09.10.2013

Wygrana w konkursie na FB :)

Hej :)

Chciałam Wam dzisiaj pokazać, co wygrałam ostatnio w konkursie na Facebooku:D

Konkurs był organizowany przez Hurtownię bielizny i rajstop Oleńka, zapraszam serdecznie do polubienia ich strony na Facebooku. Bardzo często organizują fejsbukowe konkursy i mają fajne nagrody:) 

Poza tym w sklepie internetowym mają bardzo ciekawe komplety bielizny, różne akcesoria, cudne szlafroczki, a dodatkowo do jutra trwa promocja: 
"Darmowa wysyłka za pośrednictwem Paczkomatów tylko przez 48h" 

Strona sklepu internetowego: http://www.hurtownia-olenka.pl/

W ogóle, to nie spodziewałam się, że wygram:D 
Ale strasznie się cieszę, a Andrzej to szczególnie, bo to był konkurs na dzień chłopaka i to dla niego właściwie wzięłam udział :) I udało się:) Pierwszy raz wygrałam w konkursie na FB :)



Piękne są :) 
Jeszcze raz zapraszam do klikania "Lubię to" na FB Hurtowni Oleńki :))))
I do brania udziału w ich konkursach, bo jak widać - można wygrać:D:D 
Ale się cieszę :D:D:D

Podobają Wam się?? :> :>

Pozdrowienia ze słonecznego i ciepłego Lublina kochane:)
Paulina ;)

20 komentarzy:

  1. Śliczne :) u mnie też ładna pogoda, w sam raz na zaliczenie biegu na zajęciach :/ miałam dzisiaj pisać nowy post, ale jestem tak straszliwie zmęczona [jak nigdy], że pewnie kolejny jutro się ukarze :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kubaski, gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hurry Up jest boski. Lubie duże kubki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kubki , idealne do gorącej czekolady ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję :) ja jeszcze nigdy nic nie wygrałam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Do gorącej herbatki w jesienny wieczór jak znalazł:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kubki są świetne :)
    Napoje na pewno będą z nich lepiej smakowały!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kubeczki, kawa zapewne lepiej z nich smakuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Uwielbiam kolekcjonować kubki :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...