30.11.2013

Little Hotties :)

Hello;D
Co u Was?:) Co szykujecie na Andrzejki?:D 

Ja chyba w ten weekend to z książek nie wyjdę;/ Za 2 tygodnie kończę semestr, sesję mam od 16 grudnia i ogólnie, to nie wiem, jak ja mam się z tym wszystkim wyrobić. Szczególnie, że prawdopodobnie moja promotorka wymieni mi mapę na której robię projekt i dupa;/ Wszystko jeszcze raz;/ No ale, póki co czekam na mejla i wtedy będę wiedziała na 100%. 

Dzisiaj pomęczę Was trochę zdjęciami;D I małymi cudnymi woskami;D


Jestem zakochana w tych małych serduszkach :) 




Pisałam już o jednym takim, małym, żółtym i wspaniale pachnącym serduszku TUTAJ:)
Jedyne co mi przeszkadza w nich to jest to, że nie pachną zbyt długo - tylko kilka godzin. Ale są genialne i je kocham i uwielbiam i w ogóle;D

Zapraszam na stronę: http://www.bombcosmetics.pl/

Miałyście?:D
Teraz szykuję się na Yankee Candle;D Możecie mi polecić jakieś zapachy?:>

Paulina :)

23 komentarze:

  1. Mila odmiana od Yankee Candle na blogach :) Pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja marzę o tych woskach....

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nie miałam, kwiatek mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam, ale bardzo uroczo to wygląda :)
    trzymam kciuki za sesję i przygotowania do niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie Yankee są ładne :P zależy jakie zapachy lubisz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale Wam dobrze z paleniem świec

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaaaa, muszę się wyposażyć w końcu w kominek ! <3 Bo mam little hotties a kominka nie mam !:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe u mnie w mydlarniwidziałam te serduszka za 1,50 ale jakoś woski bardziejj mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak się napatrzyłam na te woski i chyba spędzę dzisiejszy wieczór przy zapachowej świecy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, woski są cudne. Mi się najbardziej podoba Soft Blanked, Baby Powder. Teraz kupiłam kilka zimowo - świątecznych i już mogę powiedzieć, że Salated Carmel nie jest zupełnie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja to jedno serduszko wypaliłam w jeden dzień :) Faktycznie zapach krótkotrwały, ale mocny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bosko wyglądają - ja ze względu na wszędobylskiego szkraba musiałam zrezygnować z takich atrakcji :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Przesłodkie są na pewno je kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w Andrzejki świętowałam swoje urodziny i spędziłam miły dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja używam olejki zapachowe :) Następnym razem skuszę się na woski.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam miliony świeczek w domu i ciągle kupuje nowe : )))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądają bardzo uroczo, ale ja będę wierna YC :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam jeszcze okazji ich poznać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh woski, świeczki.. Śnieg za oknem i kawka/kakao <3
    Co do przepisu postaram się jakoś Tobie jakoś zrekompensować tamtego posta. Znalazłam ostatnio przepis na korzenne ciasteczka. Jak mi wyjdą to na pewno zawieszę ja na blogu :*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...