07.11.2013

Bomb Cosmetics - little hotties :)

Hej:)
Co u Was? Mam nadzieję, że trochę cieplej niż u mnie:P 
Ostatnio na blogach panuje szał na woski do kominków. Nigdy takiego nie miałam, zastanawiałam się nad kupnem, ale ciągle nie było czasu itp, itd i w końcu nie kupiłam:) W każdym razie i mi przyszło przetestować coś takiego;) Mini woski otrzymałam na spotkaniu blogerek, które odbyło się w Zamościu. Ten upominek sponsorowała firma Bomb Cosmetics. I bardzo, ale to bardzo dziękuję za te mini serduszka;) Zapach oszałamiający:) Na pewno kupię sobie jeszcze więcej takich wosków, bo to świetna rzecz! :) 








Ten zapach jest urzekający, słodki i przede wszystkim CUDNY!! :)))
Choć powiem szczerze, że mógłby dłużej pachnieć :)
Polecam!;)


Miałyście?:>
Lubicie woski?:)
Silver;*

24 komentarze:

  1. uwielbiam woski i czaję się na te little hotties :) może na mikołajki zrobię sobie prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sympatycznie wygląda, a jaki to zapach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz że nie wiem jaki to jest konkretnie zapach? W każdym razie należy do tych słodkich, ale nie jest też mdły:)

      Usuń
  3. I ja jestem zauroczona woskami, zrobiłam sobie mieszankę dwóch zapachów i w domu pachnie obłędnie gdy tylko uruchomię kominek ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. konkurencja dla YC, ale chyba nie do pobicia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie testowałam jeszcze YC, ale w najbliższym czasie się to zmieni:) Na pewno porównam:)

      Usuń
  5. uroczy kominek, tych wosków jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. żal byłoby mi topić ten wosk - ze względu na kształt ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam wosków ale może niebawem się to zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie, Emilia ma racje tak uroczy ze az szkoda zuzywac! Buziaki, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ach kuszące, niestety nie mogę palić w domu wosków, ani świec;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię woski bardzo, bardzo :D zamówiłam dzisiaj przez jedną z blogerek 16 sztuk wosków z YC :P w porę się opamiętałam bo początkowo wybrałam 21 xD

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też dopiero zaczęłam tą przygodę :) kupiłam niedawno kominek i jeden wosk, ale wiem że na jednym się nie skończy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też zastanawiam się nad kupnem wosku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię woski :) Na razie mam swoje z YC.. ale jakbym kiedys gdzies spotkała inne to pewnie chcialabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam kilka wosków YC i palę ja gdy tylko sobie o nich przypomnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślałam o nich(promocja 30za około 30 złotych-35-38)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kto by nie lubił wosków? :D świetne, pachnące i sprawiają tyle przyjemności ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie serduszko w kominku wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Achh uwielbiam słodkie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja chyba jako jedyna nie miałam jeszcze wosków ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...