19.10.2013

Szaloooooonaaaa ! ;)

Froteczka oczywiście !
Zobaczcie jaka jest piękna i cudowna!:) (a że wredna to przy okazji, małpeczka nasza:)

1. Tak wyglądała Frocia, kiedy pierwszy raz znalazła się w naszym mieszkaniu:

2. Od pierwszego dnia czuła się u nas dobrze. Pamiętam jak w schronisku przyniosła mi ją Pani. Wiedziałam od pierwszej sekundy, że jej już nie oddam :)
3. Frocia od samego początku śpiąc przyjmowała bardzo dziwne pozycje:



4.  Frocia pierwszy raz w moim rodzinnym domu :

Chudziutki ogoneczek, nasz kochany szczypiorek :)

5. Frocia musiała przejść sterylizację. Moja mama specjalnie dla kotunia malutkiego, kochanego uszyła pooperacyjne ubranko:

6. Po sterylce Frotka jakiś czas dochodziła do siebie i dzień po dniu wracała do formy:) I zaczęła znów pokazywać trochę brzucha:)

7. A teraz Frocia tylko szaleje i szaleje;) A w przerwach śpi;)




Brzuńcio rośnie :D 



Kochana :))))))
Wybaczcie - musiałam :D

Za tydzień spotkanie blogerek urodowych w Zamościu - nie mogę się doczekać :)
Pozdrawiam, Paulina :)

26 komentarzy:

  1. bardzo dobrze, że musiałaś, bo kicia jest przesłodka :) mój piesek też ma tego szczurka z ikei do zabawy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna jest:) a te pozy jakie przyjmuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza fotka wygląda trochę jakby kotecek sam sobie zrobił focię z rąsi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ja kocham koty. <3
    Frocia jest nieziemsko kochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna Frotka! Mam bardzo zdolna, że takie ładne ubranko uszyła :) Moja koteczka chodziła w zwykłym niebieskim kupionym u weterynarza...

    OdpowiedzUsuń
  6. ha ha cudowne zdjęcia ;) na jednym wygląda tak jakby tańczyła ;) ;D
    ps. ja też nie mogę się doczekać już spotkania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach ta twoja Frotka <3
    Pozdrów dziewczyny z Zamościa :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Aj te wredne kudłacze :)
    Ja ostatnio też napsrykałam fotek mojemu kocurkowi i dziad po prostu uwielbia ze mną pod kołdrą spac .
    Udanego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog. ;) Obserwujemy? http://little-black-cherry.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna koteczka! super fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczna kicia : )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham ją jakby była moja :) Ale jest tak cudowna że ją uwielbiam w każdej pozycji snu :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojj Paulinko prześliczny jest ten kotuś:) jaki zabawny, milutki...

    Miłego spotkania!! czekam na relację!!

    OdpowiedzUsuń
  14. jakbym widziała swoją kotke :D moja trochę mniejsza ale identyczna :)
    wspaniale fotki ;)) uwielbiam koty

    OdpowiedzUsuń
  15. frocia jest urocza, mam 4 koty i wszystkie bardzo kocham, mówię, że to moje dzieciaki :P

    OdpowiedzUsuń
  16. nie mam kotka ale twojego uwiuelbiam..jaka ona smieszna a jaki urwis widze..pozy niezłe :) rewelka

    OdpowiedzUsuń
  17. O mamciu *.* Najsłodszy kot na świecie! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała jest :) A jakie pozy przyjmuje, jak śpi ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaaka cudna... tylko kochać i miziać :D mam syndrom kociej matki, lepiej, żebym nie spotykała cudzych kotów ;p

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...