
olej słonecznikowy* – uelastycznia i nawilża
olejek  z trawy cytrynowej*– odświeża umysł, poprawia wygląd skóry: wygładza i oczyszcza
naturalna witamina E* – wygładza, ujędrnia, natłuszcza i nawilża
inne roślinne substancje natłuszczające i  nawilżające*
*surowce naturalne i z certyfikatem ekologicznym

Sposób użycia:
Wlej do wanny nakrętkę (około 40 kropli) lub dwie relaksującego olejku do kąpieli. Pod prysznicem - pod koniec kąpieli - rozprowadź niewielką ilość kosmetyku na ciele, lekko spłucz ostatnimi strumieniami. Olejek doskonale nadaje się również do masażu ciała ostrą rękawicą. 

INCI:

Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Polyglyceryl-3 Palmitate, Glyceryl Caprylate, Parfum, Tocopherol (mixed), Beta-Sitosterol, Squalene, Cymbopogon Citratus Herb Oil, Citral, Linalool

Informacje pochodzą ze strony www.patandrub.pl
Moja opinia:
Uważam, że ten olejek jest świetny. Zapach jest orzeźwiający, nie chemiczny, długo się utrzymuje na skórze. Konsystencja jest może trochę zbyt wodnista jak na olejek, nie mam wanny, tylko prysznic i zdarzyło się, że przelał mi się przez palce. To niestety sprawia, że kosmetyk staje się mało wydajny. Mała wydajność, buteleczka 200 ml i cena 70 zł to jest bardzo słabe połączenie. Duży minus. Zdjęć olejku w łapkach nie ma przez jego konsystencję niestety. 
Jednak ratuje go skład i całkiem fajne działanie. Olejek faktycznie ładnie nawilża, użyty po depilacji zapobiega przesuszeniu skóry, bynajmniej u mnie :) Wygładza skórę, która po użyciu jest delikatna. Nie trzeba używać balsamu po użyciu tego olejku. Buteleczka jest szklana i właściwie to też jest minus. Mimo, że ładna, to strach, że zaraz się potłucze. A mając w domu ciekawskiego kota, to cud, że butelka w całości dotrwała do końca. 

Samo wydobycie olejku ze środka jest nieco denerwujące. Olejek jest tłusty i później już ciężko potrząsać szklaną buteleczką, by go wydobyć. Sam raczej bardzo powoli by wyciekał, o ile w ogóle przez swoje opakowanie.
Powiem szczerze, że cena mnie odstrasza od tego kosmetyku, mimo jego działania i składu. Gdyby był bardziej wydajny, to ok. Niemniej jednak jest godny polecenia jeśli chodzi o działanie. Byłam bardzo zadowolona i mam nadzieję, że kiedyś będzie tańszy i zmieni swoją nieporęczną i szklaną buteleczkę na coś innego, co będzie łatwiejsze w użytkowaniu :)

Miałyście ten olejek?
Jakie inne kosmetyki od Pat&Rub możecie mi polecić?:)
Czekam na Wasze opinie:)

A wyniki konkursu z www.firmoo.com pojawią się jeszcze w tym tygodniu.
Jednak raczej tak bliżej weekendu:)

Pozdrawiam Was gorąco i życzę Wam takiego pięknego popołudnia jak w Lublinie - pięknie, słonecznie i dosyć ciepło:)
Tymczasem lecę do mojego ulubionego Kubusia - będziemy się uczyć angielskiego:)
Ostatnio pisaliśmy list do Mikołaja;D Ciekawe czy wysłał już;P

No nic, do usłyszenia;)
Paula;*

17 komentarzy:

  1. Lubię orzeźwiające zapachy w wannie!:D Ale kurcze, drogi dość jest jak na olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że jest w szklanej butelce. U mnie takie szklane kosmetyki zazwyczaj lądują na płytkach w kawałkach.

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie tez ceny odstraszają, ale zaciekawiłomnie to działanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten olejek musi być rewelacyjny !

    OdpowiedzUsuń
  5. ojj tak cena nie ejst jakas super extra niestety.. ale ogolnie olejek jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś nie lubiłam zapachu trawy cytrynowej, jednak jakiś czas temu dostałam peeling o właśnie takim aromacie i teraz z pewnością zwróciłabym uwagę na taki kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  7. musi pachnieć bosko, ale nie za tą cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam olejek z tej serii, ale ten do ciała

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze się w końcu skusić na coś tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy olejek ale faktycznie drogi - szkoda że ceny tych kosmetyków są tak wysokie bo może bym się na coś skusiła a tak to lipa - u mnie cały dzień wczoraj siąpił deszcz i ogólnie bardzo brzydko i pochmurno było :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię takie orzeźwiające zapachy, a zapach kokosa wprost uwielbiam! na pewno olejek przypadłby mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię zapach trawy cytrynowej, chętnie bym wypróbowała ten olejek, gdyby był odrobinę tańszy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę, szkoda że nie jest tańszy. W innym przypadku pewnie już bym go miała ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam balsam do rąk z tej serii i zapach bardzo lubię. Jednak taka szklana butla mnie nie przekonuje :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam do czynienia z tym olejkiem. Być może kiedyś sprawię sobie ten produkt. Ostatnio namiętnie używam umilaczy kąpieli:)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubię kosmetyki Pat&Rub,mam trochę w swoim składzie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie ciągnie mnie do kosmetyków P&R, nie wiem z czego to wynika

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...