05.11.2013

Denko wrzesień-październik :)

Hej :)
Co u Was słychać? :)

Ostatnio mam bardzo mało czasu, dlatego tak rzadko Was odwiedzam, ale obiecuję, że po lutym będę już się skupiać bardziej na blogu. Jak na razie najważniejszy jest projekt i obrona, a poza tym trzeba jeszcze ten semestr zaliczyć:) Ale będę się starała pisać przynajmniej raz w tygodniu:)

Dzisiaj denko z 2 miesięcy:)
 Jakoś mega dużo tego nie ma jak na 2 miesiące, ale i tak jestem zadowolona:) Zresztą, każdy zdenkowany kosmetyk, to powód do radości dla mnie;D 
 1. Żel do higieny intymnej Biały Jeleń - pisałam już o nim na blogu. Próbki zachęciły mnie do zakupu, jednak sam pełnowymiarowy kosmetyk nie zachwycił mnie. Recenzja TUTAJ. Nie kupię ponownie. 
2. Balea - kokosowy żel pod prysznic. Jest ok, jak będę miała okazję z pewnością kupię
3. Biały Jeleń - hipoalergiczny żel pod prysznic kozie mleko - piękny zapach, dobrze myje, jest słabo wydajny, ale myślę, że jeszcze do niego wrócę.  
 4. Venus - pianka do golenia. Zapach na początku był dla mnie straszny, zbyt intensywny i ogólnie okropnie słodki. Z czasem jakoś się przyzwyczaiłam. Pianki tak średnio lubię, zdecydowanie wolę żele. Dlatego też nie kupię tej pianki więcej. 
5. Joanna - olejek arganowy, szampon do włosów. Taki średniak, są lepsze. Poza tym, że myje, to raczej nic więcej nie robi. Nie kupię.
6. Pat&Rub olejek do kąpieli. Jest boski:) Będzie recenzja, bo zanim zużyłam, to zrobiłam kilka zdjęć. Naprawdę fajny kosmetyk :) Cudnie pachnie i fajnie nawilża. Kupię jak będzie w promocji:D
 7. Lirene Citty Matt - jak dla mnie jest świetny, najlepszy jaki miałam do tej pory. Oczywiście, że kupię
8. Tonik under 20 - przyzwoity, choć nie powiem, szukam ideału dalej:) Ale jak będzie w promocji, to też na pewno wezmę.
9. Barwa siarkowa moc - kupię, kupię i jeszcze raz kupię. Nic więcej nie powiem, bo zachwalałam go TUTAJ
10. Wibo - tusz do rzęs - kupię, kupię, kupię :D Każda z Was wie dlaczego, a jeśli nie, to proponuję kupić i same się przekonacie;)
11. Maseczka oczyszczająca Efektima - super maseczka :) Poczekajcie na recenzję:) Kupię. 
12. Carea płatki kosmetyczne - kupię. Są ok. 
 13. Softella Baby - chusteczki nawilżane - takie sobie, ale w miarę tanie. Jak się źle zamknie opakowanie, to szybko wysychają. To taki największy minus. Może kupię, a może nie.
14. Próbka pasty do zębów blend-a-med pro expert. Trochę mi Pearl Drops uwrażliwiła zęby i musiałam się szybko ratować, bo nawet oddychać się nie dało, bo przechodziło przez zęby takie okropne zimno. Pasta w kilka dni mi pomogła. Także na pewno kupię i uważam, że jest naprawdę dobra. 
15. Pearl Drops - Hollywood Smile. Mam jeszcze wersję usuwającą osad z kawy i herbaty. Niestety trzeba równolegle używać zabezpieczającej zęby pasty, bo mogą stać się bardzo wrażliwe, tak jak w moim przypadku. Ale właściwie większość past wybielających ma to do siebie. Pasta faktycznie lekko wybieliła zęby. Jakiegoś szału nie ma, ale zawsze coś. Pewnie jeszcze kupię.    
16. Perfumy FM - 237. Kupię bo są boskie i długo się trzymają, a kosztują coś koło 12 zł. 
17. Garnier mineral roll-on. Kupuję zamiennie z Sorayą, bo ciężko znaleźć właśnie roll on z Soraya. Oba są dobre i warte. Tylko szkoda, że Garnier testuje na zwierzętach;/ No, ale kupię
18. Peeling do stóp FM - jak chcecie sobie kupić pumeks za 15 zł, to proszę bardzo. Ja więcej NIE KUPIĘ!

A Wam jak poszło? :)
Miałyście coś z wyżej wymienionych kosmetyków?
Pozdrawiam, Silver;**

19 komentarzy:

  1. Ile Ty masz tego wszystkiego !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Podziw ! : ))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile Ty masz tego wszystkiego !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Podziw ! : ))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Lirene Citty Matt mam w zamierzeniu kupić ;)
    Barwa siarkowa moc - kupiłam ostatnio i jestem ZACHWYCONA! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podkład z lirene bardzo miło wspominam : ) A Pat& rub marzy mi się od kiedy zobaczyłam zapach trawy cytrynowy który uwielbiam : )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś ten żel z Białego Jelenia i również mnie nie zachwycił. Dużo bardziej wolę Ziaję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zużycia choć ja nie pałam miłością do tonika under 20 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sporo tego wyszło jak na 2m-ce. Ja również się cieszę z każdego skończonego produktu. Mam wrażenie,że zużywanie idzie mi coraz lepiej :) no i praktycznie nic nie kupuje..!

    OdpowiedzUsuń
  8. Spore zużycie , mi pianka z Venus przypadła do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałabym wypróbować baleę kokosową, gratuluję denka

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak tusz Wibo jest genialny, a ze względu na niską cenę chyba niedoceniany.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też robiłam dwumiesięczne denko i nie poszło mi tak dobrze jak Tobie :) Mam nadzieję, że w listopadzie będzie lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  12. porządne denko ;) ale żadnego z produktów jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję zużyć :) też uwielbiam perfumy FM :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten zielony tusz z Wibo ♥ Zastanawiam się, który lepszy - zółty czy zielony :D Ale chyba zielony :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo tego:)
    Sama uwielbiam produkty siarkowe;)

    W wolnym czasie zapraszam do siebie:
    renessmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. a mi się podoba zapach pianki, ale wolę żele do golenia

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę w końcu kupić Siarkową Moc, czytałam sporo dobrego o nim, a Twoja opinia mnie utwierdza w chęci jego posiadania. Byłam ciekawa Joanny z olejkiem arganowym, ale jak widać nic ciekawego, więc odpuszczę sobie ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...