25.11.2013

Garnier krem sorbet Hydra Adapt - matujący i odświeżający.

Hej:)
Co u Was?:)
Mam nadzieję, że trochę cieplej niż u mnie:P Pogoda okropna - zimno i pada. A od środy zapowiadają opady śniegu:( Masakra jakaś. Choć w sumie kupiłam już kurtkę na zimę, ciepłą czapkę i rękawiczki:P Może nie będzie tak źle;P 
Aaaa w ogóle wiecie co? Ostatnio jak byłam w ciuchu, to kupiłam sobie kurteczkę skórzaną (eko) z New Yorkera za całe 15,99 zł, a była jeszcze z metką:D:D Nie wierzę w swoje szczęście;D Miałam kupować na wakacje, ale kasy nie było i nie kupiłam, a tu proszę;D 

Poza tym do jutra do 18:00 czekam na komentarze zwycięzców konkursu, do tej pory zgłosiły się 2 osoby. A kupony rabatowe przygotowane dla Was są ważne tylko 2 tygodnie - dlatego ja nie mogę czekać i będę losować ponownie, jeśli się oczywiście zwyciężczynie nie zgłoszą. 


Dziś o kremie Garniera - dałam się nabrać;/

Co nam obiecuje producent?
 MATUJĄCY I ODŚWIEŻAJĄCY KREM-SORBET 24 H NAWILŻENIA
Błyszczenie pod kontrolą!

Dla kogo?
Do cery mieszanej i tłustej

Szukasz kremu nawilżającego na co dzień, który matuje i ujednolica skórę przez cały dzień?
Nasze rozwiązanie:
Szybko wchłaniający się, nietłusty, matujący i odświeżający krem-sorbet do stosowania rano i wieczorem, który wyraźnie matuje i odświeża skórę twarzy.

W "trzech słowach":
- 24 h nawilżenia
- Matuje
- Odświeża

Skład:
Skład: Aqua/Water, Glycerin, Isononyl Isononanoate, Alcohol Denat., Acer Saccharinum Extract/Sugar Maple Extract, Ammonium Polyacryldimethyltauramide, Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate, Behenyl Alcohol, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Biosaccharide Gum-1, Cammelia Sinensis Leaf Extract, Capryryl Glycol, CI 42090/Blue1, CI 47005/Acid Yellow 3, Citronellol, Disodium Ethylene Dicocamide PEG-15 Disulfate, Glyceryl Stearate Citrate, Limonene, Linalool, Mannose, Phenoxyethanol, Pyrus Malus Water/Apple Fruit Water, Silica, Sodium Acrylates, Crosspolymer-2, Sodium Hydroxide, Tetrasodium EDTA, Xanthan Gum, Parfum/Fragrance (F.I.L B158083/1). 
Opakowanie jest całkiem fajne. Tubka jest elastyczna i łatwo wydobywamy krem ze środka. Tubka zamknięta jest w pudełeczku, na którym znajdują się wszystkie informacje o kremie. 
Właściwie to skusiłam się na niego przez reklamę w tv. Bardzo mnie zachęciło hasło "krem sorbet". Byłam mega ciekawa jaka jest konsystencja tego kremu, ponieważ pierwszy raz usłyszałam o czymś takim:) Konsystencja jest podobna do lekkiej pianki:) Bardzo mi się to podobało. Krem szybko się wchłania i dobrze się rozsmarowuje. Pięknie pachnie. A poza tym, nie robi nic;/

Przede wszystkim, nie matuje, no może trochę odświeża, raczej nie nawilża, nie wysusza. I niestety mnie strasznie zapychał i miałam problemy z pryszczami w trakcie jego użytkowania i dopiero czytając recenzję Sylki to zauważyłam. Wcześniej nie wiązałam po prostu tego problemu z sorbetem od Garniera.

I więcej się nie dam nabrać na reklamę - obiecuję;)

Miałyście? Jak Wam się spisywał ten sorbet?
Paulina.

10 komentarzy:

  1. Nie miałam i chyba się nie skuszę - a z tym śniegiem to lipa jak zacznie sypać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie prześladowały panie z Rossmana z tymi Garnierami, nie byłam ciekawa ich bo bałam się, że wyskoczą mi z lodówki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie te kosmetyki nie kusiły za to ostatnio zaszkodziło mi ... mydło rycynowe!

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie jakoś nie ciągnęło od początku do tej serii i widzę, że nie mam czego żałować :)
    fajny blog,ciekawe recenzje z pewnością będe zaglądac tu częściej..obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. poka, poka kurtkę! :)
    kremu nie znam i nawet mnie nie kusi :/

    OdpowiedzUsuń
  6. jeśli masz ochotę to zapraszam do wzięcia udziału w konkursie:
    http://mode-moi-sell.blogspot.com/2013/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Nazwę faktycznie ma kuszącą, ale szkoda, że taki bubel.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam i chyba nie żałuję :P

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja go polubiłam :) dobrze się sprawdzał na mojej skórze. Pozdrawiam i zapraszam na konkurs na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...