27.10.2013

Współpraca z Firmoo.com :)

Hej :)
Ostatnio otrzymałam mejla od Pani Laury z propozycją współpracy z Firmoo.com. Pani Laura jest bardzo miłą osobą, wszystko pięknie i jasno mi przedstawiła, odpowiadała na moje pytania i mimo, że rozmowy były prowadzone w języku angielskim, to bardzo dobrze się rozumiałyśmy :) Aż szkoda, że jest niewiele takich firm, które tak wspaniale traktują blogerów. 

Jak wiecie Firmoo to internetowy sklep, w którym możecie kupić okulary korekcyjne, okulary do czytania, komputera, przeciwsłoneczne - jakie tylko chcecie :) Jeśli chodzi o oprawki, to jest bardzo duży wybór, także myślę, że nawet najbardziej wybredni znajdą coś dla siebie :) 
Ja dla siebie wybrałam te:
Są dostępne POD TYM LINKIEM.

Fajną opcją na stronie jest system Try-On, czyli wirtualna przymierzalnia. Możecie sprawdzić jak się prezentują okulary.
Ponadto możecie wgrać swoje zdjęcie i sprawdzić na sobie, czy pasują:) Ja wykorzystałam obie możliwości. Najpierw patrzyłam, jak wyglądają okulary na dostępnych zdjęciach, a gdy już mi wpadły w oko, sprawdziłam na swoim zdjęciu :) System wirtualnej przymierzalni zdecydowanie ułatwił mi podjąć decyzję :)

Okulary, które otrzymałam są przystosowane do pracy z komputerem. Niestety spędzam bardzo dużo czasu robiąc projekty, czy pisząc pracę, także już dawno zastanawiałam się nad kupnem takich okularów. Odkładałam to w czasie, bo wiadomo okulary to inwestycja i mimo wszystko trzeba na nie trochę wydać. Dlatego cieszę się jeszcze bardziej, że Pani Laura wybrała właśnie mnie. Okulary, które otrzymałam mają kolorowe akcenty, są przepiękne, bardzo dobrze wykonane. W paczce były okulary, futerał twardy i miękkie etui, mini śrubokręt i ściereczkę do wycierania szkieł.
Szczególnie zachęcająca jest oferta dla nowych klientów, a mianowicie pierwsza para okularów jest za darmo - opłacacie jedynie koszty wysyłki. Uważam, że jest to bardzo korzystne. 
Aby przejść do oferty kliknij TUTAJ.
I oferta specjalnie dla blogerów: KLIK :)

A teraz pokażę Wam jak ja w nich wyglądam:D

Bardzo dziękuję Natalii za cudne zdjęcia;*

Co myślicie? Jak Wam się podobają?
Skusicie się na pierwszą parę gratis?:)
Pozdrawiam, Paulina :)

21 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stronka :), a okulary śliczne

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie w nich wyglądasz, pasują Ci idealny, ja także skusiłam się na współpracę, też PAni Laura od mnie pisała.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne są te oprawki :) do twarzy Ci w nich :)
    polowałam na takie w rozdaniach, ale w wersji przeciwsłonecznej i niestety mi się nie udało :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Ci w tych okularach :)
    Też miałam od nich propozycje, ale rozważając wszystkie za i przeciw ostatecznie e-mail poszedł do kosza :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Oprawki stworzone dla Twojej buzi, bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie Ci w nich! :) ja wybrałam przeciwsłoneczne, musze porobić fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz ;3 Mnie niestety czeka wizyta u okulisty, przewiduje pogorszenie wady :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Okularki prezentują się uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ci pasują a włosy masz cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. alez cudnie w nich wyglądasz :D a 1 zdjęcie jest boskie- jakie włosy!

    OdpowiedzUsuń
  11. są świetne, idealnie do Ciebie pasują i jesteś mega śliczna :O podoba mi się Twój blog i będę tu zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana mogła byś dać dokładny link do tego koloru i wgl. bo nie mogę znaleźć a też chciałam te ponieważ też z nimi zaczynam współpracę :)
    http://mindelsewhereee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...